Beutyblogtopic XL #2

Precies dit! Het verhaal vind ik nog best interessant, maar haar maniertjes alsof ze heel veel weet en heel bijzonder is zijn irritant.

5 likes

Ze zegt oehhhh fluffy!

haha mascha mag ‘op haar blote handen’ bedanken voor het geld wat ze verdient (11:25). We kunnen inmiddels wel een Mas spreekwoordenboek opstellen

25 likes

Heeft iemand nog de printscreen van Anna die per ongeluk vond dat het een enorme eer was dat zij op een opening was?

2 likes

Oja wat was dat ook alweer? Congratulations for having me of zo? Haha

5 likes

image

17 likes

Gevonden:

36 likes

Dat heeft ze toch ook vrij snel gedaan? Dit is een oud screenshot.

2 likes

Waar het hoofd van vol is…

2 likes

Ik heb maschas video ook net gezien.

Ik vind haar altijd heel dubbel. Aan de ene kant denk ik altijd jezus hoe krijg je het toch voor elkaar om zo halfbakken werk te doen en zo dik te verdienen. Maar aan de andere kant heb ik zo veel respect voor haar omdat ze wel degelijk heel goed snapt wat werkt en wat niet, ze toch echt wel vaak de eerste is met nieuwe concepten en je haar zelden op relletjes kan betrappen. Ze is altijd vriendelijk, stralend en weet precies hoe ze zich op grote evenementen moet opstellen.

Vergelijk het online gedrag van Cynthia met Mascha. Bij Cynthia denk ik meerdere keren per week ‘meid doe dit nou niet’ en Mascha kun je daar haast nooit op betrappen. Das toch knap.

50 likes

Ik kan me soms heerlijk aan Mascha ergeren, maar toch is wat jij zegt ook wel de reden dat ik nog kijk. Ze is volgens mij echt een hele goede zakenvrouw! En volgens mij echt leuk om mee samen te werken.
Ze doet dit nu ook echt al jaren, best bewonderenswaardig!

12 likes

Dit is zeker waar en ik denk dat Mascha dondersgoed weet dat ze met halfbakken shit komt en heel zakelijk denkt ‘waarom zou ik hier meer moeite in steken, zo lukt het ook wel?’

Het is tweeledig: ze steekt heel weinig moeite in de edit van de vlogs, maar upload al jaren (muv bm) elke dag op tijd. Dat is denk ik ook een keuze die ze maakt.

4 likes

Nog even een aanvulling op mezelf, want ik heb met de video gekeken. Mascha zegt een aantal keer dat ze het zo leuk vindt om creatief te zijn. En dat ze later ook achter de schermen met de creatieve ideeën bezig zou willen zijn. Maar zij is toch… gewoon helemaal niet creatief? Niet in denken en doen? Haar #ads en #spon foto’s zijn altijd mega saai, of heel boring in de video verwerkt. Vergeleken met Vera Camilla bijv, of voeig jaar toen met al die b.olc.om spon, waarbij andere mensen supermooie foto’s hadden en zij in haar onsie voor een kale muur zat met haar laptop?

Ik vind wel dat ze snel nieuwe hypes oppakt, daar boekt ze veel succes mee. Maar met creativiteit? Nee…

18 likes

Ja eens! Enige dat ik wel jammer vind is dat de vlogs een hele week later zijn… Zo´n vlog bewerken kost vast meer tjid dan ik nu denk hoor, maar er zitten niet echt veel visuele effecten in oid, het voelt soms zo niet relevant meer om een vlog van een week geleden terug te kijken…

4 likes

Das toch knap.

Bíjna knap!

1 like

Op een foto op mascha’s insta staan er een aantal reacties dat het overduidelijk gephotoshopt is, maar ik kan dat nooit echt zien, kan iemand mij vertellen wat er allemaal geshopt is? Ik zie alleen haar rechterbeen op de rechterfoto die aan de onderkant niet helemaal klopt. Vind de linkerfoto in z’n geheel niet zo geslaagd door de pose, ze lijkt net zo’n trekpoppetje ofzo maar dat ligt verder niet aan de photoshop

Helemaal mee eens! Al denk ik wel dat er hier aan haar gewicht figuur ook geshopt is… Viel me iig op ivm figuur op vlogs. Toch zonde dat er (naar mijn idee) dan toch wat kilo’s af worden bewerkt…

Ik zie Photosoep ook echt alleen maar als er ter attentie “photoshop fail!!!” bij is gezet met een grote rode cirkel om een krom lopende muur die de lijnen van het lichaam(sdeel) in kwestie volgt, en dan moet ik 3 minuten turen en dan zie ik het. Bij zo’n foto als bovenstaande is het enige wat ik nu denk: ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe mijn benen eruitzien?

10 likes

Wow, die jurk! Staat haar heel mooi… is alleen 150 euro zie ik net :frowning:

Waar is die van? Vind hem erg gaaf!