Beutyblogtopic XL #2

Angel lift natuurlijk ook mee op Serena omdat ze zelf niet zo’n groot bereik heeft.

Is dit weer een nieuw Samanta uit utreg filmpje?

1 like

Is dit het laatste deel van internetgekkies?

1 like

Ik kom zelf uit Utrecht en praat ook heel plat en ik cringde om Serena haar poging tot plat Utrechts

5 likes

Doodziek.

Ik vind angel ook heerlijk, heerlijk vermaak na een lange dag werken

Ik keek vanmiddag naar Gotham en vond inene dat die actrice die Selina Kyle speelt, wel wat van Mascha wegheeft.

Verder wil ik hier helemaal niets mee zeggen.:laughing:

Ik zie het totaaaal niet hahah sorry

24 likes

Hahaha hoef je geen sorry voor te zeggen.
Ik zie het in een bepaalde oogopslag.

Maar ik heb dit wel vaker gehad. Ik vond een gemeenschappelijke kennis echt verschrikkelijk op Arnold Schwarzenegger (hoe schrijf je deze naam) lijken, vanwege de kaaklijn en ik was echt de enige die dat zag.
Misschien ben ik geen goede graadmeter haha.

4 likes

Jeetje…Ik zie net dat Serena zich behoorlijk heeft verbrand aan een stijltang… ziet er naar uit

Jezus hoe heeft ze dat gedaan… ziet er heavy uit

Misschien is de stijltang uit dr handen gevallen en heeft ze geprobeerd m op te vangen. Zo heb ik ook een keer Mn been op meerdere plekken verbrand door een krultang.

1 like

Oh jeetje wat kut zeg :worried:

Wow dat ziet er behoorlijk pijnlijk uit

Damn ik vrees dat ze er echt littekens aan zal over houden…

Ziet er idd pijnlijk uit. :hushed:

Jeetje… ik wilde het net komen posten van Serena!! Wat heeft ze gedaan en met wat voor een stijltang??? Ik schrok best wel hoor. Vooral van dat grote litteken op haar wang😱

Ik ook!!! Of het duurt jaren voordat het weg is.

Jeetje. Alsof ze in een gare bui per ongeluk met haar krultang in plaats van haar jade-roller over haar gezicht is gaan rollen.

Ziet er echt heftig uit!

1 like

Ja ik heb het ook gehad op mijn wang :disappointed_relieved: Sowieso twee jaar voor het echt stuk minder zichtbaar was. En in de zomer kleurt het stuk minder mooi mee, dus dan zie je het zonder makeup toch wel zitten…

Super kut voor Serena, wat ziet dit er naar uit. Alleen na die domme zwarte moet video kan ik alleen maar denken dat dit voor een of andere smakeloze prank video is.