Ik ben benieuwd tegen wie Mas moet boksen. Want Joelle doet niet meer mee omdat ze in verwachting is lees ik net. Ik hoop wel dat die gene dan ook de gelegenheid heeft om goed te trainen. Anders wordt het wel een heel oneerlijk gevecht.
In mijn omgeving is dit ook heel gebruikelijk, maar ben er ook wel achtergekomen dat dat dus niet voor iedereen zo is. Sommige mensen haten het afkorten van namen echt, haha!
Klopt, ik vind het idd vreemd om dat te doen. Maar zoals ik eerder schreef, is dat in mijn omgeving ook niet gebruikelijk om te doen, zoals @Daantje ook aangeeft. Daarom kijk ik er waarschijnlijk anders tegen aan dan anderen.

Welke omgeving is dat dan, als je dat wilt zeggen? Ben wel benieuwd haha!
Nouja vooral mijn in familie- en vriendenkring. Of het echt aan āhet gebiedā zelf ligt weet ik niet eigenlijk
Bij mij idem dito. Pas sinds ik van een dorp naar een stad ben verhuisd, korten mensen mijn naam af. Gebeurde daarvoor nooit. Mijn ouders zeiden ook altijd dat ze me niet voor niks āTostiQueenā hadden genoemd, anders was het wel alleen āTostiā geweest.
Waarom ziet Debbie er altijd uit alsof ze naar een kinky party gaat?
De Albert Heyn is verre van geil hoor!
Of krijg je hamburgers met korting als je met een decolete tot je navel naar binnen loopt ? Dan wil ik mijn mening wel even herzien en mijn bloemetjesjurk wel even inwisselen voor een koket jurkje met panterprint.
Ja die achter dat keyboard he⦠( gaat zoeken naar junglejurkje)
Ik ben heel erg benieuwd hoe de bokswedstrijd zal gaan van massa. Ze leek ook wel heel erg onder de indruk na de eerste keer sparren. Ik zou het zelf nooit doen
Ik zou het ook nooit doen. Heb op mān sportschool een paar bokslessen gevolgd. Was best leuk, todat we begonnen met sparren en ik (net als Mascha) een keiharde klap op mān neus kreeg. Toen was ik er snel klaar mee
(Ja, ik weet dat dat het uiteindelijke doel van boksen is, maar is dus totaal niet voor mij weggelegd. De bokstraining zelf was wel okƩ en best intensief)
Biecht: Binnenkort wordt op mijn werk in het kader van een of andere werkstressvrijeweek (3x woordwaarde) een boksclinic georganiseerd. Normaal heb ik echt nooit zin in zoiets, maar door Massa ben ik toch nieuwsgierig geworden en heb ik me ingeschreven. Influenced.
Het is ook heel persoonlijk denk ik. De een maakt het helemaal niks uit als de naam anders gebruikt/afgekort oid wordt en de ander heeft er wel moeite mee. Ligt er denk ik net aan hoeveel emotionele waarde je er aan hecht of wat je wel/niet gewend bent.
Wat ziet Mascha er goed en gelukkig uit zeg, leuk!
Ik heb er ook een schurfthekel aan als mn naam verkeerd wordt gespeld dus ik snap mensen die afkortingen haten ook wel. Heb het zelfs als mensen de naam van mijn mentorleerling verkeerd schrijven. Hoe moeilijk is het nou?
Mascha zit bij late night, ik denk voor boxing with the stars. Maar nu gaat het over klimaatverandering en Spitsbergen. Heb haar nu al een paar keer heel begripvol zitten knikken, echt houd op zeg.
Phlamoes?
Donāt make fun of me!! Ik heb ook echte problemen!
En dan te bedenken dat ik eerst neersteken wilde typen ipv een klap geven.
Nee erger
Ze trok de hele tijd zoān raar geperst mondje, alsof de fillers stuiptrekkingen hadden. Echt why
@flamoes als mede ph-genoot voel ik met je mee
(Wat ik ook heb is dat mensen mijn naam soms op een heel exotische manier āverstaanā of dat ze er een Poolse versie van maken
Getekend,
Gaszczt Szcydam aka Gasty Skeedam
Ofzo
Ik verzin maar wat)
Onze Debbie gaat ook regelmatig maar Crazyland feestjes die worden georganiseerd door SDC (= swingers date club). Dus ze is niet echt vies van een Kinky feestje. Misschien wil ze die stijl doorvoeren naar het ekte leven.