Beutyblogtopic XL #2

volgens mij hoorde ik haar in haar vlog vandaag zeggen dat ze in het weekend duurlopen doet :joy: laten we hopen van niet dan

2 likes

Heeft ze m verwijderd? :thinking:

Noooo, ik kan de story niet meer zien.

Had ook wel zo’n voorgevoel dat Massa nou nét niet kon hardlopen. Als in: geen goede schoenen of kleding.

Ik snap het niet, heb je een hele kledingkast met allemaal meuk, maar hoe kan het dan dat je geen passende sport-/hardloopkleding hebt?

6 likes

https://storiesig.com om de volgende keer te kunnen downloaden, ik wilde ook gluren :frowning:
(Kun je ook anoniem stories mee kijken, graag gedaan)

8 likes

De foefjes vierden Halloween met tat en awisa, wat zijn ze overdressed!
Sneeuwwitje en Shrgeg. En de rest in een onesie.
Shrgeg kijkt wel wat ongelukkig bij de dames “slumberparty” want hij heeft een pakje groene fondant mee…

4 likes

Ik vond het stuk waarbij Massa haar Milka snacks liet zien nog het meest ongemakkelijk, vooral als je haar luiheid vergelijkt met de snacks/drankjes die Awisa had gemaakt.

8 likes

Pff ik vraag me altijd af of er dan echt niemand in haar omgeving dit tegen haar zegt. Heeft ze zelf die PT wel gecheckt op enige vorm van diploma’s oid of hoeft dat niet met PT’s? Dit is toch wachten op een blessure zo

Ik gebruik het al een jaar en ben er tevreden over. Hoe lang laat je het inwerken?
Ik ongeveer 45 min tot een uur .

Ja ik dus 15min omdat er op stond 10min en in het artikel ook! Volgende keer langer doen dus…

Ja , misschien helpt dat!
Succes :blush:

1 like

Ik weet niet super veel van tattoos en/of makeup, maar als je zoveel foundation etc draagt (in een kleur die niet eens je eigen is), is het toch niet heel praktisch om een tattoo in je nek te hebben? Wordt die tattoo dan niet lelijk als je er foundation overheen smeert? Of houdt ze dan voortaan altijd dat kleurverschil door dr nek niet in te smeren?

4 likes

Ja die word wazig als je er foundation overheen smeert. Sowieso als de foundation redelijk dekt. Maar zelfs bij weinig dekking blur je de tattoolijnen. Sommigen halen dan met een wattenstaafje of watje de foundation weer van de tattoo af. Dat laatste wordt vooral gedaan door mensen die ofwel een kleine tattoo hebben of een grote piece die compleet ingekleurd is. Maar aangezien bij haar er nog huid tussen de lijnen zichtbaar is lijkt dat me lastig want dan zou ze iedere dag dus die lijntjes moeten na gaan om schoon te maken en de huid ertussen skippen.
Dusja ofwel een kleurverschil of een vage tattoo it is denk ik. Nu zal ze sowieso kleurverschil hebben want je mag er niks qua makeup op smeren de eerste weken.

ik vind de vibe ook niet zo… zo zwoel, bij niemand niet.

maar wauw mascha zo mooi

9 likes

57 likes

Dat is echt precies wat ik niet kon verwoorden, dankjewel!

1 like

Daar bedoelde ik dit mee:

Dit is geen spijkerstof blauw meer maar blauw-ig met onder wat paarse punten. En dat al zo snel :sob:

6 likes

Wauw. Wat is mascha mooi zeg!

3 likes

Ik zou zo’n video wat interessanter vinden met kleding - vind het met make-up en douchegels wat voor de hand liggender dat het inderdaad op gaat of na een tijdje weg is gegaan omdat het niet meer goed was qua houdbaarheid.

1 like

Denk niet dat ze dat durft na al het commentaar over het washok en de hoeveelheid kleding.

Ik heb Mascha’s video bekeken, en had het leuker gevonden als ze meer video’s had bekeken en korte fragmenten liet zien. Nu was het gewoon alleen die video.

Ze zei trouwens aan het eind vd video dat er volgende week iets nieuws komt waarin ook influencers te gast zijn, en praten terwijl ze hun make-up doen of iets dergelijks. Ik vraag me af of dit komt n.a.v. de vele reacties over het missen van beauty op haar kanaal. Voor zover ik me kan herinneren heeft Mascha nooit een “serie” gehad waar standaard andere influencers deel van uitmaakten. Ik ben benieuwd

1 like