Ja er was iemand die het gekocht had. Liet toen een bladzijde zien van een maandoverzicht. Dagen stonden zo vreemd op de pagina’s…
Oh ben het daarin met je eens hoor, zelf ook gewacht tot 6 maanden maar hij wilde het wel degelijk heel graag en had er behoefte aan.
Huh wat heeft dat te maken met starten van bijvoeding met 4 maanden?
Da’s toch precies wat ik zeg? Of begrijp ik je verkeerd?
Ja en het kromme is dat als zij zou zeggen; joh ik heb een kind gekregen en ik wil daarvan genieten, iedereen het waarschijnlijk prima zou begrijpen.
Maar die slappe excuusjes zijn zo treurig.
damn wat een babe met dat korte haar!!!
Maar heb je dan niet het idee dat dat meer interesse is in wat je aan het doen bent dan aan specifiek het eten zelf?
Mee willen doen aan tafel met een lepel is wat anders dan bewust bezig zijn met willen eten.
Tenminste dat is mijn idee hoor.
Nee, mond open, smakken, likken aflippen, huilen van frustratie. Was echt heeeeel duidelijk dat hij wilde eten. Vanaf het moment dat hij mocht eten ging het ook meteen perfect. Hij was er zo klaar voor. Maar dus wel gewacht tot 6 maanden en dus zelf 3 maanden niks gegeten als hij er ook was haha.
Mijn dochter heeft nooit interesse getoond in eten en eet nu met 10 maanden nog steeds bijna niks dus ik geloof wel echt dat het per kind heel verschillend is hoe snel ze er aan toe zijn.
Oh dat is echt frustrerend Haha. Wil je even wat eten
Wat dikke opvolgmelk kan dan soms wel helpen. Maar ja. Dan is wellicht ook het hek van de dam.
(Ok dit had in verleden tijd moeten geschreven)
Maar goed nu is mijn dochter acht en moet ik ook opletten wat ik eet.
Maaaaam wat eet je?
Oh jij had twee koekjes gepakt? Enz…
Guys zijn hier niet speciale andere topics voor?
Sir yes sir!
Nog sappige roddels op beuty gebied? ️
Waarom vraag je dat aan mij?
Ik dacht, even een ander onderwerp aansnijden
Ik moest hier echt heel hard om lachen
Mijn ochtend ritueel is een beetje door de war zonder een vlog van massa. Kort YouTube rondje vandaag.
Sorry jongens maar dit ziet er toch uit als een video van iemand die in 2012 net met youtube begonnen is??
Heb de video zelf niet bekeken maar dit is het eerste wat ik dacht toen ik dit in mn lijst zag staan
Ik vind het best goed dat je dit op insta zet, ook om awareness te creeeren. Maar er is een verschil tussen dat en dat KIJK MIJ GOED BEZIG zijn. Dat is wat meer de vibe die ik van Cynt krijg. Ik volg bijv dariadaria die best vaak zoiets plaatst, maar gewoon in een andere context ofzo?
Ja beetje rare thumbnail met vol die zak in beeld. Maar ook wel weer beter dan al die thumbnails van tegenwoordig met allerlei emoticons en koeienletters in beeld in felle kleuren met de tekst 'OMG wat ik nu heb gescoord!!1!! Echt vet GOEDKOOP/AWESOME/niet normaal!!!1!!1 En dan ook een of andere clickbait titel.
Ja hahaha, echt precies dat. De video zelf is ook niet van goede kwaliteit. Deed me aan mascha’s vroegere jaren denken