Het enige wat me opvalt is hoe het licht op haar gezicht valt. Wat een slechte foto. En er nog voor cashen ook
Ja dit! En ultiem lelijk filter
Ja 105 gram en de ander 110 ongeveer. En dat voor 2 euro inderdaad . Mijn vriend heeft gister zoān zakje gekocht maar heb nog niet geproefd of dat ze het waard zijn.
Endless weekend heeft deze week niks anders gepost dan 2x weekly snaps
āLekker gekā hahahaha
Klopt, echt een slechte foto. En er dan is het nog spon ook. Snap echt niet dat bedrijven daar zomaar mee akkoord gaan. Deze foto had mān nichtje van 5 ook kunnen makenā¦
Hahaha ja vreselijk! Maar er zijn wel meer die dat doen. Trouwens, Kelly had laatst ook een adviesdag bij Annic. Dus hou je vastā¦
Sjenkie. Wat een ellende, die naam
Oh is dit serieus de naam? Hahaha
Logisch dat die zakjes zo duur zijn. Al die spondealtjes betalen zichzelf niet!
Maar influencers zijn echt goedkope reclame hoor. Althans in vergelijking met andere soorten reclame.
āDeze foto laat zien hoe wij zijn. Lekker gek en ook vooral dol op spondeals waar we geen moeite voor hoeven doen.ā
Soms heb ik ook het gevoel alsof die kinderen door het afschermen van hun gezichten niet echt zijn. Het zouden net zo goed van die gluurpoppen kunnen zijn.
Hoe ziek zou dat zijn. Dat dan na 10 jaar uitkomt dat het allemaal een leugen was. Helaas kan dat niet want ze vlogt ook maar bij insta zou het kunnen.
Het is idd dat ze vlogt, want anders had ik deze scenario niet raar gevonden
Eyyyyy ik ken haar ook, volgens mij wonen we dan bij elkaar in de buurt
Oh ik las je bericht helemaal verkeerd joh, ik dacht op de middelbare haha
Ohh gatver, vind zulke poppen zo eng! Snap niet waarom mensen dit vrijwillig kopen en voor hun raam neerzetten
Omg dit is zo verrot. In mijn oude buurt had ook iemand dit en het is zo fakking creepy. Waarom zou je dit willen!?
Jep! Toevallig