Wow! Ik dacht effe wtf is er mis met die hand/vingers haha. Ik moest echt 2 min kijken voor ik het zag.
Oh wow ik zie pas na jouw post hoe het zit. Ik dacht dat die in de spiegel erbij gefotoshopt(?) was.
De nieuwe challange video van Nikkie is echt leuk!
Ja mee eens!
Hebben merken hier nog bepaalde eisen voor? Dat sommige merken nog steeds met bepaalde bloggers in zee gaan zeg. Of zouden sommigen gewoon nog ongemerkt overal op de pr lijst staan.
Sommige PR lijsten blijven jarenlang onveranderd, Chanel staat daar in Belgiƫ echt bekend voor haha.
Weeeeeer die lippen op een kier. Sorry maar dit is zo zonde van de foto!
Sorry dat ik het zeg maar ze lijkt net zoān opblaaspop.
Samenvatting
zoān sexdoll zegmaar waarbij de mond een gleuf van is zodat mannen hun ding kunnen doen. Zeker met die āintense/doodse blikā erbovenop.
Sorry Vera, vind je content de laatste tijd super maar dit beeld krijg ik niet uit mān hoofd
Mijn zuster heeft pas blauw trendy haar!
Stel je niet zo aaaaaaaan.
Heel mooie foto juist!
Dat doet ze toch echt al jaren op bijna alle fotoās?
Ik vind de foto verschrikkelijk overgeposeerd, maar vind de haarkleur hier wel een stuk mooier dan op het screenshot wat ik zag. Ik ben benieuwd hoeveel er aan de foto gesleuteld is maar qua kleuren vind ik het hier best goed passen.
Ja en haar huidskleur en oogkleur komen hier ook anders over, en de kleur van de wenkbrauwen ook. Het is allemaal een stuk zachter en vloekt minder.
De gezichtsuitdrukking vind ik wel vreemd en doods, net een pop.
Wel voor haar, maar niet voor Vera.
(ha-ha )
Endless weekend stelt me een beetje teleur. Ik had nav hun artikel over die Maria Nila Colour Refresh dat product besteld. Heb het vorige week getest en bij hen is er een mega verschil en bij mij echt niks, nul komma nul. Dan zie ik in de reacties dat er iemand zegt āik heb deze producten ook ontvangenā terwijl in hun artikel nergens duidelijk staat dat zij de producten gekregen hebben? Dus ik reageer dat ik het jammer vind dat het niet duidelijk aangegeven staat dat het spon is en dat zij hier geld aan verdiend hebben en ik mān geld kwijt ben. Staat mijn reactie nu een week later er gewoon nog steeds niet op. Nu denk ik gewoon dat zij een dikke filter over hun ānaā-foto gegooid hebben ofzo aangezien het blijkbaar spon was
Wat was de reden dan? Heb geen zin om de vlog zelf te kijken haha
Snap sowieso niet waarom je serieus ingaat op iemand die ātoghā schrijft.
Maar dat van Giel is pas gisteren bekend gemaakt. Mascha haar vlog is van vorige week. Zou dat allemaal zo snel gaan?
Ze zei in de vlog dat ze op vakantie zijn geweest met haar oude manager, dat was in de zomer ergens, als afscheid.
Ik denk dat dit inderdaad alles met Talpa te maken heeft. Die bullshit over na tien jaar gewoon een nieuwe manager klopt gewoon niet. Daan is namelijk niet mee overgegaan naar Talpa en dus geen onderdeel meer van het hele gebeuren, en ook uberhaupt dus geen manager meer. A.k.a. Massa móest wel een nieuwe manager.