Hmm heb je niet het gevoel bij een reclame dat je moet wachten tot je iets kan zien, zodat zij er geld aan verdienen? Als zij iets voor de fun doet wil ik ook niet 3 reclames kijken ervoor
Ja dat wel maar vind niet dat je het kunt vergelijken met een dienst waar je voor betaald. Maar misschien irriteert het mij ook minder omdat ik al 20000 jaar niks meer heb gekeken van margarita mascha
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze 10+ kilo was afgevallen!
In haar stories zit ze ook heel vaak in de sportschool alleszins!
Heb net die video van Vera gezien over dat blauwe haar en ik vind dat het echt zo duidelijk laat zien hoeveel mooier knalkleuren haar staan <3
WoW ze ziet er goed uit! (Daarvoor ook al) maar wat een verschil,15 kg
Nou nee Deb als ik broccóli koop doe ik dat gewoon met mijn bh uit het zicht.
Zie de modder al tot in mijn onderbroek zitten
Teken bij je flamoes… brrrr
Lekker bezig zij. Vind alleen dat wetlook kapsel niks.
Waarom moet sereen in ELKE instalab noemen dat ze denkt dat Marsh een ondeugend ventje wordt. Nou. Weten. We. Het. Wel.
Haha, nu is het allemaal leuk en schattig maar over een paar jaar niet meer. Dan is het een irritant kind.
En zelfs al wordt het geen ondeugend ventje zal ze alsnog wel blijven zeggen dat ie dat wel is. Ze wilt te graag
Sowieso dat steeds afkorten tot ‘Marsh’…
Weet niet of ze dat in jaar instalab ook doet, want kijk nooit meer op haar blog. Maar op Instagram in haar stories doet ze t ook steeds. Hij heet Marshall!! Anders had je hem maar ‘Marsh’ moeten noemen denk ik dan…
Hahah nou, beetje overdreven Ik word ook eigenlijk alleen met afkorting aangesproken door m’n ouders.
Meen je dit nou serieus haha
Maar ze zegt juist dat ze geen make-up artist is he. Dat het gewoon haar hobby is.
Oke ja ik snap nooit zo goed als mensen hier dat soort dingen zeggen. Tuurlijk moet je als accountant cursussen en toetsten doen om je titel te behouden, omdat je te maken hebt met belangrijke informatie en financiën van andere mensen/bedrijven (lijkt mij, geen idee het precies inhoudt).
Als youtuber en bij heel veel andere beroepen heb je toch gewoon te maken met vraag en aanbod? Ik snap het dan niet als mensen stellen dat het echt niet kan dat iemand hier aan verdient. Maar blijkbaar is er vraag naar? Wie ben je dan om te zeggen dat iemand er niet aan mag verdienen? Ze doet ook niemand kwaad ofzo en, ja dooddoener maar wel waar, je hoeft er niet naar te kijken. Als ik lelijke tekeningen maak en ik verkoop die dan mag dat toch ook gewoon? Als mensen dat blijkbaar willen hebben snap ik echt niet wat voor probleem je daar in kunt zien. En de vergelijking van je vader als registeraccountant met een youtuber vind ik vrij onlogisch.