Beutyblogtopic XL #2

Ja en haar huidskleur en oogkleur komen hier ook anders over, en de kleur van de wenkbrauwen ook. Het is allemaal een stuk zachter en vloekt minder.
De gezichtsuitdrukking vind ik wel vreemd en doods, net een pop.

2 likes

Wel voor haar, maar niet voor Vera.

(ha-ha :smiley: )

Endless weekend stelt me een beetje teleur. Ik had nav hun artikel over die Maria Nila Colour Refresh dat product besteld. Heb het vorige week getest en bij hen is er een mega verschil en bij mij echt niks, nul komma nul. Dan zie ik in de reacties dat er iemand zegt ‘ik heb deze producten ook ontvangen’ terwijl in hun artikel nergens duidelijk staat dat zij de producten gekregen hebben? Dus ik reageer dat ik het jammer vind dat het niet duidelijk aangegeven staat dat het spon is en dat zij hier geld aan verdiend hebben en ik m’n geld kwijt ben. Staat mijn reactie nu een week later er gewoon nog steeds niet op. Nu denk ik gewoon dat zij een dikke filter over hun ‘na’-foto gegooid hebben ofzo aangezien het blijkbaar spon was

4 likes

Wat was de reden dan? Heb geen zin om de vlog zelf te kijken haha

Snap sowieso niet waarom je serieus ingaat op iemand die ‘togh’ schrijft.

1 like

Maar dat van Giel is pas gisteren bekend gemaakt. Mascha haar vlog is van vorige week. Zou dat allemaal zo snel gaan?

Ze zei in de vlog dat ze op vakantie zijn geweest met haar oude manager, dat was in de zomer ergens, als afscheid.

Ik denk dat dit inderdaad alles met Talpa te maken heeft. Die bullshit over na tien jaar gewoon een nieuwe manager klopt gewoon niet. Daan is namelijk niet mee overgegaan naar Talpa en dus geen onderdeel meer van het hele gebeuren, en ook uberhaupt dus geen manager meer. A.k.a. Massa móest wel een nieuwe manager.

10 likes

Zo hatelijk. Kutbloggers.

1 like

Ik zit net ook even te kijken op die website van S1 maar ze mogen die wel eens gaan vernieuwen. Onder het kopje ‘creators’ staan allemaal mensen waarbij ik denk; wie zijn dit? En ook een meid die ik al jaren volg online en zij heeft niet eens een (actief) youtube kanaal en zij doet niets met spon en dergelijke. Super raar.

http://www.social1nfluencers.com/creators

Ook mega oude foto’s en video’s staan daarop zeg. Ik zou zelf steeds de meest recente beelden gebruiken voor promo’s als ik de baas was daar.

Ff tussendoor

Hooo oranje much? Ok haar nek is dan wel schoongeveegd voor die nieuwe tattoo dus logisch dat er kleurverschil is maar waarom zou je jezelf bewust zo oranje maken? Het is dan wel pumpkin spice seizoen maar een “normale” kleur zou zoooveel mooier zijn :face_with_raised_eyebrow:
Ze is echt wel knap maar dit is wel jammer.

14 likes

Beide oprichters (Daan en Niels) zijn er al uitgestapt ook. Zal allemaal niet zo onschuldig zijn gegaan als dat Mascha doet klinken.

6 likes

Zouden ze er een flinke bak geld voor hebben gekregen om het bedrijf te verkopen?

1 like

Die Niels heeft nu dit

https://www.socialreblz.com/about

Bij dat eerste zit Dee

Huh die site is ook gewoon praktisch hetzelfde als S1 :joy:

1 like

Is ook allemaal hetzelfde pand.

Oh wat jammer! ik heb dit product ook aangeschaft (geen spon), na een tip van mijn kapster. Ik heb die in het donkerbruin besteld en heb het minstens een half uur laten intrekken (vaak 1.5/2 uur). Bij mij zag je echt wel een verschil. Ik was juist zo blij dat ik eindelijk een haarspoeling had gevonden die ook echt werkt. Jammer dat het bij jou niets doet.

1 like

Ik had het 15min ofzo laten intrekken, de volgende keer probeer ik ook langer dan! Wel een heel gedoe vind ik, zij deden het lijken alsof het een chill simpel haarmasker was haha

Oh mijn god die story van Mascha dat ze hardloopt met die PT chick Tessa. Mas alsjeblieft als je meeleest; koop goede schoenen. Dit ziet er niet uit. Dit ziet er pijnlijk uit. En Tessa; ga op cursus voor looptechniek. PT zijn betekent niet dat je met iedereen zomaar kan gaan hardlopen.

10 likes

Oei haar voetstand als ze neerkomt.

1 like