Het stuk is uit de eerste of tweede ( denk eerste) show en heet; de Eindhovenaar
Oooh daar kan ik ook alleen maar aan denken! Stof en zweet en schurende glitters= nooit een goede combi.
Tel daar dagenlang niet douchen bij oâŠ
Die comments zijn niet mals. Wat een illusie zeg, dat ze zomaar aannemen dat alle gezinnen zouden kunnen rondkomen zonder dat mama werkt.
Ik was er vorige week nog! heb ze weer gespekt voor 7,39
Bah wat zuur. 2wmn heeft echt een intens negatieve ontwikkeling gemaakt de afgelopen tijd, van welk salaris denken zij dat moeders hun overpriced boek van dertig euro gaan kopen dan?
Als ik martine als moeder had zou ik bijna willen dat ze wat vaker ging werken. Weer écht even iets voor zichzelf doen in plaats van twee werkdagen, gaat de baby echt niet dood van. Af en toe besluit ik haar vlogs een kans te geven, maar dat eeuwige gezeur. Het benadrukken dat ze geen babymoeder is. Altijd gejengel. Ik word er gewoon verdrietig van tijdens het kijken. Dat contrast tussen Willemijn en Martine is echt enorm.
In welke vlog is dat stuk van Martine te zien? Ik vind het zo bijzonder dat veel vloggers de werkelijkheid / het gewone leven zo uit het oog lijken te zijn verlorenâŠ
Heb het zelf niet gezien maar Martine is toch ook nogal lomp en geeft woorden soms een andere betekenis?
Kan me niet voorstellen dat ze het echt zo bedoelde want ze is juist normaal heel pro-werken en je eigen leven houden als moeder volgens mij?
Hier staan ze wel
Ik. ga.stuk.
Waar kan ik die outfits van Massa zien? Net 3 vlogs doorspit maar ik vind ze niet!
En die stylist(?) verdient hier geld mee? Ik denk dat zoân 99% van de posters hier Mascha veel beter zou kunnen kleden, jeetje dit is toch geen porum zo?
Om nog niet te beginnen over de gedachte achter het festival en dat ze nu allemaal troep kopen die ze normaal nooit dragen.
Thanks! Ik zat bij vloggloss te zoekenâŠ
Tat is weer op RTL4 te zien hoor.
muchos chringos.
Ze heeft nu nog meer geplaatst, ook een aantal dingen met âverplichte afname 2 stuks, of combineer met andere dingen die ik verkoopâ. Als ze er zo graag vanaf wil kan ze het beter naar de kringloop brengen of weggeven aan wie dan ook.
Ik vind dat ze er ook nog echt veel voor vraagt
Serieus de kleding in die video? Ik ben echt verbijsterd door dit level van rommel? En slechte pasvorm? Gecombineerd met haar enthousiasme?!
Maar ik zal het wel niet snappen ;-).
Ja, alleen zet Serena alles op haar instagram stories en ik heb het idee dat ze minstens haar vraagprijs voor de producten wil hebben. Er staat nergens iets van âof doe zelf een bodâ oid.
Die pasvorm was soms echt slecht. Dat roze setjes met crop top en high waisted pants was leuk maar die broek is van een slechte stof en pasvorm waardoor dat kruis er raar uit zag.
De meeste dingen waren slechte kwaliteit en dat zag je zo goed aan de stoffen enzo⊠Ik snap het wel ze draagd het toch maar 1 keer #fastfashion4life
@Potato Over #fastfashion Ik snap wel dat die roze broek in de sale was voor maar 6 euro, want de stof was inderdaad flinterdun en de broek zal door de stof in ieder geval in die maat maar voor weinig mensen flatterend zijn. Ik vond de broek haar ook niet mooi staan, wel qua pasvorm maar de stof kan gewoon echt niet.
Echt eeuwig zonde om zo veel kleding te kopen voor een keer Burning Man. Ik zal het nooit begrijpen.
Ooooh hahaha die kledingâŠ! Echt geen gezicht.
Ik vraag me wel af hoe ze dat gaan doen in die hitte? Ik zweet me al kapot in katoen of linnen bij meer dan 30 graden, die synthetische meuk is echt mijn grootste nachtmerrie. Sommige kleding ziet er ook uit alsof het ter plekke zal smelten in de woestijn.