Jeetje hoeveel haar heeft ze weggehaald Deze truc is toch bedoeld om een paar baby-haartjes bij je haarlijn weg te halen. Haartjes die je dus wel vaker moet epileren zodat ze op den duur minder terug komen. Het is niet de bedoeling dat je een hele pluk lang haar weghaalt. Stel je eens voor dat Veracamilla (de enige die ik kan bedenken met een hartvorm haarlijn) haar voorhoofd rond zou epileren. Dat is gewoon niet hoe het moet.
Ik vraag me wel af hoe het komt dat Mascha zelf dan geen stoppels of een kuif heeft gehad?
Want dat had ze toch niet echt verborgen kunnen houden.
Heb de video nu niet gekeken maar destijds wel… Maar ze heeft toch niet zoveel weggehaald? Alleen haar babyhaartjes die ze nu nog steeds heeft. Die plakt ze vaak vast met haarlak denk ik.
Ik heb haar om die reden ontvolgt op Goodreads.
Maar dan moet je toch wel een hele pluk weghalen?
Fuck moet ik me nou ook nog druk maken over mijn haarlijn
Ik heb dit a.d.h.v. haar video destijds uitgeprobeerd, ik vond de manier waarop ze verschillende opties liet zien juist heel erg duidelijk! Ik heb overigens nooit stoppels of een kuifje gehad terwijl ik op mijn lichaam héél snel dikke stoppels krijg. (Mensen die zich kaalscheren lopen wanneer ze hun haar teruggroeid toch ook niet rond met stoppels op hun hoofd?)
Ik heb dit dus wel gehad. Niet adhv haar video geprobeerd, maar het 13-jarige kippetje in mij was heel onzeker over haar zogeheten widow’s peak. Echt zo stom achteraf dat ik toen bedacht dat ik het weg kon plukken. Ik had na een tijdje een grijze waas van de stoppeltjes en dat zag er nog veel erger uit. Gelukkig werd een emo-lok helemaal de shit dus kon ik mijn voorhoofd bedekken daarmee tot het bij was gegroeid, maar man man, had ik maar never nooit dat puntje weggeplukt. Zo zonde en niks maar dan ook niks om je voor te schamen. Ben er nu zelfs blij mee. Dit soort video’s geven de indruk dat een rechte haarlijn het streven is.
haha ik ook inderdaad, wauw ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen had gedaan maar blijkbaar niet. Kreeg inderdaad ook echt zo’n kuifje toen het ging aangroeien
Ik heb een gat in m’n wenkbrauw geknipt vanwege een video van de zusjes verspon. Kon het gelukkig inkleuren met wenkbrauwpoeder maar voelde me echt een sukkel
Nee je wenkbrauwen in model brengen
Alles naar boven/beneden kammen en hetgeen dat uitstak wegknippen. Misschien was ik iets te enthousiast
Ik heb een halve vaseline fles in mn haar gedaan vroeger, omdat ik ergens las dat dat het zou verzorgen. Heb weken met vettig haar rondgelopen
Oh, ik heb het ook niet gezien maar ik dacht vanwege die reacties dat mensen evenveel hadden weggehaald als Mascha en wel veel stoppels kregen terwijl Mascha dat dus niet had.
Ik een ei. Die ik te heet had uitgewassen. Mijn moeder vroeg waarom ik allemaal snot in mn haar had zitten.
Ik ook, ik deed het al voor Serena omdat ik las dat Marilyn Monroe het deed in een vaag tijdschrift en ik ben er echt dol op. Ik probeer nog steeds al die gekke hacks uit hoor (mijn favo is een voetenbad met scheerschuim en Listerine), het is niet zo dat ik mijn haarlijn heb geëpileerd omdat ik Mascha serieus nam, haha.
Waarvoor is dit goed dan?
Het verzacht de huid zodanig dat het supermakkelijk is om erna te exfoliëren. Het is natuurlijk geen wondermiddel en ik ben geen voetenexpert, maar het werkt in mijn ervaring wel veel beter dan met doucheschuim of bruisballen, en het is heel verkoelend.
Hahahahahaha
Ik deed vroeger wel eens lipgloss op mijn oogleden als een soort oogschaduw, omdat dat in alle meiden tijdschriften stond