Beutyblogtopic XL #2

de wat? :joy:

1 like

Een tijdje terug deelde een sherrymerk gratis flessen sherry uit, en de blogger die er het beste gerecht mee maakte kon een reis naar Spanje winnen.

En in plaats van rol-dadels-in-spek-klaar of gooi-watermeloen-feta-en-munt-in-een-kom-klaar kwam Cynthia toen ineens met dit:

Een heuse samenwerking met een (sterren?)chef waarbij ze alsof het niets is de sous-vidé machine aanzwengelt, zeepostelein en duizendblad wildplukt en (ja echt) sherry met sambai-azijn geleert.
Wat op zich best leuk zou zijn, ware het niet dat haar normale recepten doorgaans ‘allerhande kopieĂ«n’ of ‘gooi drie ingrediĂ«nten door elkaar’ zijn (of allebei). Blijkbaar is er dus de kans op een snoepreisje en een fles sherry nodig om dit enthousiasme en deze werklust los te maken.

Zuur, I know. Maar ik houd wel van een zuurtje en een bittertje op zijn tijd.

Geen idee wat de andere bloggers gedaan hebben trouwens, misschien hebben ze allemaal hulptroepen ingeschakeld en olie met spekbokking staan infuseren.

91 likes

Nou als zij zoveel moeite heeft gedaan als jij voor deze post dan geef ik ze geen ongelijk. Dank!

Hoop dat het in haar reis-schema past hoor, druk druk druk

15 likes

Haha touché

1 like

Soms wil ik echt sterren geven ipv alleen een hartje. Geweldig.

Mompelt flauw grapje over michelin

18 likes

Hahahaha :heart: deze omschrijving

1 like

Dit heb ik ooit wel geprobeerd:

Samen met mijn vriend. :joy: Was leuk!

4 likes

He die moedervlekken op haar rechter wang zijn nu opeens spontaan verdwenen? Of heeft ze hier een behandeling voor gehad?

Nou het sherry-dieet is wel bekend, minder eten en meer drinken!
Sheriiiiejjjjjjj my dear! Bij elke maaltijd 2 glazen.

2 likes

Haha ik las watermeloen-feta-ik-kom-klaar

5 likes

Ik heb ooit samen met wat anderen uitgerekend met welke alcoholische drank je het meeste waar voor je geld kreeg (meeste alcohol voor zo min mogelijk geld) en dar was wel sherry.

10 likes

Naar aanleiding van de tortelliniturtolio van mascha hoe je bruisballen heb ik ook nog eens de scheikundestudent staan uithangen in mijn keuken. De bakken met citroenzuur en kleurstoffen staan nog in mijn kast.

En ik had niet eens een bad.

32 likes

Oh love al jullie verhalen! Zo leuk om te lezen. Heb al die tutorials ook gezien. Zo fout als je er over nadenkt eigenlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Enige persoon die ik ken die sherry lekker vind is mn oma. Wonende in zuid spanje :joy:

2 likes

Hier was ze ook nog niet zo gehaast als nu. Mis die tijden dat je je YouTube opende en vijf van zulke turtulio’s kon kijken.

Edit: hahaha ik ga stuk om dat einde met die foto’s

10 likes

Ik heb echt nooit een beauygerelateerde tutorial van en beutyblogger opgevolgd. Ik vertrouw niemand. :hugs:

10 likes

Same. En volgens mij is het aantal keer dat ik geĂŻnfluenced ben en iets gekocht heb dat door een beutyblogger werd aangeprezen ook precies 0.

2 likes

Hahaha die foto’s zijn echt geweldig aan het einde. Ik heb het idee dat ze hier veel meer ‘haags’ praat ook.

2 likes

Haha die nagellak heb ik ook gemaakt en veel gebruikt, maar ik had niet het idee dat het echt hielp. Echt pas dit jaar weggegooid trouwens. De knoflook was helemaal zwart geworden.

Suikerwax heb ik ook geprobeerd, was net als bij jou mislukt en heeft veel te lang in een bakje gestaan. :stuck_out_tongue:

Cynthia is verkouden. Gelukkig kan ze het maandag en dinsdag lekker rustig aan doen en thuiswerken.

74 likes