Jeetje dat is ook wel tragisch eigenlijk… ‘ik zie je kanaal aftakelen naar iets waar ik niet naar wil kijken’ vind ik wel redelijk pittig, ook al eindigt de comment met veel complimenten over haar zelf. Ik zou zelf niet echt met tranen in m’n ogen zitten maar eerder denken: jo bemoei je even met je eigen leven.
Misschien tranen in haar ogen van realiteitsbesef (?). Dat haar ogen geopend zijn en dat ze vanaf nu inderdaad nooit meer beautyvideo’s gaat opnemen als ‘moetje’ maar lekker alle andere fun dingen doet waar ze wel passie voor heeft.
Wacht nog steeds op het moment dat ze haar kanaalnaam verandert en officieel af stapt van haar beautygloss-imago en gewoon verder gaat onder haar eigen naam met fun/lifestyle/vlogs video’s.
Ik vond die feedback best hard maar ik denk dat Mascha dat wel nodig heeft om op die manier te horen. Ik denk dat zij best wel een plank voor haar kop heeft en het allemaal heel erg makkelijk negeert.
En ik weet dat dit een riskante opmerking is maar ik denk dat zij al een heel nieuw project in de startblokken heeft staan, namelijk babygloss. Ik denk dat dat haar volgende stap is
Ik denk dat Mascha een hartstikke leuke moeder gaat zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ze als ‘serieuze’ mommyvlogger aan de slag gaat.
Wel van die slechte familyvlogs misschien, maar dat dan Gregors kanaal wordt zoals die irritante Saccone Joly man. Dat is ook zo’n groot kind.
@Nautilus, ik vind het goed dat je de moeite hebt genomen zo’n uitgebreide comment te schrijven, het is idd makkelijk om (als haar publiek zijnde) hier ofwel ‘achter haar rug’ te bekriteseren ipv haar feedback te geven.
Maar als ik haar reactie lees denk ik juist niet dat ze het heeft begrepen: het gaat er imo niet om dat mensen willen dat ze teruggaat naar dezelfde content als 9 jaar geleden, maar met dezelfde intentie. Ze doe alles zo passieloos, zoals die halloween turtulio en die oude shoplog bespreken. Misschien is ze ook wel gewoon zoals als mens (ze doet namelijk hetzelfde mrt Halloweensnacks) maar dat is gewoon niet vermakelijk of inspirerend om te kijken. Doordat mascha het publiek ‘verwijt’ dat ze het toch nooit goed doet/niet iedereen kan please, gaat ze voorbij aan de oorzaak van het probleem.
Lijkt me heel confronterend voor haar om te lezen, maar het is duidelijk dat je echt probeert te helpen.
Vind dat best dapper van je, het is al moeilijk om bijvoorbeeld je beste vriendin te confronteren, laat staan om dat te doen bij iemand die je eigenlijk niet persoonlijk kent.
Zolang het nog geld oplevert (en het haar minimale moeite kost), gaat Massa niet stoppen met Beautygloss. Die miljoen moet ergens uitgeperst worden. #goals
Ik vind het ook wel treurig dat juist op een medium dat instagram heet zoveel wordt voorbedacht en ingepland. Als je het echt gebruikt zoals het bedoeld is heb je minder succes dan de meiden waar Sint het over heeft. Vind ik ook jammer.
Ik snap haar wel, het is nu vaak teveel van hetzelfde. En niet alleen alle insta feeds gaan op elkaar lijken, ze hebben ook allemaal dezelfde lippen etc
En voor haar is insta natuurlijk wel een bron van inkomsten en volgens mij groeit haar insta niet echt meer? Zonde dat dit soort accouns het onderspit lijken te delven in de poel ner nepheid maar dat scoort dus.
Naja ze heeft wat dat betreft ook helemaal gelijk, instagram is echt verschrikkelijk nu denk ik door alle die ermee te vangen valt.
Tegelijkertijd denk ik dat wanneer Cynthia net zoveel moeite had gestoken in het maken van de (rituals) foto’s als in het typen van deze ellenlange uitleg om het goed te praten, deze ook gewoon niet zo oerlelijk waren geweest
Ik vind het irritant dat Cynthia zegt dat ze 5 boeken heeft gelezen in oktober maar dat ze 1 boek maar half gelezen heeft. Zeg dan gewoon dat je 4 boeken las en dat je in een 5e begon maar het niet af maakte.