Beutyblogtopic XL #2

Hé, Ik meen een keer gelezen te hebben dat ze persé een boek uit wil lezen, ook al is het geen leuk boek?
Dan is dat dus gelogen.

Ze heeft een account op Goodreads inderdaad, is een hele leuke app!

2 likes

Jaa je kan daar aangegeven op welke pagina’s je bent, maar ik zie dat ze dat niet doet. Dus dan zou dat op haar blog hebben geschreven inderdaad. Geen idee of ze dat doet, want ik volg haar niet, maar ik had wel wat zin in speurwerk op haar Goodreads account haha

Zoo deze video stond in mijn aanbevolen dus heb ‘m weer aangeklikt. Jeetje die comments. Zo veel meiden die dit hebben gedaan en hiermee hun kapsel hebben verpest. Ik vind dit best kwalijk? Even buiten het hobby/geen pro verhaal vanuit Mascha, we kunnen toch wel eerlijk zeggen dat zij gewoon maar wat doet. Zonder gedegen onderzoek te doen vooraf. Ook vaak in praatvideo’s en DIY’s heb ik t gevoel dat ze echt maar wat doet/zegt?

7 likes

Überhaupt dat geluid dat ze maakt na “Ik ga iets engs doen met mijn haarlijn” (de eerste zin) is echt verschrikkelijk.

1 like

ah dit is wel echt heel treurig :scream:

46 likes

Ik ben ook ‘vrienden’ met haar op Goodreads en ik vind 't altijd zo apart dat ze al haar blogartikelen daar deelt. Lijkt me een beetje het verkeerde medium.

6 likes

Op Goodreads geeft niemand toch een fuck om blogposts lijkt me haha

6 likes

Ja ik klik er soms dus wel op omdat ik haar verder nergens volg haha.

Maar evengoed heel vreemd. Als het nou om boekreviews gaat: oké. Maar ze deelt ook al haar wijn/beauty/interieurshizzle daar.

2 likes

Het zelfde als toen ze haar tanden ging ‘bleken’ met een aardbei. Echt mega slecht.

4 likes

Ja precies! Zo slecht

Jeetje hoeveel haar heeft ze weggehaald :scream: Deze truc is toch bedoeld om een paar baby-haartjes bij je haarlijn weg te halen. Haartjes die je dus wel vaker moet epileren zodat ze op den duur minder terug komen. Het is niet de bedoeling dat je een hele pluk lang haar weghaalt. Stel je eens voor dat Veracamilla (de enige die ik kan bedenken met een hartvorm haarlijn) haar voorhoofd rond zou epileren. Dat is gewoon niet hoe het moet.

1 like

Ik vraag me wel af hoe het komt dat Mascha zelf dan geen stoppels of een kuif heeft gehad?
Want dat had ze toch niet echt verborgen kunnen houden.

1 like

Heb de video nu niet gekeken maar destijds wel… Maar ze heeft toch niet zoveel weggehaald? Alleen haar babyhaartjes die ze nu nog steeds heeft. Die plakt ze vaak vast met haarlak denk ik.

Ik heb haar om die reden ontvolgt op Goodreads.

2 likes

Maar dan moet je toch wel een hele pluk weghalen?

1 like

Fuck moet ik me nou ook nog druk maken over mijn haarlijn

34 likes

Ik heb dit a.d.h.v. haar video destijds uitgeprobeerd, ik vond de manier waarop ze verschillende opties liet zien juist heel erg duidelijk! Ik heb overigens nooit stoppels of een kuifje gehad terwijl ik op mijn lichaam héél snel dikke stoppels krijg. (Mensen die zich kaalscheren lopen wanneer ze hun haar teruggroeid toch ook niet rond met stoppels op hun hoofd?)

Ik heb dit dus wel gehad. Niet adhv haar video geprobeerd, maar het 13-jarige kippetje in mij was heel onzeker over haar zogeheten widow’s peak. Echt zo stom achteraf dat ik toen bedacht dat ik het weg kon plukken. Ik had na een tijdje een grijze waas van de stoppeltjes en dat zag er nog veel erger uit. Gelukkig werd een emo-lok helemaal de shit dus kon ik mijn voorhoofd bedekken daarmee tot het bij was gegroeid, maar man man, had ik maar never nooit dat puntje weggeplukt. Zo zonde en niks maar dan ook niks om je voor te schamen. Ben er nu zelfs blij mee. Dit soort video’s geven de indruk dat een rechte haarlijn het streven is.

1 like

haha ik ook inderdaad, wauw ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen had gedaan maar blijkbaar niet. Kreeg inderdaad ook echt zo’n kuifje toen het ging aangroeien

1 like