Bij de eerste 2 foto’s op Sint dr blog dacht ik, oh das nice. Maargoed dat waren de foto’s van rituals zelf
Huh, hoe dan? Ik vind die van Serena juist heel erg mooi. Of mis ik nu het oog van een fotograaf?
Haha I agree en zeker voor iemand die op zich geen professioneel fotograaf is. Er is duidelijk moeite voor gedaan en over nagedacht. In tegenstelling tot die foto’s van sint met die pot bovenaf en die kaars waar Kees in heeft lopen krabben?
Ik zal ook wel een simpele consument zijn maar ik vind de foto van Serena erg mooi. De foto van Cynthia is meer mijn eigen level zeg maar haha. Ben ook geen productfotografiewonder…
Ik vind producten op een paillettentopje leggen wel heel 2008 maar kan aan mij liggen, heb verder geen fotografenoog ofzo.
Dat paillettentopje had van mij ook niet zo gehoeven. Maar vind wel aan de foto af te zien dat Sjereen haar best heeft gedaan een mooie foto te maken en niet even heel snel een foto te schieten met een oude Nokia. Althans zo ziet die foto van Cynthia er voor mij uit. En de echte oude Nokia’s hadden niet eens een camera. Kun je nagaan…
Hahahahaa die foto van Cynthia kan écht niet hahaha
Wow! Ik dacht effe wtf is er mis met die hand/vingers haha. Ik moest echt 2 min kijken voor ik het zag.
Oh wow ik zie pas na jouw post hoe het zit. Ik dacht dat die in de spiegel erbij gefotoshopt(?) was.
De nieuwe challange video van Nikkie is echt leuk!
Ja mee eens!
Hebben merken hier nog bepaalde eisen voor? Dat sommige merken nog steeds met bepaalde bloggers in zee gaan zeg. Of zouden sommigen gewoon nog ongemerkt overal op de pr lijst staan.
Sommige PR lijsten blijven jarenlang onveranderd, Chanel staat daar in België echt bekend voor haha.
Weeeeeer die lippen op een kier. Sorry maar dit is zo zonde van de foto!
Sorry dat ik het zeg maar ze lijkt net zo’n opblaaspop.
Samenvatting
zo’n sexdoll zegmaar waarbij de mond een gleuf van is zodat mannen hun ding kunnen doen. Zeker met die ‘intense/doodse blik’ erbovenop.
Sorry Vera, vind je content de laatste tijd super maar dit beeld krijg ik niet uit m’n hoofd
Mijn zuster heeft pas blauw trendy haar!
Stel je niet zo aaaaaaaan.
Heel mooie foto juist!
Dat doet ze toch echt al jaren op bijna alle foto’s?
Ik vind de foto verschrikkelijk overgeposeerd, maar vind de haarkleur hier wel een stuk mooier dan op het screenshot wat ik zag. Ik ben benieuwd hoeveel er aan de foto gesleuteld is maar qua kleuren vind ik het hier best goed passen.