Klinkt eerder als: “Ik heb er echt geen zin meer in.”
Slap excuus haha, beetje jammer.
Vloggloss is geld.
Vind het wel jammer dat haar video’s op beautygloss achteruit (zijn) (ge)gaan. Ik keek zo’n 5-8 jaar geleden altijd uit naar haar video. Zag haar toen ook wel echt als pro
Ik vraag me dus af of dat komt doordat er toen minder concurrentie en vergelijkingsmateriaal was, dus dat het leek alsof het professioneel was wat massa deed.
Of dat ze toen professioneler was dan nu, nouja professioneel, laten we zeggen meer tijd en energie stak in haar video’s.
Of dat we allemaal ouder worden en er meer doorheen kijken haha
Omg straks is het juist degene bij wie we het minst zouden verwachten, Hella
Ze maakte wel echt duizend grapjes over polygamie tijdens de Amerika rondreis afgelopen zomer.
ja! ook nog een hele goeie mogelijkheid
Ze stopte toen meer tijd in haar video’s maar ik kan me ook herinneren dat ze vaak video’s (tot op zekere hoogste) nadeed van internationale youtubers. Als ze dat nu zou doen zou ze sneller door de mand vallen denk ik.
Ik vind haar kwaliteit nu wel echt heel bagger maar blijkbaar vinden de minions het nog steeds fantastisch
Ahhh… wie herinnert zich nog de BFF-video van Lip, jaren geleden, met haar never seen before BFF MadamLotte?
Ik ging op Youtube kijken of zij nog steeds een kanaal heeft en jawel. Ze heeft een baby gekregen en daar een heel lief filmpje over gemaakt. Tot zover dit nieuwsbericht.
Misschien een biecht, over Massa’s “I’m just having fun, leave me, ga Nikkie kijken als je kwaliteit wil” gebeuren. Ik vind eigenlijk niet dat je recht hebt om er wat aan te verdienen als je: 1. Geen kwaliteit kan leveren en 2. De feedback belachelijk maakt dmv shady stories te plaatsen.
Als je jezelf niet naar een hoger niveau wil werken dan moet je er maar weer een hobby van maken en niets anders.
Ik heb het idee dat Massa over haar make-upskills zegt wat haar op dat moment uitkomt.
Nu zegt ze dus dat ze een beautyfan is en geen pro.
Over een paar weken zal ze weer ergens kritiek op krijgen en dan slaat ze ons om de oren met haar diploma’s van B academy.
Precies dat inderdaad!
Ik vond haar eerst ook wel leuk om te volgen, maar ze maakte het me wel lastig haha. Hooguit drie keer per jaar een video ofzo, en nu natuurlijk helemaal niks meer nu er een baby is.
Ff he. Stel je voor dat iemand al 10+ jaar iets als werk doet (tandarts, leraar, bouwvakker whatever) en vervolgens zegt: “houd me niet verantwoordelijk voor hoe ik presteer, iK dOe DiT voOr De FuN Ja?!”
Oh ja en er ook nog eens dik aan verdient
Ja maar ik betaal mijn tandarts wel voor het werk wat hij doet. En dat is bij Mascha niet echt het geval
Maakt niet uit, het gaat mij niet om het verlenen van service en de kwaliteit daarvan, maar om het feit dat iemand iets al zo lang doet, het als werk ziet (en dat ook regelmatig benadrukt) om vervolgens bij een beetje kritiek de handen ervan af te trekken en te zeggen “ho ho, ik ben geen pro hoor” maar wanneer heet je dan wel pro (in je werkveld)?
Nee want mn eigen risico is nog niet op:thinking:
Hahahhaa is je ondertitel nu net aangepast?
Ja na vanmiddag past deze titel beter bij me
Hahaha precies, haalt de ortho je beugel eruit en heb je nog scheve tanden: “ja hallo ik deed het for de fun!!! Wel ff betalen nu, is wel mn werk ja”. Hahahaha