Beutyblogtopic XL #2

Nou vind die onderlip best uit verhouding in vergelijking met haar bovenlip…

Centenbak

Die lippen lijken er wel opgeplakt :no_mouth:

_Potato_Head

28 likes

Haha, een meisje wat ik ken is op wijnreis en heeft een foto gepost met Cynthia. Zag Cynthia ook op posts reageren, super vaag.

3 likes

Weeeeeer op vakantie??

Ohja. Stom van me.

2 likes

Lijkt me best zwaar, dat al je hobby’s meteen werk worden :face_with_raised_eyebrow:

Ok zwaar is misschien overdreven, en ze doet het 100% zelf maar het lijkt me echt niet fijn/goed eigenlijk.

2 likes

Als ik kijk naar mijn wensen voor deze stedentrip, en als ik check welke stad in Nederland het hoogste cijfer op Zoover krijgt voor stedentrips, is Maastricht de meest logische keuze. Leuk en terecht ook dat Maastricht de Zoover Award voor de Beste Stedentrip van Nederland heeft gewonnen! Nu nog even uitzoeken welk hotel ik ga boeken en wat ik allemaal ga doen, maar dat wordt natuurlijk geen enkel probleem. Waarschijnlijk ga ik in november die kant op en combineer ik een Maastricht citytrip met een paar bezoeken aan wijngaarden in de omgeving. Want er wordt prima wijn gemaakt in Zuid-Limburg!

Dit komt van Cynthia.nl. vroeg me af of het spon is voor Zoover, omdat t 10* wordt genoemd. En is de rest van het artikel is dan bedelen om spon voor een wijnreis naar Limburg?

7 likes

Zijn niet alle wijnreizen van haar #spon, #uitgenodigd, #gekregen??

1 like

Haha ja ! We zullen zien of ze in november met Z.oo.ver opeens op werkreis mag

Er staat ‘advertorial’ bovenaan, maar dat zag ik ook pas nadat ik las dat iemand dat zei in de comments. Had er zelf ook overheen gelezen…

1 like

Ja, over spon gesproken. Een lange reis met Willem staat op het program volgend jaar. Ik voorspel je nu al dat er bedeltweets gaan komen. Begindatum: 1 januari 2019.

4 likes

serena heeft 3 beautyartikelen gepost de afgelopen 3 dagen, en allemaal leuk en uitgebreid ook nog. chapeau! ben weer helemaal fan :+1: ik hoop dat ze het volhoud!

11 likes

Ik had precies hetzelfde. Was aan het lezen en kwam tot de conclusie dat Zoover wel heel vaak genoemd werd. En daarna zag ik ook pas dat er advertorial stond…

2 likes

Onderaan het artikel staan allemaal reacties van mensen met tips, over dat ze naar Den Bosch kan gaan of dat ze altijd contact op mag nemen als ze tips wil voor andere steden… terwijl er door anderen terecht wordt opgemerkt dat er een duidelijke reden is dat juist deze steden genoemd worden, namelijk dat het een advertorial is.
Ik vind het een beetje sneu, het doet me denken aan van die online chatrooms waar mensen tegen betaling kunnen chatten met fictieve online profielen en dan ook willen afspreken, terwijl dat natuurlijk niet kan.
Op het vorige forum was er een heel topic met verhalen van mensen die dat werk deden.
Die mensen onder Cynthia’s artikel hebben niet door dat ze een betaalde uiting lezen ipv een oprechte zoektocht van Cynthia… Cynthia zal natuurlijk zeggen dat het allebei is.

6 likes

Eigenlijk is de hoofdtaak van ‘influencer’ zijn zo goed mogelijk je volgers voor de gek houden. Ook al die fucking nootjes of zoutjesreclame die je nu echt bij iedereen terug ziet. Dit gaat mensen toch echt de neus uitkomen ooit? Die overload aan spon overal staat me zo ontzettend tegen. Ik kijk bijna niet meer op insta en youtube daardoor.

18 likes

Klopt. Die nootjes zie je nu echt overal… Zag het vanavond nog weer bij Kelly Caresse op Instagram. Niet eens een foto waar echt veel moeite voor gedaan is ofzo. Gewoon zij en haar man die aan tafel zitten, twee zakken nootjes op tafel (oh en in het shirt van Yannick, zó grappig… :roll_eyes:) en twee bakjes gevuld met de desbetreffende nootjes. Nou fan-tas-tisch! Echt goed over nagedacht, not. En zo makkelijk ook. Sorry verkeerde topic om over haar te klagen maar past mooi bij het onderwerp ‘de gesponsorde nootjes’ :peanuts:

Edit: dit is de foto waar het om gaat

12 likes

Serena heeft echt een hoop gepost, superleuk. Bij andere bloggers heb ik meer de neiging om de tekst te scannen op info die me aanspreekt, maar blogs van Serena lees ik echt vol aandacht. Hopelijk blijft ze zoveel bloggen!

4 likes

Ik was eerst wel geïntrigeerd, maar toen zag ik ze. Superklein zakje, kost twee euro. Houdoe.

5 likes

Op de foto’s zien ze er nog best groot uit vind ik. Is het echt zo’n klein zakje? Zonde zeg!