Beutyblogtopic XL #2

Als ze zich maar goed voelt toch?

Was al blij dat ze niet weer begon op te scheppen over die fantasie booty gains. :peach::x:

9 likes

Naah I <3 zwarte cross hoor, maar echt all out kun je daar (qua kleding) niet gaan. Ik kreeg al 3747 opmerkingen over m’n stippenpanty (???:thinking::thinking::thinking::woman_facepalming:) en mijn stadse kleding. En dat was nadat 3fm zc al oppikte enzo, dus had verwacht dat ze wel al wat gewend waten :woman_shrugging:

Maar nogmaals <3 zc

echt random opmerking maar ik vind echt dat mascha mooie stevige borsten heeft

1 like

Dit vond ik ook al toen ik haar laatst die jurken zag passen voor dat gala ofzo, zonder BH

Ik vindt de outfits wel geinig. Maar totaal niet duurzaam. Waarom elk jaar nieuwe outfits kopen voor BM. Al die pailleten vallen er toch ook af in de woestijn? Trouwens vind wel dat mascha echt een goed lichaam heeft in al die badpakken.

1 like

Deze stylist is inderdaad beter dan de vorige, de kledingstukken passen Massa en stuk beter qua figuur. Maar als je dan echt festival over the top gaat vind ik het weer net niet, en vind ik de stylist een beetje matig. En MY GOD wat heeft Krek de hele tijd voor outfits aan?!

2 likes

Huh? Ik dacht echt dat Mascha vorig jaar meerdere keren had vermeld dat glitters/pailletten/veren/andere aanhangsels verboden waren op de “playa” i.v.m. achterblijvend afval. En nu zie ik niet anders? (Heb de helft van de video zonder geluid gekeken dus misschien zegt ze er toch nog iets over?)

Of heb ik me dit ingebeeld maar ik denk het niet. :thinking:

Edit: Oeps blijkbaar is er toch nog over gesproken, niet goed gelezen, sorry.

1 like

Massha; als ze eraf vallen mag het niet in de woestijn
 Eeuhhh neej en thuis je hele bank onderglitteren is ook niet gewenst. Wat een zooi kopen om even helemaal jezelf te zijn.

Om even Theo Maassen te quoten; raar petje op masker voor en even 4 dagen HELEmaal JEZELF zijn!

10 likes

Aan het einde vraagt ze nog tips aan Manon voor festivals, “knip altijd je label uit je kleren”. Thanks Manon, echt de beste tip ooit.

33 likes

Huh, maar waarom dan?

Sereen verdient toch nog niet genoeg met d’r spon dealtjes, ff marktplaatsen op instagram hoor met wat cheapo romans die je natuurlijk niet gewoon weg kunt geven :’)

2 likes

hahaha idd op een gegeven moment komt ie ook in zo’n tuinpakje voor de camera staan en ik schrok gewoon echt haha

3 likes

Ze had zo’n doorschijnend vestje in dr handen en ze vindt het stom als je dan die ophang touwtjes ziet of het waslabel. Ja dat is het ook hoor, maar of dat nou de ultieme festival tip is?

1 like

Ik schrik meer van haar lach
 waarom lacht ze altijd met onder én boventanden ?? Je kan heel haar gebit bekijken

5 likes

Trouwens, tijdens dat Berlijnreisje van wilentien riepen ze toch een aantal keer dat ze het “gewoon” helemaal zelf betaald hadden en dat het #nospon was?
Dat zal dan specifiek over het hotel zijn gegaan, want nu staat er een advertorial voor de NS over precies die reis op 2wmn. En het lijkt me erg vreemd als ze hun verblijfskosten niet vergoed hebben gekregen (dan zouden die zakenvrouwen een hele slechte deal gemaakt hebben :roll_eyes: ). Je gaat toch geen kosten maken om ergens reclame voor te maken.
En dat is een prima manier van reclame maken trouwens (past ook heel goed), maar ik snap niet waarom ze dan zeggen dat het heus echt zeker wel zelf betaald is hoor?
Of herinner ik me dit nou zo verkeerd?

8 likes

Ja!

Er is zelfs een meme voor ontwikkeld door @grace. Het is mn nieuwe lievelingsmeme :upside_down_face:

image

9 likes

Dat zegt niets want bedrijven als IKEA en McDonalds doen ook aan spon en ‘die hebben het ook niet echt nodig’ zou je zeggen.

1 like

Sorry trouwens om zo op ze te blijven vitten, maar in die nieuwste video doet Martine trouwens heel naar en denigrerend over werkende moeders?
Ze hebben het erover dat ze weer naar New York willen, en dat zegt Martine dat ze zich dan schuldig en net ‘zo’n werkmoeder’ zou voelen. Zo van ‘daaag, mama is weer weg’.
Ze zou zelf wel eens wat mogen leren van haar krabbenmand analogie. :face_with_raised_eyebrow:
Ze reageren ook totaal niet op gekwetste comments hierover.

46 likes

Haha morgen als ik wakker ben maar even weer een Mascha video kijken als ik dit zo lees.

Gatver, lijkt wel of alle bloggermama’s zich zo verheven voelen. Echt een heeele nare opmerking en ook helemaal niet slim want hun achterban / doelgroep voor hun boek etc zal grotendeels toch echt bestaan uit werkende moeders.

8 likes