Beutyblogtopic XL #2

Ze had zo’n doorschijnend vestje in dr handen en ze vindt het stom als je dan die ophang touwtjes ziet of het waslabel. Ja dat is het ook hoor, maar of dat nou de ultieme festival tip is?

1 like

Ik schrik meer van haar lach… waarom lacht ze altijd met onder én boventanden ?? Je kan heel haar gebit bekijken

5 likes

Trouwens, tijdens dat Berlijnreisje van wilentien riepen ze toch een aantal keer dat ze het “gewoon” helemaal zelf betaald hadden en dat het #nospon was?
Dat zal dan specifiek over het hotel zijn gegaan, want nu staat er een advertorial voor de NS over precies die reis op 2wmn. En het lijkt me erg vreemd als ze hun verblijfskosten niet vergoed hebben gekregen (dan zouden die zakenvrouwen een hele slechte deal gemaakt hebben :roll_eyes: ). Je gaat toch geen kosten maken om ergens reclame voor te maken.
En dat is een prima manier van reclame maken trouwens (past ook heel goed), maar ik snap niet waarom ze dan zeggen dat het heus echt zeker wel zelf betaald is hoor?
Of herinner ik me dit nou zo verkeerd?

8 likes

Ja!

Er is zelfs een meme voor ontwikkeld door @grace. Het is mn nieuwe lievelingsmeme :upside_down_face:

image

9 likes

Dat zegt niets want bedrijven als IKEA en McDonalds doen ook aan spon en ‘die hebben het ook niet echt nodig’ zou je zeggen.

1 like

Sorry trouwens om zo op ze te blijven vitten, maar in die nieuwste video doet Martine trouwens heel naar en denigrerend over werkende moeders?
Ze hebben het erover dat ze weer naar New York willen, en dat zegt Martine dat ze zich dan schuldig en net ‘zo’n werkmoeder’ zou voelen. Zo van ‘daaag, mama is weer weg’.
Ze zou zelf wel eens wat mogen leren van haar krabbenmand analogie. :face_with_raised_eyebrow:
Ze reageren ook totaal niet op gekwetste comments hierover.

46 likes

Haha morgen als ik wakker ben maar even weer een Mascha video kijken als ik dit zo lees.

Gatver, lijkt wel of alle bloggermama’s zich zo verheven voelen. Echt een heeele nare opmerking en ook helemaal niet slim want hun achterban / doelgroep voor hun boek etc zal grotendeels toch echt bestaan uit werkende moeders.

8 likes

Het stuk is uit de eerste of tweede ( denk eerste) show en heet; de Eindhovenaar

2 likes

Oooh daar kan ik ook alleen maar aan denken! Stof en zweet en schurende glitters= nooit een goede combi.
Tel daar dagenlang niet douchen bij o… :see_no_evil:

Die comments zijn niet mals. Wat een illusie zeg, dat ze zomaar aannemen dat alle gezinnen zouden kunnen rondkomen zonder dat mama werkt.

4 likes

Ik was er vorige week nog! :raising_hand_woman: heb ze weer gespekt voor 7,39

2 likes

Bah wat zuur. 2wmn heeft echt een intens negatieve ontwikkeling gemaakt de afgelopen tijd, van welk salaris denken zij dat moeders hun overpriced boek van dertig euro gaan kopen dan?

Als ik martine als moeder had zou ik bijna willen dat ze wat vaker ging werken. Weer écht even iets voor zichzelf doen in plaats van twee werkdagen, gaat de baby echt niet dood van. Af en toe besluit ik haar vlogs een kans te geven, maar dat eeuwige gezeur. Het benadrukken dat ze geen babymoeder is. Altijd gejengel. Ik word er gewoon verdrietig van tijdens het kijken. Dat contrast tussen Willemijn en Martine is echt enorm.

12 likes

In welke vlog is dat stuk van Martine te zien? Ik vind het zo bijzonder dat veel vloggers de werkelijkheid / het gewone leven zo uit het oog lijken te zijn verloren…

Heb het zelf niet gezien maar Martine is toch ook nogal lomp en geeft woorden soms een andere betekenis? :stuck_out_tongue:
Kan me niet voorstellen dat ze het echt zo bedoelde want ze is juist normaal heel pro-werken en je eigen leven houden als moeder volgens mij?

1 like

Hier staan ze wel

3 likes

Ik. ga.stuk.

3 likes

Waar kan ik die outfits van Massa zien? Net 3 vlogs doorspit maar ik vind ze niet!

En die stylist(?) verdient hier geld mee? Ik denk dat zo’n 99% van de posters hier Mascha veel beter zou kunnen kleden, jeetje dit is toch geen porum zo?

Om nog niet te beginnen over de gedachte achter het festival en dat ze nu allemaal troep kopen die ze normaal nooit dragen.

9 likes

Thanks! Ik zat bij vloggloss te zoeken…