Beutyblogtopic XL #2

Dat :confounded:

4 likes

Nou als ze echt geld wil verdienen dan kan ze denk ik beter met een nieuw concept komen, dan teren op het oude. Maar dat weet ze zelf ook wel

1 like

Haha doelt ze nu ook op haar eigen ritual foto’s, die zelfs mijn buurmeisje van 5 nog beter zou kunnen maken? Ja ik bedoel, het oog wil ook wat.

5 likes

Voor degenen die haar volgen Lily Pebbles is zwanger.

8 likes

Ik vind het ook wel treurig dat juist op een medium dat instagram heet zoveel wordt voorbedacht en ingepland. Als je het echt gebruikt zoals het bedoeld is heb je minder succes dan de meiden waar Sint het over heeft. Vind ik ook jammer.

7 likes

Het enige waar Mascha nog passie voor heeft heeft geld.

2 likes

Ik snap haar wel, het is nu vaak teveel van hetzelfde. En niet alleen alle insta feeds gaan op elkaar lijken, ze hebben ook allemaal dezelfde lippen etc

En voor haar is insta natuurlijk wel een bron van inkomsten en volgens mij groeit haar insta niet echt meer? Zonde dat dit soort accouns het onderspit lijken te delven in de poel ner nepheid maar dat scoort dus.

3 likes

Naja ze heeft wat dat betreft ook helemaal gelijk, instagram is echt verschrikkelijk nu denk ik door alle :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: die ermee te vangen valt.

Tegelijkertijd denk ik dat wanneer Cynthia net zoveel moeite had gestoken in het maken van de (rituals) foto’s als in het typen van deze ellenlange uitleg om het goed te praten, deze ook gewoon niet zo oerlelijk waren geweest :woman_shrugging:

14 likes

Ik vind het irritant dat Cynthia zegt dat ze 5 boeken heeft gelezen in oktober maar dat ze 1 boek maar half gelezen heeft. Zeg dan gewoon dat je 4 boeken las en dat je in een 5e begon maar het niet af maakte.

3 likes

Hé, Ik meen een keer gelezen te hebben dat ze persé een boek uit wil lezen, ook al is het geen leuk boek?
Dan is dat dus gelogen.

Ze heeft een account op Goodreads inderdaad, is een hele leuke app!

2 likes

Jaa je kan daar aangegeven op welke pagina’s je bent, maar ik zie dat ze dat niet doet. Dus dan zou dat op haar blog hebben geschreven inderdaad. Geen idee of ze dat doet, want ik volg haar niet, maar ik had wel wat zin in speurwerk op haar Goodreads account haha

Zoo deze video stond in mijn aanbevolen dus heb ‘m weer aangeklikt. Jeetje die comments. Zo veel meiden die dit hebben gedaan en hiermee hun kapsel hebben verpest. Ik vind dit best kwalijk? Even buiten het hobby/geen pro verhaal vanuit Mascha, we kunnen toch wel eerlijk zeggen dat zij gewoon maar wat doet. Zonder gedegen onderzoek te doen vooraf. Ook vaak in praatvideo’s en DIY’s heb ik t gevoel dat ze echt maar wat doet/zegt?

7 likes

Überhaupt dat geluid dat ze maakt na “Ik ga iets engs doen met mijn haarlijn” (de eerste zin) is echt verschrikkelijk.

1 like

ah dit is wel echt heel treurig :scream:

46 likes

Ik ben ook ‘vrienden’ met haar op Goodreads en ik vind 't altijd zo apart dat ze al haar blogartikelen daar deelt. Lijkt me een beetje het verkeerde medium.

6 likes

Op Goodreads geeft niemand toch een fuck om blogposts lijkt me haha

6 likes

Ja ik klik er soms dus wel op omdat ik haar verder nergens volg haha.

Maar evengoed heel vreemd. Als het nou om boekreviews gaat: oké. Maar ze deelt ook al haar wijn/beauty/interieurshizzle daar.

2 likes

Het zelfde als toen ze haar tanden ging ‘bleken’ met een aardbei. Echt mega slecht.

4 likes

Ja precies! Zo slecht