Ze had mij ook opeens geblokkeerd. Heb nooit een reactie oid achtergelaten.
Om het extra dramatisch te maken natuurlijk
Ja had ik eerst ook. Maar goed uiteindelijk mis je niks en als je echt wil kijken kan je gewoon via je internetbrowser kijken ipv instagram app
Poep in je oogbal
Mehhh ik dacht: jippieee 70 nieuwe berichtenâŠ
- Zou Cynthia weer eens iets bij elkaar gezeurd hebben; doen alsof ze het voor haar verjaardag kreeg en daarna dat te zien was op haar blog;
- Zou Serena weer ruzie hebben met George?;
- Zou Massa weer haar bovenlip opgevuld hebben?;
- Zou foefje zn haar weer in een onmogelijke kleur geverfd hebben;
- Zou Vera ineens weer twitter hebbenâŠ
Nee wij lieve meisjes hier hebben alleen maar ruzie met elkaar!
Volgensmij is dit ook echt maar alleen in dit topic 
Jaaa dat dacht ik ook al. Erg mooi met die donkere aanzet ook!
Ohh eindelijk! Veel beter inderdaad. Ziet er ook een stuk frisser en meer verzorg uit.
Nee joh, het was heel vaal oranje de laatste tijd.
Kleur is beter, maar model is nog steeds tokkie, hoor. Die enorme lagen, die zorgen dat het haar wel lang, maar zonder volume is onderin. Ik zou er graag minimaal 10 cm vanaf knippen en wel lagen, maar niet zo puntig van maken. Lijkt me veel mooier. Zijn die dode droge punten, die nu zo âsubtiel violetâ zijn gekleurd ook weg.
Dit is vast geen populaire mening van mij maar toch. Ik zag in Vera haar storie een foto waarin ze straie laat zien en dat je er trots op moet zijn. Ik begrijp haar bericht, helemaal top maar ik begin er een beetje moe van te worden bij Vera. Ben ik de enige? We weten inmiddels wel wat ze âtrotsâ is op haar straie en haar wat stevigere lichaam (wat ik allemaal wel onwijs goed vind hoor van haar begrijp me niet verkeerd).
Ik begin echt de Vera te missen die hier niet de hele tijd mee bezig is.
Ja en na aper Sanne laat gelijk ook âhaarâ striae zien pffff.
Oh god dit meen je niet. Ik volg Sanne niet want dat is slecht voor mijn hart.
Wil iemand de mijne zien? Ik heb ze zelfs op mân knieĂ«n en dat schijnt heel bijzonder te zijn 
Ik snap waarom ze dit doet hoor. Verder sta ik nog steeds achter mijn mening. Ik vind Vera leuker als ze daar wat minder bezig is.
Ik vind er nog steeds niets aan? Ze had toen een tijdje extensions en bruin haar, dat vond ik echt wauw staan bij haar!
Wacht ff zoekenâŠ
Edit: dit dus
https://goo.gl/images/kVpu4b
Er is een verschil tussen âtrots zijn opâ en âik schaam me hier niet voorâ. Volgens mij wil Vera laten zien dat ze zich er niet voor schaamt.
Ja trots is misschien niet helemaal het goede woord, excuses daarvoor.
Zou ik kunnen doen. Ik kan ook gewoon hier mijn mening vertellen.
Volgens mij staat er nergens dat ik hier niks negatiefs mag zeggen over Vera. En verder vind ik Vera ook nog steeds een leuk meisje hoor.