Heb het nu zelfs blauw
En ja dat is sowieso niet zo m’n ding haha. Maar ik denk dat als je het een beetje uitbalanceert met een wat donkerder kledingstuk (of accessoire zelfs, een riem ofzo) het nog wel goed kan!
Of gewoon donkerblond, meer zoals haar eigen haarkleur? Dat zou vast ook goed staan.
Ik heb de video niet gekeken trouwens en het blauwe haar dus ook nog niet gezien, maar ik vind dat gebleekte dat ze al een tijd heeft nooit zo mooi staan bij Vera.
Ik vind het wel leuk dat ze experimenteert met haarkleuren, en dan niet alleen de standaard kleuren. Ik vind dit helaas niet zo mooi staan, maar misschien vervaagt het wel heel mooi
Er staat een foto hierboven! Of bedoel je nog niet op bewegend beeld gezien?
Weet niet of het aan de make up ligt, of aan de haarkleur, maar haar gezicht lijkt hier ook veel meer kleur te hebben dan hiervoor (toen alles incl haar gezicht beige was). Vind het niet heel mooi, maar wel een vooruitgang tov hoe het was moet ik zeggen.
Oh huh die had ik over het hoofd gezien.
Wel gewaagd, maar ik vind de kleur niet zo mooi staan bij haar huidskleur…
Hebben niet best veel body-positivity vloggers trouwens gekleurd haar (als in: een kleur die haar niet van nature heeft
en veel als in, meer dan gemiddeld )
Ja klopt! Ik moest ook denken aan die bodyposipanda waar ze laatst een video mee had
De combi haar/wenkbrauw is ook echt om te janken.
Heeft iemand de video van Lottelovesbeauty gekeken over de reden van haar angsten? Ik ben nieuwsgierig maar heb geen zin om 19 minuten te kijken.
Ja! Best heftig wel, ze werd ooit gevolgd door een man toen ze 's nachts naar huis fietste na het uitgaan, en er zijn toen ook dingen gebeurd, waardoor ze toch wel beschadigd is en bijvoorbeeld niet 's nachts over straat durft of uitgaat. Had ik niet verwacht!
Ze hoopt ook dat mensen nu wat meer begrip hebben voor het feit dat ze ‘nooit iets leuks doet’ en niet uitgaat.
Oh wauw dat had ik niet verwacht. Ik vind haar altijd best wel irritant, omdat ze vaak zeurt en haar leven mij gewoon een beetje saai lijkt. Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat er iets heftigs achter zou zitten.
Ja, precies dit had ik dus ook! Ze was trouwens 16 toen het gebeurde (even voor de volledigheid).
Nou ja, ze werkte bij de Ap toch? Dan zou ik ook liever die energie in mijn eigen bedrijf steken, qua geld zal dat niet veel schelen en hier haal je meer voldoening uit denk ik. Behalve dus in juni als je maar 300e verdient.
Net de stories van Serena bekeken, ze verkoopt weer kleding. Allemaal nieuw met het kaartje nog aan, bijna allemaal van Loavies. Is dus kleding die ze zelf gratis heeft gekregen en nu dus gaat verkopen. Ja dat is haar goed recht, maar ik vind dit toch erg.
Zo hallo zeg. Mascha is toch een knappe vrouw. Ze zal waarschijnlijk niet zelf haar make up opgedaan hebben toch?
Nee klopt, de visagiste heet Michelle Voogd (Mascha heeft haar getagd onder die hele lap tekst)
Vind ik dus ook, ik heb zelf nu ongeveer 4 jaar blauw haar, eerst lichtblauw en steeds donkerder gegaan, nu een hele diepe blauwe kleur, maar moeilijk combineren vind ik het ook niet! Ik vond bepaalde kleuren zelfs moeilijker te dragen toen ik gewoon nog blond was.
Het enige wat ik bij Vera wat minder mooi vindt is haar huidskleur bij de kleur haar, haar rozige ondertoon lijkt meer naar boven te komen door het koele van het blauw.
Ow dan snap ik het inderdaad niet! Ik dacht aan een cassièreloon wat vast geen vetpot is.
Wauwie wat mooi!