Beutyblogtopic XL #2

Goed nieuws dus :joy:

8 likes

Stel dat een vlogger/blogger/instagrammer/youtuber gewoon enkele pashokjes koopt en daar een shoplog van maakt. "Dit pashokje is van hout gemaakt en heeft het FSC keurmerk waardoor er verantwoord met bosbouw is omgegaan. Wijst logo aan*. Sowieso vind ik dit logo ontzettend vet* Ik zal zo een aanfoto posten.

"Nou, dit pashokje is aan de onderkant erg open waardoor kleine kinderen zo naar binnen kunnen kruipen. Niet geschikt voor vrouwen met kleine kinderen dus. "

136 likes

Een like was niet genoeg :joy:

1 like

Vera still not taking any shit :roll_eyes:

31 likes

Ze heeft toch gelijk, haar haar is toch echt niet paars? Vind het haar ook heel leuk staan!

5 likes

Ik vind het niet zo leuk om onaardige dingen te zeggen, dit gaat ook totaal niet over Vera’s uiterlijk dus vat het aub niet zo op MAAR

in de vlog bij de kapper laten ze samen het eindresultaat zien en dan laat de kapper zien dat het op sommige delen niet blauw maar bijna grijs is. Toen vroeg ik me af, is het niet gewoon slecht geverfd dan? Ook gewoon zo’n heel stuk vooraan in d’r haar, niet gelijkmatig verdeeld. Ik ben geen kapper dus ik weet het ook niet, maar vond het er wel een beetje vreemd uitzien

6 likes

Ik heb sowieso altijd het idee dat haar kapper niet zo goed weet wat hij doet.

16 likes

Ik ben ook geen kapper of iets en ik ben ook nooit echt bepaald onder de indruk van die man, maar ik denk dat het verschil in kleur in het haar komt doordat hij het in secties ontkleurd heeft, je ziet ook dat ie bewust de voorste pluk als laatste heeft ingezet. Ik denk dat je dan dus uiteindelijk sommige stukken langer en meer hebt laten oplichten dan andere stukken. Het is voor een kleur als blauw heel belangrijk dat de ondergrond licht genoeg is om het blauw naar voren te krijgen omdat het op een minder lichte ondergrond al snel grijs wordt. Maar omdat hij dus ontkleurd heeft met folies, heb ik het idee dat het juist opzettelijk is gedaan, anders zou ik verwachten dat ie gewoon haar hele haar in de bleek had gezet zonder folies te gebruiken.

Eigenlijk vind ik het juist best een mooi effect geven, ze krijgt daardoor wat meer diepte in haar haar, doordat het niet 1 plak van dezelfde kleur is over dr hele haar.

3 likes

Het zou me niet verbazen als sereen betaald krijgt om dat box programma te promoten. Een beetje erover praten op social media zodat het ‘gaat leven onder de jeugd’.
Also, wat zou er gebeuren als iemand onze mas een gebroken neus slaat :scream:

10 likes

((grapje wel, doet ze vast niet denk ik))

23 likes

Iemand de vlog al bekeken met de dramatische titel “hoeveel kan ik jullie vertellen” van onze mas ?

Hoop dat ze wil spoilen over boksen enzo maar zal wel anti-climax zijn

1 like

Ik zit de vlog van Vera te kijken maar ben niet echt fan van haar kapper… Voor mijn gevoel heeft het gewoon op sommige stukken heel slecht gepakt en is het veel te geel gelaten met het blonderen waardoor het zo veel verschillende kleuren heeft. Denk ook dat de aanzet veel langer blauw gaat blijven dan de punten en dat het niet mooi vervaagd. Als ze het zelf goed bijhoud zal dat laatste misschien meevallen, maar als ze er niks aan gaat doen wordt het een vlekken boel. En ik vond het ook erg ouwbollig geknipt, veel volume aan de onderkant in plaats van aan de bovenkant waar je het eigenlijk wil hebben.

7 likes

Als hun neuscorrecties van dezelfde kwaliteit zijn als hun spelling dan belooft dat niet veel goeds. :stuck_out_tongue:

5 likes

Gaat om hoeveel ze kan vertellen over de verhuizing. En dat als iemand haar adres verspreidt die eventueel haar moord op zn handen heeft. Vervolgens heel veel: waarom beseffen mensen zich dit niet??!?! Dit duurde zowat de hele vlog haha

7 likes

HAAR MOORD ?! :joy::joy:

Goed misschien krijgt ze wel echt nare brieven maar zulke dingen veronderstellen en daar zelf echt in geloven Mas ? Daar kan ik echt niet bij.

14 likes

Waar kan ik ze zien? #ramptoerist

Haar moord zegt ze echt niet. Ze heeft het over mensen die kwaad in de zin hebben.

2 likes

Derp, logisch!

Bij deze:

Serena

Cynthia

Maakt Cynthia haar foto’s met een iPhone 4S ofzo?

60 likes

Kan niet kiezen. Mijn hemel wat amateuristisch allebei.

5 likes

Ze had het vroeger toch altijd over haar systeemcamera?