bedoel je neusgaten?
Hahah ja vooral met ‘me’ ipv ‘mijn’. Me vent, me wijffie.
Aiiii vergeten in mijn lijstje, want die hoort er ook zeker bij!
En dan vooral al die troep die ze er voor kopen.
Leukste correctie in tijden LOL
Hahahaha
Even off-topic, maar ik dacht dat je vanaf 4 maanden al mocht beginnen met fruit-/groentehapjes? Ik zie dit in elk geval wel bij baby’s in mijn omgeving.
Hahahahaneukgatenhahahah
Ik wou ook al posten dat Serena weer druk is met spon. Elke keer dat excuus van haar kind. Breng je kind dan gewoon naar de opvang/oppas voor een dag/dagdeel dat doen andere vrouwen met een kind ook als ze moeten werken.
Alleen als er een opvang is die dit als spon wil doen
Excuus van haar kind nog tot daar toe maar dat haar vent ziek op bed legt is wel heel erg. Hoezo kan je dan geen artikel online zetten? Of ben ik zo hard dat ik gewoon ga werken als mijn vriend ziek is? M’n baas ziet me al aankomen, niet komen werken omdat hij ziek is. Haha, leuk die werkeloosheid.
Als dit een keer voorkomt dan ok. maar bij haar is het structureel. Ook als haar mannetjes niet ziek zijn, dus sowieso niet geloofwaardig. Best wel zonde, want ze heeft een studie gedaan en nu gebruikt ze eigenlijk weinig(lees: niks) van haar capaciteiten. Alleen beetje spon hengelen en that’s it.
Inderdaad waarom wil men dat toch zo vroeg al?
Puur de wens van de ouders het is niet alsof een kind van 4 maanden echt graag eens wat anders wilt. Die heeft geen idee
Geen kinderen zeker?
Edit: klinkt een beetje lullig zie ik, zo bedoel ik het niet. Maar ik heb bij m’n zoontje vanaf dat hij drie 3 maanden was niet bij hem in één kamer kunnen eten omdat hij helemaal wild werd en ook wilde.
#same
Precies. Deze vooruitstrevende moeders zijn dezelfde die dadelijk gaan mauwen dat het veel te snel gaat en ze hun kleine babietje missen.
For the record: ik heb kinderen.
Edit: en heb niet dezelfde ervaring als de moeders hierboven.
Jawel hoor, ik heb een dochter
Ze heeft als baby koemelkalllergie gehad en daardoor zijn we ook bewust samen met een diëtiste laat met vast voedsel begonnen. Kinderen hebben het echt nog niet nodig. En zelfs met 6 maanden is het puur alleen een extraatje.
#allesvoordegram #allesvoordecredits #hengelennaarcomplimentjes
Ik heb zaterdag wat plastic van het strand opgeraapt en meteen even op insta gezet. Als het niet op social media staat is het niet echt gebeurd toch.
Edit: dat van insta is wel echt waar trouwens.
Iemand hier die de planner van Cynthia heeft aangeschaft? Ik vind het een heel mooi design en het agenda/plannergedeelte lijkt me handig, maar de rest zal ik zo goed als niet gebruiken (een derde van de planner denk ik?).
Twijfel dus of ik hem voor mijn verjaardag ga vragen haha.
Nee en ben het ook niet van plan.