Beutyblogtopic XL #2

Het zou me niet verbazen als sereen betaald krijgt om dat box programma te promoten. Een beetje erover praten op social media zodat het ‘gaat leven onder de jeugd’.
Also, wat zou er gebeuren als iemand onze mas een gebroken neus slaat :scream:

10 likes

((grapje wel, doet ze vast niet denk ik))

23 likes

Iemand de vlog al bekeken met de dramatische titel “hoeveel kan ik jullie vertellen” van onze mas ?

Hoop dat ze wil spoilen over boksen enzo maar zal wel anti-climax zijn

1 like

Ik zit de vlog van Vera te kijken maar ben niet echt fan van haar kapper… Voor mijn gevoel heeft het gewoon op sommige stukken heel slecht gepakt en is het veel te geel gelaten met het blonderen waardoor het zo veel verschillende kleuren heeft. Denk ook dat de aanzet veel langer blauw gaat blijven dan de punten en dat het niet mooi vervaagd. Als ze het zelf goed bijhoud zal dat laatste misschien meevallen, maar als ze er niks aan gaat doen wordt het een vlekken boel. En ik vond het ook erg ouwbollig geknipt, veel volume aan de onderkant in plaats van aan de bovenkant waar je het eigenlijk wil hebben.

7 likes

Als hun neuscorrecties van dezelfde kwaliteit zijn als hun spelling dan belooft dat niet veel goeds. :stuck_out_tongue:

5 likes

Gaat om hoeveel ze kan vertellen over de verhuizing. En dat als iemand haar adres verspreidt die eventueel haar moord op zn handen heeft. Vervolgens heel veel: waarom beseffen mensen zich dit niet??!?! Dit duurde zowat de hele vlog haha

7 likes

HAAR MOORD ?! :joy::joy:

Goed misschien krijgt ze wel echt nare brieven maar zulke dingen veronderstellen en daar zelf echt in geloven Mas ? Daar kan ik echt niet bij.

14 likes

Waar kan ik ze zien? #ramptoerist

Haar moord zegt ze echt niet. Ze heeft het over mensen die kwaad in de zin hebben.

2 likes

Derp, logisch!

Bij deze:

Serena

Cynthia

Maakt Cynthia haar foto’s met een iPhone 4S ofzo?

60 likes

Kan niet kiezen. Mijn hemel wat amateuristisch allebei.

5 likes

Ze had het vroeger toch altijd over haar systeemcamera?

Bij de eerste 2 foto’s op Sint dr blog dacht ik, oh das nice. Maargoed dat waren de foto’s van rituals zelf :joy:

21 likes

Huh, hoe dan? Ik vind die van Serena juist heel erg mooi. Of mis ik nu het oog van een fotograaf?

23 likes

Haha I agree en zeker voor iemand die op zich geen professioneel fotograaf is. Er is duidelijk moeite voor gedaan en over nagedacht. In tegenstelling tot die foto’s van sint met die pot bovenaf en die kaars waar Kees in heeft lopen krabben?

27 likes

Ik zal ook wel een simpele consument zijn maar ik vind de foto van Serena erg mooi. De foto van Cynthia is meer mijn eigen level zeg maar haha. Ben ook geen productfotografiewonder…

17 likes

:joy:

12 likes

Ik vind producten op een paillettentopje leggen wel heel 2008 maar kan aan mij liggen, heb verder geen fotografenoog ofzo.

4 likes

Dat paillettentopje had van mij ook niet zo gehoeven. Maar vind wel aan de foto af te zien dat Sjereen haar best heeft gedaan een mooie foto te maken en niet even heel snel een foto te schieten met een oude Nokia. Althans zo ziet die foto van Cynthia er voor mij uit. En de echte oude Nokia’s hadden niet eens een camera. Kun je nagaan…

12 likes

Hahahahaa die foto van Cynthia kan écht niet hahaha

3 likes