Beutyblogtopic XL #2

Biecht: Binnenkort wordt op mijn werk in het kader van een of andere werkstressvrijeweek (3x woordwaarde) een boksclinic georganiseerd. Normaal heb ik echt nooit zin in zoiets, maar door Massa ben ik toch nieuwsgierig geworden en heb ik me ingeschreven. Influenced.

21 likes

Het is ook heel persoonlijk denk ik. De een maakt het helemaal niks uit als de naam anders gebruikt/afgekort oid wordt en de ander heeft er wel moeite mee. Ligt er denk ik net aan hoeveel emotionele waarde je er aan hecht of wat je wel/niet gewend bent.

1 like

Wat ziet Mascha er goed en gelukkig uit zeg, leuk!

2 likes

Ik heb er ook een schurfthekel aan als mn naam verkeerd wordt gespeld dus ik snap mensen die afkortingen haten ook wel. Heb het zelfs als mensen de naam van mijn mentorleerling verkeerd schrijven. Hoe moeilijk is het nou?

3 likes

Mascha zit bij late night, ik denk voor boxing with the stars. Maar nu gaat het over klimaatverandering en Spitsbergen. Heb haar nu al een paar keer heel begripvol zitten knikken, echt houd op zeg.

41 likes

Phlamoes?

22 likes

@Candace @Blauwra hahaha love jullie reacties! :joy:

2 likes

Don’t make fun of me!! Ik heb ook echte problemen!
En dan te bedenken dat ik eerst neersteken wilde typen ipv een klap geven.

7 likes

Nee erger

3 likes

Ze trok de hele tijd zo’n raar geperst mondje, alsof de fillers stuiptrekkingen hadden. Echt why

2 likes

@flamoes als mede ph-genoot voel ik met je mee

(Wat ik ook heb is dat mensen mijn naam soms op een heel exotische manier ‘verstaan’ of dat ze er een Poolse versie van maken

Getekend,
Gaszczt Szcydam aka Gasty Skeedam
Ofzo
Ik verzin maar wat)

4 likes

Onze Debbie gaat ook regelmatig maar Crazyland feestjes die worden georganiseerd door SDC (= swingers date club). Dus ze is niet echt vies van een Kinky feestje. Misschien wil ze die stijl doorvoeren naar het ekte leven.

1 like

Wat denk je van zenuwen? Ik krijg zelf ook altijd zo’n raar trek mondje wanneer ik gespannen ben :sweat_smile:

O ja, dat zou kunnen inderdaad. Vond haar op tv in ieder geval heel anders overkomen dan in haar vlogs (referentiekader, wel een paar jaar geleden)

misschien heeft ze er een klap op gekregen?

1 like

:flushed:
Ik hou het wel bij mijn befaamde candlelight suppers. En af en toe bridgen bij de club.

3 likes

Borstlift bij een pakje boter hooohooohooooooooo. En met die lippen van Mascha zou je denken dat er tegenwoordig een spaarkaart onder instagrammers is voor botoxbehandelingen. :stuck_out_tongue:

Maar dan wel een heel gelijkmatige. Normaal als je een klap krijgt zwelt er maar een gedeelte op. Bij mij tenminste :sweat_smile:

1 like

Ik moet opeens denken aan dat ze een nieuwe methode had gevonden om haar lippen voller te laten lijken, door onderweg in de auto heel hard te gaan zuigen aan de boven en onderlip en dan ook een beetje te bijten ofzo?

Dus ik zou er niet raar van opkijken als ze iemand gevraagd heeft een paar gerichte en gelijkmatige mepjes te geven om ze een beetje pooooofy te laten lijken

1 like

Hahaha ‘meer dan 30 flesjes’
Maak daar maar meer dan 100 van.