Beutyblogtopic XL #2

Aparte discussie dit. Ik vind dat Mascha ‘ons’ (of haar volgers) helemaal niks is verschuldigd. De mensen die haar filmpjes kijken kiezen daar zelf voor en betalen er ook nog eens niks voor. Als de filmpjes dus van kutkwaliteit zijn moet ze dat zelf weten, als mensen dan alsnog blijven kijken dan ben je er toch zelf bij om daar je tijd aan te verspillen haha. Is inderdaad zoals iemand al zei totaal niet te vergelijken met iemand die je een betaalde dienst verleend. Het is haar kanaal dus ze moet voor zichzelf bepalen of ze achter de kwaliteit van haar filmpjes staat, of eigenlijk of ze de opbrengst van haar video’s genoeg vindt ten opzichte tot de tijd en moeite die ze erin stopt. En dat vindt zij blijkbaar.

Edit: Ik bedoel dus eigenlijk dus @Keaton zegt :slight_smile:

15 likes

Ja het zou leuker zijn als de beste mensen de beste aanbiedingen kregen, maar zo werkt dat gewoon niet denk ik en Mascha kan daar ook weinig aan doen.

1 like

Maar dit is toch ook zo in bijv. de muziekindustrie? Zoveel supergoede zangers die het niet redden ten opzichte van echt zeer matige zangers die zalen vol krijgen. En eigenlijk geldt dat zo in alle creatieve beroepen.

1 like

Oh sorry voel je niet aangevallen door nu een aantal van dezelfde soort reacties op jou :laughing::sweat_smile:

Haha @Maestoso denkt shit wat heb ik gedaan. Is ook niet persoonlijk op jou gericht hoor, ik lees het vaker en ik vind het altijd zo gek dus ik dacht ik zeg er eens wat van haha.

1 like

Haha ja maar 3 man reageerde op jou tegelijk met ongeveer dezelfde soort reactie, maar is natuurlijk niet stom bedoeld

1 like

Sorry voor de dubbelpost maar wilde dit er eigenlijk nog wel aan toevoegen.

Ondanks dat ze niemand iets verschuldigd is, is het natuurlijk logisch als mensen teleurgesteld raken als de kwaliteit omlaag gaan, en is het ook niet gek dat er dan negatieve reacties en duimpjes omlaag komen. Ik bedoel uiteindelijk heeft ze dit allemaal toch te danken aan de kijkers die vaak al jaren kijken. Maar van de andere kant, het is niet dat de kwaliteit nu recent opeens omlaag is, ze post al jaren videos met slechte tutorials enz. op beautygloss (die met die nagels is echt al een paar jaar geleden toch?), dus dan denk ik bij de klagers van achja je had allang kunnen stoppen met kijken, je bent een beetje dom dat je er nu nog iets kwalitatiefs van verwacht. Voor dat soort filmpjes moet je bij een Nikkie bijv. zijn.

1 like

Massa heeft wel degelijk beweerd een pro te zijn tijdens haar ‘opleiding’ periode. Toen had ze het ook altijd over al haar insides in die wereld.

13 likes

nee die was voor de fahn

3 likes

Haha ik vind het wel mooi. Een registeraccountant vergelijken met een vlogger. :stuck_out_tongue: Hopelijk haalt Mascha nog even haar post-master in spon.

5 likes

Aan Harvard

15 likes

Maar serieus, waarom zou je dat doen? Je geeft je kind toch niet voor niets z’n volledige naam? Anders had je net zo goed de afkorting als naam kunnen geven, vind ik… Maargoed mijn ouders doen dat echt nooit en ook in mijn omgeving is het verder niet ‘gebruikelijk’ dus dat zal wel de reden zijn dat ik t echt raar vind

2 likes

Ik loop wat achter met de video’s van Massa. Ik kijk nu de vlog van haar verjaardag waarin ze een tosti party hebben, maar mijn god waarom kijk ik dit nog? Tenenkrommend hoe zij zo zit te kreunen boven een tosti!

1 like

Ik zie nu papa en mama Chiquita voor me die jou liefkozend Bana noemen :heart_eyes:

12 likes

Nou precies dit. Ik deed vandaag ook een inhaalslag met haar vlogs, maar mijn god waar kijk ik naar? Wat een weggegooide tijd. Ik vind het ook gewoon saaie vlogs en irriteer me alleen maar… Toch maar weer een Massa-stop inlassen (voor de zoveelste keer)

4 likes

Ik denk dat er hooguit een Pokémon Master in zit. :weary:

3 likes

Nikkie ziet er wel echt heel goed uit! Ik herinner me nog haar eerste videos op youtube. Je zou haar niet meer herkennen nu haha! Ik weet nog het moment dat ze haar tanden had laten doen, direct een heel ander zicht

1 like

Niet dat er iets mis was met haar oude tanden btw maar was wel een groot verschil!

Die beauty video van massa was echt voor de fun, ze is nu namelijk topsporter. aldus massa zelf.

30 likes

In mijn omgeving (haha dit klinkt zo raar) gebeurt het juist heel vaak dat mensen een andere roepnaam hebben dan hun echte naam. Dus dan is hun eerste naam bijv Elisabeth maar noem je diegene Lisa. Is eigenlijk ook gewoon een afkorting.

3 likes