Beutyblogtopic XL #2

36 likes

wat een leuke foto!

4 likes

mooie foto inderdaad! maar hun huid is ook zo perfect en dan in contrast met die hele diepe bruine ogen, echt mooi gedaan!

1 like

Ohnee ik kan niet tegen chicks die lachen met hun tong tegen hun tanden. Teske doet het ook altijd. Lijkt een soort nonchi speels effect te geven ofzo maar het staat zo dom.

16 likes

Scheelt ook wel dat je op deze idd mooie foto niet die vreselijke toon & doorgaans kinderachtige stem hoort. Oke, nu wel in mn hoofd.

7 likes

Dat laatste denk ik. Geleerd van Annic. :tipping_hand_woman:

1 like

Ik vind dit serieus zo’n leuke foto dat ik voor het eerst iets op instagram geliked heb van hem haha. Maar ik vind hem echt heel erg gaaf! Hij staat er echt goed op, Mascha ook.

5 likes

Woow, hij staat er goed op!
Ik vind hem ook echt 100000x aantrekkelijker geworden na de haartransplantatie.

4 likes

Iemand al de Halloween tutorial gezien van Mascha? Is die echt zo slecht als hij eruit ziet?

Net niet, zoals we gewoon zijn.
En zeker wanneer je dit vergelijkt met Nikkie. Wat een talent heeft zij toch.

1 like

Jaaaa. Die vouwen in het gezicht bij de demon look waren echt bizar. Ik dacht echt dat ze met latex ofzo had gewerkt.

1 like

Hoe langer ik naar deze foto kijk, hoe vreemder ik hem vind? Zo gemaakt ofzo en die tong zo gek? Die van Gregor vind ik wel oprecht leuk!

Ja dat is ook wel waar. Lachfoto’s zijn ook super lastig denk ik.

1 like

Ik vind lachfotos al snel een beetje nep, maar deze van Mascha lijkt nog wel redelijk echt

3 likes

Ik begrijp die knapste jongen van school-opmerking nu wat meer :eyes:

9 likes

Ze zijn lekker gek toch

Ja de foefjes staan er echt goed op. En gregor is zowaar… knap??

Ik ben wel eens benieuwd of een goede fotograaf en wat subtiele fotoshop mij ook knap kunnen maken op een foto. Ik zie er normaal altijd lichtelijk trollig of geretardeerd uit op foto’s. Dit lijkt me ook niet geheel waarheidsgetrouw.

54 likes

Hij lijkt nu meer op zn pa! Die kon je zien in dat bruiloftsfilmpje.

1 like

Hahaha lichtelijk trollig. Daar moest ik wel om lachen.

Een goede fotograaf kan heel veel doen! De juiste pose en hoek is zo belangrijk voor je hele uitstraling en gezicht, evenals goed licht. Photoshop hoef je dan niet eens te gebruiken

1 like