Lekker een rauwe shoplog van onze cynth
Ik heb hem maar raad hem niet aan. De helft van dat ding staat vol met evaluatiemeuk. Ik wil mn week geen cijfer geven wil gewoon mn leven proberen te plannen optyfen met die zooi!
Heeft iemand van jullie aanraders w.b. beutybloggers op youtube met een normaal uiterlijk? Ik ga zo de deur uit en had zin om lekker old school een ““every day make-up”” turtulio te volgen, maar ik wil ook eens iemand die net zo veel imperfecties heeft als ik zich zien opmaken!
https://www.youtube.com/watch?v=RxplaghOEJU&frags=pl%2Cwn, zij heeft geen perfect uiterlijk en vind het altijd heel chill om naar haar te kijken. Ook de sfeer die ze in haar tutorials heeft (en haar andere videos) tonen ook dat ze niet inhoudsloos is hahah.
Ze heeft geen perfecte huid maar ik vind haar verder wel bloedmooi haha
100% mee eens, ze is echt prachtig
Gelukkig zijn dr wenkbrauwen nog steeds lelijk
Genoeg worteltjes eten
Mijn God… verschrikkelijk
Ik ben met hele lage verwachtingen Mascha d’r BM-outfit video gaan kijken, vanwege die verschrikkelijke outfits die een styliste vorige keer voor haar had gekozen, maar ik was positief verrast! De outfits zijn wel mega over de top en glitterig, maar deze styliste snapt ten minste dat high waisted broekjes veel mooier staan bij Mascha d’r figuur dan low waisted.
Ik vind die stylist heel leuk! En super knap!!
Bij alles wat Mas aan doet denk ik: ik ben niet burny genoeg voor deze shit. En wat moet ze ermee. Hele lading bullshit kleren om nooit meer aan te doen.
Ik denk dat een groot deel van die kleren na burning man gewoon weer terug gaan naar die styliste en gebruikt worden voor shoots enzo
Lekker met zand (sorry, playa dust ) tussen alle naden.
Na massa’s video erger ik me nog meer aan dat ‘unicorn!!!11!’ gebeuren, wanneer stopt deze trend
(Ongeschreven regels van het FF gebruiken en geen echte namen noemen maakt me een stalker of juist cool, misschien beide, misschien niets)
Het songfestival is er niks meer bij en dat terwijl je volgens mij op Burning Man zelfs naakt mag rondlopen dat maakt een stylist overbodig. Ach misschien volgend jaar maar body painting?
Omg die outfits! Ik heb ademloos gekeken naar alle lelijke zooi die zij en gregor aanhadden, en dan er ook nog bloedserieus over praten
Ik hoop voor degene die de kleding na BM nog moet dragen dat die styliste alles even naar de stomerij brengt