Beutyblogtopic XL #2

It has begun

10 likes

Heeft Hella gerotzooid met haar been aan de kant van gregor?:thinking:

Ik wil vooral even melden dat die trend met zo’n heuptasje over je schouder/voor je borst dragen echt DOOD moet. Gadverdamme wat lellek

39 likes

Hmm dat been is wel echt duidelijk smaller dan haar andere bovenbeen, ja

Maar haar voet staat juist weer naar achteren.

Maakt me verder ook niet uit, ik vind het wel een leuke foto!

Hella kan ook echt alles aan he

20 likes

Lijkt me echt vreselijk, ik zou mede om dat soort dingen dus echt nooit een bekende YT’er (of BN’er) willen zijn.

5 likes

Oh echt helemaal met je eens. Aimee draagt die gedrochten ook elke keer, zo lelijk!

2 likes

Wat betreft dit nog
 zou er echt al die tijd niemand naar de reacties kijken? Hoe doen ze dat als er een spammer in de reacties komt of als er iemand een vervelende bijv discriminerende opmerking plaatst?

1 like

Hoe is dat haar van foefje zo donker opeens. Eerst was hij een halve ginger en nu donkerbruin
 of is dat playa dust

5 likes

Op haar louis vuitton laarsjes van 1100 euro

2 likes

Die zijn van vorig seizoen, kan ze nu toch niet meer dragen joh

3 likes

Dit is echt een heerlijk logisch gesprek

als het niet ging om laarsjes van 1000 euro :sob:

1 like

Beetje laat misschien maar heeft iemand laatst die video gezien waarin Aimee haar winterjassen ging opruimen? Ik schrok echt van het aantal winterjassen
 Letterlijk een hele berg!

Ja, maar ik kan daar niet te hard over oordelen want ik heb laatst ook mijn jassen uitgezocht en dat was bijna net zo schandalig. Maar heb wel al een jaar of zes dezelfde maat en kocht regelmatig goedkopere winterjassen bij de Primark (excuses excuses)

2 likes

Ik moet er misschien wel even aan toevoegen dat het mij niet alleen om het aantal jassen ging haha. Ik schrok er eigenlijk vooral van omdat ze met regelmaat dit soort ‘opruimvideo’s’ uploadt, om dan vervolgens weer heel veel te shoppen (en dan niet alleen winterjassen, maar allerlei soorten kleding).

1 like

Ah zo! Ja, dat vind ik ook vervelend. Ik ben ook bewust minder shoplogs en pashokjes video’s gaan kijken omdat ik merkte er hebberig van te worden, terwijl ik niks nodig had. En dan inderdaad die opruim video’s, waarbij halve kledingkasten weggaan, om een week later weer tien asos hauls te filmen.

2 likes

Heh is dit alleen van vandaag? Nee toch. :face_with_raised_eyebrow:

Precies! Ze koopt ook vaak dingen waar ze over twijfelt “omdat het maar X euro is” :roll_eyes: zo jammer.

1 like

Vind een typisch voorbeeld daarvan ook kleding kopen via ali/wish/weetikhet. Zo zonde van je geld.

5 likes