Het is een samenwerking met Niveau micelair water dus gewoon dikke spon. Eerst halen ze hun makeup er daarmee af en dan maken ze een nieuwe look ofzo. Eerste aflevering zal met Xelly zijn zei ze ook.
Paniek in haar ogen: help, ik moet wat ter plekke Halloweennamen verzinnen voor de snacks. Hellup!!
Wordt er in de vlog nog getoond wat ze hebben gedaan met die groene fondant?
Ja ik vond dat echt typisch.
Awisa heeft er echt over nagedacht, oogballen gemaakt etc. En dan komt Foef met Milka en Cassis want euh ja dat is paars🤷🏻♀️
Niet gezien. Ze hebben wel met z’n viertjes film gekeken op de (slaap)bank.
Zo werd helemaal naar van die nieuwe video van Massa. Ze praat gewoon constant door die andere video heen. Hoe denkt ze dat dit verstaanbaar is? Kwaliteit van echt niets weer. Vraag me echt af wat ze denkt tijdens het editen, 2 mensen die tegelijk praten uhu that is gonna work
Duh ze zijn toch aliens
Handig, bedankt voor de tip!
Voor het eerst in mijn leven een comment achtergelaten bij Mas, ik hoop dat ze het leest.
Mascha,
Als het je niet dwars zit waarom heb je dan (weer) een minutenlang verhaal om jezelf te verdedigen? Ik ben het met bijna alle punten van je eens, vooral het stukje over dat je het zelf leuk moet vinden en dat je vooral je tijd en energie moet stoppen in passie-projecten. Dat is echt een prachtige boodschap om mee te geven aan je volgers. Ik heb alleen een vraag aan je.
Ben je nog steeds blij en gepassioneerd met Beautygloss? Ik volg je al jaren en ik heb je kanaal zien aftakelen naar iets waar ik niet meer naar wil kijken. Waar ik eerst altijd een gepassioneerde meid zag zie ik nu een mooie maar uitgeputte vrouw die content er uit moet persen. Als je nu echt objectief naar je Beautygloss werk gaat kijken, zie je dan iemand die nog met plezier video’s maakt of zie je iemand die content zaterdag 15:00 online moet hebben staan? Het eeuwige verdedigen van je content is niet oké als je er veel kritiek op krijgt, er zal dan namelijk toch iets van waarheid inzitten. Vandaar dat ik nu voor het eerst in 9 jaar eens een comment achter laat.
Ik vind het jammer dat het lijkt alsof je niet open staat voor deze discussie, en het wegzet als “haters” en mensen die je misgunnen. Voor mij voelt het alsof Beautygloss al een jaar of 2 (misschien wel langer) een moetje is en ik ben niet de enige, forums vol met vrouwen die je jaren gevolgd hebben en de connectie met je zijn kwijt geraakt. Je wordt de Queen van net-niet genoemd en dat is doodzonde. Ik zie namelijk passie pas als je over dingen praat waar wel je interesses liggen zoals Burningman, je planner, reizen. Je ogen en gezicht stralen als je het hebt over dingen die je tof vind, dat is aan je hele lichaamstaal te zien. Dat is dan ook de content die ik zelf nog kijk want dat is content die met liefde is opgenomen, dat komt uit het hart! Niet een Cinemonth waar je geen tijd voor hebt, half gebakken tutorials omdat het nog in de late uurtjes opgenomen moest worden en video’s waar je zelf de draad in kwijt raakt omdat je niet weet waar je het over moet hebben. Content die afgeraffeld word is voor niemand leuk, voor jezelf niet en voor je kijkers niet.
Je bent zo’n mooi, slim, leuk en grappig mens. Ontzettend gedreven als het moet en als je interesse er ligt. Dat is de Mascha die de wereld zou moeten zien, de Mascha die jij zelf aan de buitenwereld zou kunnen laten zien.
Ik hoop echt dat je dit leest niet als kritiek maar als opbouwende feedback. Ik misgun je niks, ik gun je de wereld. Ik wil alleen vragen of je verder wilt kijken binnen als die “hatelijke” opmerkingen want vaak zit er toch iets van feedback in. Je doet dit al zoveel jaren, ik hoop dat je aardig kan filteren tussen mensen die je misgunnen en mensen als ik?
Liefs
Joh dat vind ik wel een beetje raar om tegen iemand te zeggen
Tering, wat overdreven. Wat verwacht je hiermee te bereiken?
:’) we lopen hier altijd over haar te zeiken maar niemand zegt het recht in haar gezicht. Hoe verwachten we dan dat ze veranderd, zich aanpast of iets leert? Ik heb het geschreven na het aanhoren van haar ellenlange rant over kritiek in d’r laatste vlog.
Mascha heeft gereageerd:
Omg wat een lieve comment dankjewel!!! Echt tranen in mijn ogen zo lief. Maar je hebt de essentie wel te pakken, mijn horizon is een beetje verbreed qua passie-dingen en dat is dan ook de kant waar het op gaat met mijn kanaal. Zo jammer vind ik het dus als mensen zo graag willen dat ik ‘hetzelfde als 10 jaar terug doe’. Die fora lees ik bewust niet, ik lees liever feedback van daadwerkelijk vaste volgers (zoals deze).
thanks bb <3
Vind dit juist een lieve comment met een kritische noot! Hoop dat het d’r een beetje aan het denken zet, denk dat ze beter volledig voor “lifestyle” videos kan gaan ipv voor beauty videos.
Ik vind het nogal arrogant om te denken dat je haar iets kunt leren. Maar zo te zien denkt ze er zelf anders over, ik zeg niks meer
Vind je feedback arrogant? Dan heb je een ego check nodig denk ik.
Ehm nee, maar ik zou zelf van een totaal vreemde niet zo snel iets aannemen. Ze weet zelf toch het beste hoe en waarom ze iets doet.
Ja dat is ook weer zo.
Is dit niet echt mega sarcastisch? Haha ik vond het een goede comment hoor, maar nou niet perse mega lief :’)