Beutyblogtopic XL #2

Nog sappige roddels op beuty gebied? :slight_smile:

Waarom vraag je dat aan mij?

4 likes

Ik dacht, even een ander onderwerp aansnijden :blush:

1 like

Ik moest hier echt heel hard om lachen :rofl:

1 like

Mijn ochtend ritueel is een beetje door de war zonder een vlog van massa. Kort YouTube rondje vandaag.

6 likes

Sorry jongens maar dit ziet er toch uit als een video van iemand die in 2012 net met youtube begonnen is??
Heb de video zelf niet bekeken maar dit is het eerste wat ik dacht toen ik dit in mn lijst zag staan

55 likes

Ik vind het best goed dat je dit op insta zet, ook om awareness te creeeren. Maar er is een verschil tussen dat en dat KIJK MIJ GOED BEZIG zijn. Dat is wat meer de vibe die ik van Cynt krijg. Ik volg bijv dariadaria die best vaak zoiets plaatst, maar gewoon in een andere context ofzo?

4 likes

Ja beetje rare thumbnail met vol die zak in beeld. Maar ook wel weer beter dan al die thumbnails van tegenwoordig met allerlei emoticons en koeienletters in beeld in felle kleuren met de tekst 'OMG wat ik nu heb gescoord!!1!! Echt vet GOEDKOOP/AWESOME/niet normaal!!!1!!1 En dan ook een of andere clickbait titel.

8 likes

Ja hahaha, echt precies dat. De video zelf is ook niet van goede kwaliteit. Deed me aan mascha’s vroegere jaren denken

Lekker een rauwe shoplog van onze cynth

13 likes

Ik heb hem maar raad hem niet aan. De helft van dat ding staat vol met evaluatiemeuk. Ik wil mn week geen cijfer geven wil gewoon mn leven proberen te plannen optyfen met die zooi!

8 likes

Heeft iemand van jullie aanraders w.b. beutybloggers op youtube met een normaal uiterlijk? Ik ga zo de deur uit en had zin om lekker old school een ““every day make-up”” turtulio te volgen, maar ik wil ook eens iemand die net zo veel imperfecties heeft als ik zich zien opmaken!

https://www.youtube.com/watch?v=RxplaghOEJU&frags=pl%2Cwn, zij heeft geen perfect uiterlijk en vind het altijd heel chill om naar haar te kijken. Ook de sfeer die ze in haar tutorials heeft (en haar andere videos) tonen ook dat ze niet inhoudsloos is hahah.

1 like

Ze heeft geen perfecte huid maar ik vind haar verder wel bloedmooi haha

4 likes

100% mee eens, ze is echt prachtig :heart_eyes:

Gelukkig zijn dr wenkbrauwen nog steeds lelijk

7 likes

Genoeg worteltjes eten

2 likes

Mijn God… verschrikkelijk :astonished:

Ik ben met hele lage verwachtingen Mascha d’r BM-outfit video gaan kijken, vanwege die verschrikkelijke outfits die een styliste vorige keer voor haar had gekozen, maar ik was positief verrast! De outfits zijn wel mega over de top en glitterig, maar deze styliste snapt ten minste dat high waisted broekjes veel mooier staan bij Mascha d’r figuur dan low waisted.

6 likes

Ik vind die stylist heel leuk! En super knap!!