Wat denk je van zenuwen? Ik krijg zelf ook altijd zo’n raar trek mondje wanneer ik gespannen ben
O ja, dat zou kunnen inderdaad. Vond haar op tv in ieder geval heel anders overkomen dan in haar vlogs (referentiekader, wel een paar jaar geleden)
misschien heeft ze er een klap op gekregen?
Ik hou het wel bij mijn befaamde candlelight suppers. En af en toe bridgen bij de club.
Borstlift bij een pakje boter hooohooohooooooooo. En met die lippen van Mascha zou je denken dat er tegenwoordig een spaarkaart onder instagrammers is voor botoxbehandelingen.
Maar dan wel een heel gelijkmatige. Normaal als je een klap krijgt zwelt er maar een gedeelte op. Bij mij tenminste
Ik moet opeens denken aan dat ze een nieuwe methode had gevonden om haar lippen voller te laten lijken, door onderweg in de auto heel hard te gaan zuigen aan de boven en onderlip en dan ook een beetje te bijten ofzo?
Dus ik zou er niet raar van opkijken als ze iemand gevraagd heeft een paar gerichte en gelijkmatige mepjes te geven om ze een beetje pooooofy te laten lijken
Hahaha ‘meer dan 30 flesjes’
Maak daar maar meer dan 100 van.
Oooh ik heb aan je gedacht toen ik vlog 1437 keek. De dag na jouw bericht, heeft ze al haar parfums doorzocht en nu heeft ze er nog ‘maar’ een 40 stuks.
Ze is beledigd dst zij niet is gevraagd.
Of mss is ze wel gevraagd maar doet ze niet mee ivm ‘Marsh’ maar wil ze wel een plekje in het programma volgens jaar.
Bij “lang, sterk en groot” denk ik aan een soort van Hagrid, niet aan Mascha (maar ik heb geen flauw idee wie haar tegenstanders zouden kunnen zijn, dus misschien is dat i.v.t. die wel waar)?
Nee dat is dus niet waar, weet ik vanuit mijn werk. Het grootste deel van de mensen moet de content echt voorgeschoteld krijgen om het te lezen.
Heeft Mascha al gevochten? Zie t echt niet voor me .
Ze zit niet in de eerste 2 afleveringen dus nee. Ben stiekem wel benieuwd of ze het een beetje kan
Ik ga een poging wagen het te kijken. Eerste 20 seconden… “Na maanden van intensieve training” LOL Mascha niet in ieder geval
Wat voor belang heeft Sereen om zo ontzettend te slijmen bij Mas??? Als het nu haar werkgever zou zijn kan ik me het wel voorstellen.
Social climbing? Ik kan mij inbeelden dat ze haar inkomen ziet krimpen en wat van Mascha’s minions opscharrelen kan alleen maar goed zijn voor de views en likes.
Nee Debbie ik wil geen pashokjesshoplog van de Hünkemöller
Haar boobs heb ik al genoeg voorbij zien komen op insta😅
Haha volgens mij zien mensen die haar volgen, haar tieten vaker dan die van zichzelf