Beutyblogtopic XL #2

Dit is vast geen populaire mening van mij maar toch. Ik zag in Vera haar storie een foto waarin ze straie laat zien en dat je er trots op moet zijn. Ik begrijp haar bericht, helemaal top maar ik begin er een beetje moe van te worden bij Vera. Ben ik de enige? We weten inmiddels wel wat ze “trots” is op haar straie en haar wat stevigere lichaam (wat ik allemaal wel onwijs goed vind hoor van haar begrijp me niet verkeerd).

Ik begin echt de Vera te missen die hier niet de hele tijd mee bezig is.

43 likes

Ja en na aper Sanne laat gelijk ook ‘haar’ striae zien pffff.

2 likes

Oh god dit meen je niet. Ik volg Sanne niet want dat is slecht voor mijn hart.

1 like

Wil iemand de mijne zien? Ik heb ze zelfs op m’n knieën en dat schijnt heel bijzonder te zijn :sweat_smile:

11 likes

Ik snap waarom ze dit doet hoor. Verder sta ik nog steeds achter mijn mening. Ik vind Vera leuker als ze daar wat minder bezig is.

4 likes

Ik vind er nog steeds niets aan? Ze had toen een tijdje extensions en bruin haar, dat vond ik echt wauw staan bij haar!
Wacht ff zoeken…

Edit: dit dus
https://goo.gl/images/kVpu4b

8 likes

Er is een verschil tussen “trots zijn op” en “ik schaam me hier niet voor”. Volgens mij wil Vera laten zien dat ze zich er niet voor schaamt.

3 likes

Ja trots is misschien niet helemaal het goede woord, excuses daarvoor.

1 like

Zou ik kunnen doen. Ik kan ook gewoon hier mijn mening vertellen. :kissing_smiling_eyes: Volgens mij staat er nergens dat ik hier niks negatiefs mag zeggen over Vera. En verder vind ik Vera ook nog steeds een leuk meisje hoor.

19 likes

Ik rol ook altijd met mijn ogen als ik weer iets van Vera zie over haar lichaam. De hoeveelheid van posts doen voor mij echt de boodschap teniet die ze wil uitdragen. Ik krijg daardoor juist het gevoel dat ze super veel met haar lichaam bezig is en dat het dus juist wel belangrijk is. Trek gewoon lekker gewoon een crop top aan als je er zin in hebt, maar plaats gewoon die foto met een leuke tekst die niet altijd draait om je uiterlijk.

15 likes

Get you a girl that can do both :grin:

27 likes

Dit is wel de meest lillike foto voor een haar campagne…
Ziet geen moer van het effect van de producten en ze ligt er zo onflatteus bij.

5 likes

@anon45507601 Goede onderbouwde post :slight_smile:
Je hebt ook gelijk hoor, ik denk dat het inderdaad voor wat jongere meiden misschien wel werkt op deze manier. Ik vraag me alleen af of haar doelgroep echt zo jong is? Je ziet natuurlijk die jonge meiden vaak reageren onder posts, maar ik denk dat de doelgroep die ouder is ook groot is. Die reageren gewoon vaak minder, dus minder zichtbaar. Ik heb laatst ook een andere (kleine) blogger ontvolgd hierom, ook met veel oudere volgers dan Vera.
Terwijl ik juist merk in mijn omgeving dat niemand zijn uiterlijk meer zo’n belangrijk onderdeel vindt om het dagelijks of wekelijks over te hebben. Ook mijn dikkere vriendinnen met striae niet. Ik heb het gevoel dat leeftijd daar een belangrijke rol in speelt. Voor mij is in ieder geval de boodschap sterker als je gewoon doet waar je zin in hebt zonder dat te benomen, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Ik vind het ook gewoon jammer… ik vond Vera (en anderen) echt leuk om te volgen tot #bodypositive in het leven werd geroepen.

2 likes

Dat had ze eerder een, soort bruin:

44-1-595x447

Ik kwam nu ook dit tegen, dit vond ik toen echt mooi:

18 likes

Ik vind trots sowieso een raar woord in deze context mbt striae. Vind trots een betere woordkeuze als het iets is waar je hard voor hebt gewerkt. Trots dat je dat hebt bereikt ofzo.

11 likes

Ik bedoel meer dat ze er niks voor heeft hoeven doen. Je kunt het mooi vinden maar trots vind ik dan rare woordkeuze

5 likes

Nee dan ben je er blij mee of vind je het mooi imo

5 likes

Die toon… god ze leert het ook nooit.

9 likes

6 likes

Jaaa dat donkerbruine bij Cynthia, zo mooi! Dat korte platina vond ik destijds ook wel heel mooi, maar vind ik niet meer heel erg bij dr passen.

3 likes