Beutyblogtopic XL #2

Oooh ik heb aan je gedacht toen ik vlog 1437 keek. De dag na jouw bericht, heeft ze al haar parfums doorzocht en nu heeft ze er nog ‘maar’ een 40 stuks.

5 likes

Ze is beledigd dst zij niet is gevraagd.
Of mss is ze wel gevraagd maar doet ze niet mee ivm ‘Marsh’ maar wil ze wel een plekje in het programma volgens jaar.

3 likes

Bij “lang, sterk en groot” denk ik aan een soort van Hagrid, niet aan Mascha (maar ik heb geen flauw idee wie haar tegenstanders zouden kunnen zijn, dus misschien is dat i.v.t. die wel waar)?

47 likes

Nee dat is dus niet waar, weet ik vanuit mijn werk. Het grootste deel van de mensen moet de content echt voorgeschoteld krijgen om het te lezen.

Heeft Mascha al gevochten? Zie t echt niet voor me :joy:.

Ze zit niet in de eerste 2 afleveringen dus nee. Ben stiekem wel benieuwd of ze het een beetje kan :joy:

Ik ga een poging wagen het te kijken. Eerste 20 seconden… “Na maanden van intensieve training” LOL Mascha niet in ieder geval :joy::joy::joy:

8 likes

Wat voor belang heeft Sereen om zo ontzettend te slijmen bij Mas??? Als het nu haar werkgever zou zijn kan ik me het wel voorstellen.

Social climbing? Ik kan mij inbeelden dat ze haar inkomen ziet krimpen en wat van Mascha’s minions opscharrelen kan alleen maar goed zijn voor de views en likes.

3 likes

Nee Debbie ik wil geen pashokjesshoplog van de Hünkemöller

11 likes

Haar boobs heb ik al genoeg voorbij zien komen op insta😅

4 likes

Haha volgens mij zien mensen die haar volgen, haar tieten vaker dan die van zichzelf

10 likes

Goed nieuws dus :joy:

8 likes

Stel dat een vlogger/blogger/instagrammer/youtuber gewoon enkele pashokjes koopt en daar een shoplog van maakt. "Dit pashokje is van hout gemaakt en heeft het FSC keurmerk waardoor er verantwoord met bosbouw is omgegaan. Wijst logo aan*. Sowieso vind ik dit logo ontzettend vet* Ik zal zo een aanfoto posten.

"Nou, dit pashokje is aan de onderkant erg open waardoor kleine kinderen zo naar binnen kunnen kruipen. Niet geschikt voor vrouwen met kleine kinderen dus. "

136 likes

Een like was niet genoeg :joy:

1 like

Vera still not taking any shit :roll_eyes:

31 likes

Ze heeft toch gelijk, haar haar is toch echt niet paars? Vind het haar ook heel leuk staan!

5 likes

Ik vind het niet zo leuk om onaardige dingen te zeggen, dit gaat ook totaal niet over Vera’s uiterlijk dus vat het aub niet zo op MAAR

in de vlog bij de kapper laten ze samen het eindresultaat zien en dan laat de kapper zien dat het op sommige delen niet blauw maar bijna grijs is. Toen vroeg ik me af, is het niet gewoon slecht geverfd dan? Ook gewoon zo’n heel stuk vooraan in d’r haar, niet gelijkmatig verdeeld. Ik ben geen kapper dus ik weet het ook niet, maar vond het er wel een beetje vreemd uitzien

6 likes

Ik heb sowieso altijd het idee dat haar kapper niet zo goed weet wat hij doet.

16 likes

Ik ben ook geen kapper of iets en ik ben ook nooit echt bepaald onder de indruk van die man, maar ik denk dat het verschil in kleur in het haar komt doordat hij het in secties ontkleurd heeft, je ziet ook dat ie bewust de voorste pluk als laatste heeft ingezet. Ik denk dat je dan dus uiteindelijk sommige stukken langer en meer hebt laten oplichten dan andere stukken. Het is voor een kleur als blauw heel belangrijk dat de ondergrond licht genoeg is om het blauw naar voren te krijgen omdat het op een minder lichte ondergrond al snel grijs wordt. Maar omdat hij dus ontkleurd heeft met folies, heb ik het idee dat het juist opzettelijk is gedaan, anders zou ik verwachten dat ie gewoon haar hele haar in de bleek had gezet zonder folies te gebruiken.

Eigenlijk vind ik het juist best een mooi effect geven, ze krijgt daardoor wat meer diepte in haar haar, doordat het niet 1 plak van dezelfde kleur is over dr hele haar.

3 likes