Beutyblogtopic XL #2

Oh huh die had ik over het hoofd gezien.
Wel gewaagd, maar ik vind de kleur niet zo mooi staan bij haar huidskleur…

Hebben niet best veel body-positivity vloggers trouwens gekleurd haar (als in: een kleur die haar niet van nature heeft :stuck_out_tongue: en veel als in, meer dan gemiddeld )

4 likes

Ja klopt! Ik moest ook denken aan die bodyposipanda waar ze laatst een video mee had

3 likes

De combi haar/wenkbrauw is ook echt om te janken.

2 likes

Heeft iemand de video van Lottelovesbeauty gekeken over de reden van haar angsten? Ik ben nieuwsgierig maar heb geen zin om 19 minuten te kijken.

Ja! Best heftig wel, ze werd ooit gevolgd door een man toen ze 's nachts naar huis fietste na het uitgaan, en er zijn toen ook dingen gebeurd, waardoor ze toch wel beschadigd is en bijvoorbeeld niet 's nachts over straat durft of uitgaat. Had ik niet verwacht!

Ze hoopt ook dat mensen nu wat meer begrip hebben voor het feit dat ze ‘nooit iets leuks doet’ en niet uitgaat.

1 like

Oh wauw dat had ik niet verwacht. Ik vind haar altijd best wel irritant, omdat ze vaak zeurt en haar leven mij gewoon een beetje saai lijkt. Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat er iets heftigs achter zou zitten.

1 like

Ja, precies dit had ik dus ook! Ze was trouwens 16 toen het gebeurde (even voor de volledigheid).

Nou ja, ze werkte bij de Ap toch? Dan zou ik ook liever die energie in mijn eigen bedrijf steken, qua geld zal dat niet veel schelen en hier haal je meer voldoening uit denk ik. Behalve dus in juni als je maar 300e verdient.

Net de stories van Serena bekeken, ze verkoopt weer kleding. Allemaal nieuw met het kaartje nog aan, bijna allemaal van Loavies. Is dus kleding die ze zelf gratis heeft gekregen en nu dus gaat verkopen. Ja dat is haar goed recht, maar ik vind dit toch erg.

18 likes

Zo hallo zeg. Mascha is toch een knappe vrouw. Ze zal waarschijnlijk niet zelf haar make up opgedaan hebben toch?

69 likes

Nee klopt, de visagiste heet Michelle Voogd (Mascha heeft haar getagd onder die hele lap tekst)

Vind ik dus ook, ik heb zelf nu ongeveer 4 jaar blauw haar, eerst lichtblauw en steeds donkerder gegaan, nu een hele diepe blauwe kleur, maar moeilijk combineren vind ik het ook niet! Ik vond bepaalde kleuren zelfs moeilijker te dragen toen ik gewoon nog blond was.

Het enige wat ik bij Vera wat minder mooi vindt is haar huidskleur bij de kleur haar, haar rozige ondertoon lijkt meer naar boven te komen door het koele van het blauw.

1 like

Ow dan snap ik het inderdaad niet! Ik dacht aan een cassièreloon wat vast geen vetpot is.

Wauwie wat mooi!

7 likes

Gaat dat over die Halloween look? Want die was gewoon lui. Heeft niks met wel/niet pro zijn te maken.

45 likes

Mascha:maakt van hobby haar baan
Also Mascha: “maar ik heb nooit gezegd dat ik er goed in ben!!!”

56 likes

En jukbeen fillers volgens mij

2 likes

Ik heb dus een theorie (Shane Dawson muziekje aan)
Het is trouwens een theorie dus val mij niet aan.
De foefjes hebben wel eens toegegeven dat zij een trio hebben gehad. Dat kan natuurlijk op Burning Man gebeurd zijn maar ik denk dus ook Ark cruise festival waar ze waren (die party op dat cruiseschip ergens vorig jaar.) Daar was dus ook Linda de Munk aanwezig, en zij is ook wel meerdere keren in die vlog in beeld geweest en ze gingen daar ook met haar om.
Linda de Munck plaats regelmatig ‘Naaktfoto’s’ op Instagram en daar zie ik Mas en Gregor dan op reageren met Fire emoij of hartjes ofzo.
Misschien heeeel ver gezocht maar ik denk echt dat er zoiets gebeurd is, omdat die Linda ook heel vaak heeft verteld dat ze wel vaker trio’s heeft.

20 likes

Omdat Linda graag trio’s heeft en de foefjes dit ook een keer hebben gehad denk ik niet dat ze het direct perse een match is. Zou best een mogelijkheid zijn hoor, maar ik denk bij dergelijke situaties altijd eerder aan mensen bij wie je het absoluut niet verwacht.

1 like