Beutyblogtopic XL #2

Ik vind de nieuwe haarkleur van Vera echt super mooi staan. Beter dan het blond. Ben wel benieuwd hoe lang deze kleur mooi blijft. Vond deze keer haar haar ook super mooi geknipt. Vind ik niet altijd het geval bij de kapper waar ze naar toe gaat.

3 likes

Is zij ook niet heel laat gestopt met werken? Toen bloggen al op zijn retour was?

1 like

Ik weet er niet echt het fijne van, maar ik vind het altijd zo gek als mensen zo’n algoritme de schuld geven, net als op Instagram vaak gebeurt. Als jij goeie content maakt, weten mensen je toch vaak wel te vinden en blijven ze je ook volgen en bezoeken?

2 likes

Vera klaagt hier ook vaak over in haar instagram stories. Dat het algoritme haar instagram posts niet laat zien?

Het heeft wel degelijk veel invloed op hoeveel mensen je content zien hoor. Zomaar even 30% minder likes/views zijn zeker geen uitzondering.

Ik ben dan weer geen fan van dat blauwe haar bij Vera. Is misschien ook vanwege de nude/beige en naturel kleding die ze graag draagt en die combi vind ik niet zo.

Nee, eens. Ik vind de kleur heel mooi, maar ik vind hem niet zo mooi staan bij haar. Juist omdat ze altijd meer van de rozige kleuren is.

1 like

Mascha: goedemorgen, ik ben wakker. Het is
 half twee

Zegt mascha nou echt dat de jacuzzi onder stroom komt te staan als haar mobiel of oordopjes in het water vallen!?!

Precies wat ik dacht ja, haar blog is de laatste tijd een waar sponparadijs en dat is gewoon niet zo leuk om te lezen.
Het is tekenend dat ze zegt dat ze toen ze het nog als hobby deed en nog niet echt achter de centen aanging (haar woorden) veel meer bezoekers had.

Maar aangezien ze ook zegt dat het aantal bezoekers en views op artikelen hetzelfde blijven valt die invloed daarvan misschien toch mee?

Ik vind het wel weer heel eerlijk en oprecht dat ze dit gewoon deelt. Ik snap dat ze wil leven van haar blog/hobby (en gun het haar ook echt dat te kunnen doen), maar dat is nou eenmaal niet iets waar je recht op hebt.

3 likes

Jaa dat lijkt me ook mooi! Ik vind dit ook een beetje ‘vloeken’ bij haar huid. Maar de kleur vind ik los gezien wel echt gaaf.

6 likes

Ik hoop voor haar dat het geen permanente haarverf is

Zal wel halloweengrap zijn toch?

4 likes

Lastig te combineren valt (naar mijn ervaring) best mee hoor! Zolang je maar niet precies dezelfde kleur draagt als je haar, dat staat meestal wel gek.

1 like

Ik vraag me altijd af of haar kapper uberhaupt wel een idee heeft van wat hij aan het doen is.

24 likes

Heb het nu zelfs blauw :grin: En ja dat is sowieso niet zo m’n ding haha. Maar ik denk dat als je het een beetje uitbalanceert met een wat donkerder kledingstuk (of accessoire zelfs, een riem ofzo) het nog wel goed kan!

2 likes

Of gewoon donkerblond, meer zoals haar eigen haarkleur? Dat zou vast ook goed staan.

Ik heb de video niet gekeken trouwens en het blauwe haar dus ook nog niet gezien, maar ik vind dat gebleekte dat ze al een tijd heeft nooit zo mooi staan bij Vera.

Ik vind het wel leuk dat ze experimenteert met haarkleuren, en dan niet alleen de standaard kleuren. Ik vind dit helaas niet zo mooi staan, maar misschien vervaagt het wel heel mooi

2 likes

Er staat een foto hierboven! Of bedoel je nog niet op bewegend beeld gezien?

1 like

Weet niet of het aan de make up ligt, of aan de haarkleur, maar haar gezicht lijkt hier ook veel meer kleur te hebben dan hiervoor (toen alles incl haar gezicht beige was). Vind het niet heel mooi, maar wel een vooruitgang tov hoe het was moet ik zeggen.

4 likes