Hij ging er echt vol voor, Thomas heeft alle hoeken van de ring gezien.
Jammer voor Mas, maar Billy was wel echt sterker. Ik kreeg wel het idee dat Mascha niet het achterste van haar tong heeft laten zien in de wedstrijd, alsof ze een beetje verdoofd/verlamd werd door de zenuwen.
Nou, ik vind niet dat ze zich voor lul heeft gezet. Billy was gewoon beter maar dit klinkt echt een beetje gemeen.
Maar jij vindt het verder ook een topprogramma en daar kan ik me niet zo in vinden haha, dus we verschillen sowieso al qua mening 
Van menig verschillen kan natuurlijk altijd, maar je kunt niet ontkennen dat Mascha het slechts was van alle deelnemers. Wat nog steeds niet uitmaakt, het is knap dat je er überhaupt staat. Maar mascha heeft weken gedaan alsof ze het geweldig ging doen en zegt voor de tijd nog dat ze denkt dat ze billy snel knock out slaat
Hoe kan Mascha zo teleurgesteld reageren dat ze niet gewonnen heeft? Ze heeft geen enkele rake klap uitgedeeld
. Zou ze echt hebben gedacht dat ze goed bezig was haha
Heb je Michella Kox wel gezien?
Ja, die gaf in 1 ronde meer actie dan Mascha
Oei die trainingsbeelden van Mascha zagen er ookal niet goed uit
Edit: o huh dit is een reply geworden, was niet de bedoeling
Ik vind ook dat je onnodig onaardig doet. Ze kan het toch super leuk gevonden hebben en gedacht hebben dat ze het heel goed ging doen? Daadwerkelijk in de ring is anders dan trainen. En wat heb je er aan om negatief te gaan doen in de weken ervoor. Natuurlijk moet je volhouden dat je het goed gaat doen.
Jij schat die Maxime wel intelligent/kundig over boxen in zeg. Ik denk dat hij er niet zo diep over nadenkt maar het gewoon leuk vindt om vrouwen af te kraken.
MAND
Wat een vreselijk programma en wat ging dat slecht jeetje…
Wat een deceptie. Had Mascha beter ingeschat na haar opschepperij in haar vlogs, maar ze was zooo langzaam en afwachtend.
Ik vind het alsnog netjes gedaan van Mascha, ik doe het haar niet na in ieder geval en al helemaal niet live op tv.
Hahahaha 
Ik heb de afl terug gekeken maar na 20 seconden had ik al genoeg gezien. Mascha stond daar een beetje door die ring te slenteren en Billy was echt overal en nergens. Wat een wereld van verschil zeg. Heb het gevecht niet afgekeken want ik kon het gewoon niet aan.
Ben benieuwd wat mascha als excuus aangeeft straks in haar vlog. Misschien zaten haar schoenen niet lekker en liep ze daarom zo traag.
Masja wordt tot moesje geslagen. Aldus vriend die even met me mee keek 
Bij laura en die jessy zei hij ‘wat werken ze hard he die vrouwen, zie je niet vaak gebeuren zo’. Dat is echt geen normaal boks commentaar. Hij is gewoon vrouwonvriendelijk
Hahaha mijn vader ook al. Hij is bokstrainer er zat van begin tot eind te cringen. Toen mascha nog een laatste zegje moest doen zei ze iets in de trant van “ik heb genoten! boksen is mooi” mijn vader: “BOKSEN VINDT JOU NIET MOOI!!!”
Niet alleen vrouwen hoor hij zei ook over een van die mannen die voor Mascha moest dat ie te dik was. Hij houdt van mensen afzeiken, nare man is het.
Klopt. Ik vind het aan de ene kant wel vermakelijk. Sommige dingen gaan te ver, maar hij heeft ook wel humor.
Ik heb het idee dat het een typetje is die hij speelt. Als hij echt zo is (onrespectvol etc) dan vind ik hem indd ook maar een nare man.