Beutyblogtopic XL #2

Ik kwam speciaal even hierheen om de reacties te lezen op Mascha’s Halloween video. Man man man wat ziet die thumbnail er al slecht uit en heb nog geen eens de video gezien. Ik vind dat je je hier wel echt kunt zien dat Mascha op dat gebied met de make-up video’s echt een beetje stil is blijven staan ofzo

4 likes

Weet niet meer wie het laatst zei maar wow op die rechterfoto lijkt ie inderdaad echt enorm op Reece van masterchef

3 likes

Ik vind Gregor met dat naar voren gekamde haar en die ringen dus juist nog meer douchebag als voor de haartransplantatie. Misschien ook die hele act als popi jopi sneakerfreak eromheen, zo vol van zichzelf.

25 likes

De Halloweenvideo van Mascha vond ik weinig soeps haha, moest wel gelijk weer denken aan een video van een paar jaar geleden, waar ze werd opgemaakt door Jessie! Die vond ik toen echt leuk om te zien.

4 likes

Ik vind het bij dit soort dingen altijd zo duidelijk dat Mascha maar wat doet en het spontaan erop kwakt terwijl ze bezig is. Van nep wonden is echt nog wel wat te maken. Of blauwe plekken met een beetje oogschaduw. Maar dit… las in de comments dat iemand vond dat het leek alsof dr gezicht onder eten zat en daar lijkt het idd nog meer op. Heb een beetje door de video geskipt dus weet niet of ze ook toegeeft dat het spontaan is, maar zou me niets verbazen als ze doet alsof dit een uitgedachte Halloween “look” is.

Edit: ja I know lekker zuur dit verhaal maar vind dit voor iemand die al jaren op YouTube zit en in totaal bijna 1 miljoen abonnees heeft echt weer zoveel luiheid uitstralen

7 likes

Sinds wanneer scheldt mascha in dr videos? Ze gaat een gezicht vol met fucking blaren maken.
Misschien wil ze mee gaan met de nieuwe youtube trend waarbij je geen fuck moet gwvwn en alleen stoer moet schelden

1 like

Dat is rauw, denk ik.

3 likes

Ik wil weten waar die jurk van is, maar ik wil niet reageren onder die foto… :grimacing:
Iemand hier die het toevallig weet?

Edit: joehhh never mind staat eronder…

Yes thank you! Ook hoe ze praten haha

En die coltrui :face_with_raised_eyebrow:
Ik zal niet ontkennen dat hij erop vooruit is gegaan, maar al die comments van goodlooking, aantrekkelijk en knapste jongen van de school gaan er bij mij echt niet in… :thinking:

Mascha is wel echt prachtig op die foto!

6 likes

Ja misschien vind ik Reece zijn stem nog wel irritanter, alleen gregor praat en doet vaak zo kinderachtig

afbeelding

13 likes

Gregor lijkt niet eens meer op zichzelf zo

Foefion heeft wel wat wel van die Christian Grey van 50 shades op die foto.

3 likes

Binnenkort:
Happy 50 foefjes

Bij zo iemand als Nikkie Tutorials zie je dat ze iets voorbereid heeft. Mascha is alleen naar de action geweest en gaat in de tutorial zelf nog uitzoeken hoe en wat. Tips zijn er niet te vinden, het is gewoon een ervaringsvideo…

5 likes

Die van meneer photoshop denk ik

6 likes

Ja! Dat viel mij ook op. Klinkt als een bladblazer :confounded:

1 like

Aranka heeft een artikel over het dalende bezoekersaantal van haar blog. Volgens haar heeft ze door het nieuwe Google algoritme sinds aug 30k minder unieke bezoekers per maand.
Hmm, zou dat enkel door het algoritme zijn of door de sponmaand die september was op haar blog?
Zouden andere beutyblogs ook last hebben van dat algoritme want ik had er niet over gehoord?

Ja ik las het ook. Ik volg Aranka sinds een tijdje niet meer, alleen nog op Twitter. Ze is zo saai en voorspelbaar in haar posts geworden. Alle producten, zelfs de slechte, zijn prima, volgens haar. Ze doet hele spannende dingen, vindt ze zelf, ze gaat op persreis… Woehoe! En het afvallen lukt niet, maar dat is ze heel eerlijk over. Na 3 updates is dat ook niet meer interessant. En dan die spelletjes. Nou ja, ben dus geen match, maar waar ze vroeger nog wel verfrissend was, is ze nu zo ingedut. Zou ze dat niet in de gaten hebben?