Zie de modder al tot in mijn onderbroek zitten
Teken bij je flamoes… brrrr
Lekker bezig zij. Vind alleen dat wetlook kapsel niks.
Waarom moet sereen in ELKE instalab noemen dat ze denkt dat Marsh een ondeugend ventje wordt. Nou. Weten. We. Het. Wel.
Haha, nu is het allemaal leuk en schattig maar over een paar jaar niet meer. Dan is het een irritant kind.
En zelfs al wordt het geen ondeugend ventje zal ze alsnog wel blijven zeggen dat ie dat wel is. Ze wilt te graag
Sowieso dat steeds afkorten tot ‘Marsh’…
Weet niet of ze dat in jaar instalab ook doet, want kijk nooit meer op haar blog. Maar op Instagram in haar stories doet ze t ook steeds. Hij heet Marshall!! Anders had je hem maar ‘Marsh’ moeten noemen denk ik dan…
Hahah nou, beetje overdreven Ik word ook eigenlijk alleen met afkorting aangesproken door m’n ouders.
Meen je dit nou serieus haha
Maar ze zegt juist dat ze geen make-up artist is he. Dat het gewoon haar hobby is.
Oke ja ik snap nooit zo goed als mensen hier dat soort dingen zeggen. Tuurlijk moet je als accountant cursussen en toetsten doen om je titel te behouden, omdat je te maken hebt met belangrijke informatie en financiën van andere mensen/bedrijven (lijkt mij, geen idee het precies inhoudt).
Als youtuber en bij heel veel andere beroepen heb je toch gewoon te maken met vraag en aanbod? Ik snap het dan niet als mensen stellen dat het echt niet kan dat iemand hier aan verdient. Maar blijkbaar is er vraag naar? Wie ben je dan om te zeggen dat iemand er niet aan mag verdienen? Ze doet ook niemand kwaad ofzo en, ja dooddoener maar wel waar, je hoeft er niet naar te kijken. Als ik lelijke tekeningen maak en ik verkoop die dan mag dat toch ook gewoon? Als mensen dat blijkbaar willen hebben snap ik echt niet wat voor probleem je daar in kunt zien. En de vergelijking van je vader als registeraccountant met een youtuber vind ik vrij onlogisch.
Aparte discussie dit. Ik vind dat Mascha ‘ons’ (of haar volgers) helemaal niks is verschuldigd. De mensen die haar filmpjes kijken kiezen daar zelf voor en betalen er ook nog eens niks voor. Als de filmpjes dus van kutkwaliteit zijn moet ze dat zelf weten, als mensen dan alsnog blijven kijken dan ben je er toch zelf bij om daar je tijd aan te verspillen haha. Is inderdaad zoals iemand al zei totaal niet te vergelijken met iemand die je een betaalde dienst verleend. Het is haar kanaal dus ze moet voor zichzelf bepalen of ze achter de kwaliteit van haar filmpjes staat, of eigenlijk of ze de opbrengst van haar video’s genoeg vindt ten opzichte tot de tijd en moeite die ze erin stopt. En dat vindt zij blijkbaar.
Edit: Ik bedoel dus eigenlijk dus @Keaton zegt
Ja het zou leuker zijn als de beste mensen de beste aanbiedingen kregen, maar zo werkt dat gewoon niet denk ik en Mascha kan daar ook weinig aan doen.
Maar dit is toch ook zo in bijv. de muziekindustrie? Zoveel supergoede zangers die het niet redden ten opzichte van echt zeer matige zangers die zalen vol krijgen. En eigenlijk geldt dat zo in alle creatieve beroepen.
Oh sorry voel je niet aangevallen door nu een aantal van dezelfde soort reacties op jou
Haha @Maestoso denkt shit wat heb ik gedaan. Is ook niet persoonlijk op jou gericht hoor, ik lees het vaker en ik vind het altijd zo gek dus ik dacht ik zeg er eens wat van haha.
Haha ja maar 3 man reageerde op jou tegelijk met ongeveer dezelfde soort reactie, maar is natuurlijk niet stom bedoeld
Sorry voor de dubbelpost maar wilde dit er eigenlijk nog wel aan toevoegen.
Ondanks dat ze niemand iets verschuldigd is, is het natuurlijk logisch als mensen teleurgesteld raken als de kwaliteit omlaag gaan, en is het ook niet gek dat er dan negatieve reacties en duimpjes omlaag komen. Ik bedoel uiteindelijk heeft ze dit allemaal toch te danken aan de kijkers die vaak al jaren kijken. Maar van de andere kant, het is niet dat de kwaliteit nu recent opeens omlaag is, ze post al jaren videos met slechte tutorials enz. op beautygloss (die met die nagels is echt al een paar jaar geleden toch?), dus dan denk ik bij de klagers van achja je had allang kunnen stoppen met kijken, je bent een beetje dom dat je er nu nog iets kwalitatiefs van verwacht. Voor dat soort filmpjes moet je bij een Nikkie bijv. zijn.
Massa heeft wel degelijk beweerd een pro te zijn tijdens haar ‘opleiding’ periode. Toen had ze het ook altijd over al haar insides in die wereld.