Ik moet Cynthia echt gaan ontvolgen want als dit nog langer zo doorgaat vrees ik dat ik ooit los ga in een dm
Ik vind die fotoās van de planner wel schijtirritant (helemaal nu ik weet dat de halve planner vol staat met tips en shit en ik heb eigenlijk wel wilde kopen maar nu totaal ben afgeknapt), maar het wandelen en Kees vind ik wel leuk! Zo gauw ze over wijn begint, swipe ik wel weer door want ughh.
Hahaha alsof ze het wandelen heeft uitgevonden.
Ja nu je het zegt: elke dag hetzelfde riedeltjeā¦
Sowieso is het al heel irritant als iemand 30 stories op een dag plaatstā¦
Jaaaa je moet Jamie Li niet ānakken met dār shapewearā
Haha ja waarom heb je uberhaupt een aparte wijn insta als je alsnog zoveel over wijn deelt op je gewone account grrrr.
Die meid wandelt iets van 2.5 uur per dag en heeft naast al het wijn slurpen tijd om 56 stories te plaatsen.
Komt vast door haar fantastische planner. Of omdat ze er tijd voor vrijmaakt en een uir eerder opstaat
Hahaha dit wou ik ook plaatsen. Cynthia en techno feestjes. Vraag mij af ze wel weet wat techno is. Of dat is misschien een groot vooroordeel. Ik heb namelijk ook een hele suffe collega en die draait samen met mijn op de werkkamer trance en techno.
Heeft natuurlijk he-le-maal niks te maken met haar minieme workload NEE HOOR
Of āāuitgenodigdāā worden voor t een en ander ()
en vergeet het lezen niet he!!! As many hours in the day as Beyonce!!!
Jeetje ik heb de stories van cynt geteld (ik zie nu dat dat veel makkelijker had gekund), maar bijna 60 stories⦠Doe normaal! Zij heeft echt teveel tijd, geen wonder dat ze 10km per dag kan lopen.
Wel leuk; ze gaf zelf ook aan dat ze het op dit moment niet zo druk heeft.
En inderdaad, ik denk er ook steeds aan om haar te ontvolgen want niks aan haar interesseert me nog. Maar heb bij haar nog wel last van fomo haha. Zo dacht ik denk ook dat ze weer los was gegaan op iets toen ik zoveel stories zag :"")
Hier is de zure kantoortrut in loondienst weer hoor maar⦠heeft zij echt niet meer uren in een dag? Zoveel uur slapen, zoveel uur wandelen, zoveel uur lezen, zoveel uur werken etc. Daar kan vroeg opstaan niet echt tegenop.
Ik denk niet dat de druk niet alleen zit in alles moeten vastleggen maar ook in dat je niet jezelf kunt zijn omdat je de druk voelt om er super knap en hip uit te zien. Ik ben zelf niet naar Burning Man geweest maar een vriendin van mij wel en die vond de sfeer daar meer te vergelijken met een über hippe club met bijna alleen maar mooie mensen die er über hip uitzien en über hippe kliekjes vormen waar je gewoon van alle kanten buitengesloten wordt als je er āals je simpele zelfā uitziet.
Maar waarom zou je dan naar zoān festival willen gaan, als je je daar niet op je plek voelt? Als je naar zoān alternatief self-sustainable festival wil, zijn er genoeg alternatieven die een stuk minder duur zijn, en je gewoon je eigen zelf kan zijn.
Omdat het vroeger wel zoān festival was. Dus ik snap wel dat de āorgineleā mensen zich weggejaagd voelen. De cultuur is de laatste jaren gewoon erg veranderd en ik vind het te makkelijk om te zeggen dat je dan maar ergens anders heen moet gaan als het je niet bevalt.
Deed de broer van Cynthia niet iets met festivals (waarom weet ik dit?), heeft hij iets met awakenings te maken dat ze daarom reclame maakt?