Ik heb een gat in m’n wenkbrauw geknipt vanwege een video van de zusjes verspon. Kon het gelukkig inkleuren met wenkbrauwpoeder maar voelde me echt een sukkel
Nee je wenkbrauwen in model brengen
Alles naar boven/beneden kammen en hetgeen dat uitstak wegknippen. Misschien was ik iets te enthousiast
Ik heb een halve vaseline fles in mn haar gedaan vroeger, omdat ik ergens las dat dat het zou verzorgen. Heb weken met vettig haar rondgelopen
Oh, ik heb het ook niet gezien maar ik dacht vanwege die reacties dat mensen evenveel hadden weggehaald als Mascha en wel veel stoppels kregen terwijl Mascha dat dus niet had.
Ik een ei. Die ik te heet had uitgewassen. Mijn moeder vroeg waarom ik allemaal snot in mn haar had zitten.
Ik ook, ik deed het al voor Serena omdat ik las dat Marilyn Monroe het deed in een vaag tijdschrift en ik ben er echt dol op. Ik probeer nog steeds al die gekke hacks uit hoor (mijn favo is een voetenbad met scheerschuim en Listerine), het is niet zo dat ik mijn haarlijn heb geëpileerd omdat ik Mascha serieus nam, haha.
Waarvoor is dit goed dan?
Het verzacht de huid zodanig dat het supermakkelijk is om erna te exfoliëren. Het is natuurlijk geen wondermiddel en ik ben geen voetenexpert, maar het werkt in mijn ervaring wel veel beter dan met doucheschuim of bruisballen, en het is heel verkoelend.
Hahahahahaha
Ik deed vroeger wel eens lipgloss op mijn oogleden als een soort oogschaduw, omdat dat in alle meiden tijdschriften stond
Mascha beweerde ook ooit in een video dat er schimmel in je haar zou komen als je dit na het douchen te lang in een handdoek zou wikkelen. Heb als pubermeisje heel lang geen handdoek meer op m’n hoofd gehad na het douchen.
Ik had die diy knoflooknagellak gemaakt die toevallig ook voorbij kwam in de terugblik van afgelopen video. Wat een vieze stank was dat zeg!
En de suikerwax had ik stiekem gemaakt toen m’n ouders niet thuis waren en ergens onder in mijn kast bewaard. Was veel vloeibaar en alles was gaan lekken, wat een plaktroep was dat!
Oh mijn god, ja, die heb ik ook gemaakt! Dat stonk zo verschrikkelijk ja!
ik heb een gezichtsmasker van een plak kaas gemaakt.
spoilerrr
haha nee hoor want mijn huid is al vet genoeg van zichzelf
Ik heb die suikerwax ook gebruikt maar bij mij ging het wel goed. Echt een paar keer gedaan en dat is veel voor mijn doen haha. Gelukkig nooit mijn gezicht geschoren, wel mijn armen. Quelle horreur. Ook midden in de zomer besloten dat ik er klaar mee was en dus de hele zomer met zwarte stoppels rondgelopen. Kinders begin er niet aan.
Ik had die suikerwax ook gemaakt! Werkte totaal niet bij mij. En ook nog mijn vinger verbrand want; even voelen of het al genoeg is afgekoeld…
Heb ook een keer uit bladen en van bloggers alle tips voor haarmiddeltjes gemixt. Dus mayonaise, honing, ei, bier etc. dat stonk zo erg, ik ging bijna over mijn nek. Daarna te heet uitgespoeld (gewoon warm water) waardoor dat ei gaat stollen. Moest ik al die kleine stukjes eruit kammen.
Maargoed aldoende leert men, heb veel beauty-geëxperimenteerd haha
Ik heb ook vaak mijn borstel staan schoonmaken met een tandenborstel
Hahahahahhaha
Zo houd je ze stralend wit