Beutyblogtopic XL #2

IMG_0682

Hilarisch dat serena dit totale negeer modus van haar kat vind. Die oren zeggen eigenlijk totaal iets anders maar oke

36 likes

Zo ik moet dan ook even de andere kant oplopen haha

2 likes

Hahaha oh die van mij loopt meestal eerst zelf weg als ik hem irriteer (porren of met zn pootjes spelen). Als ik dan zelf achter hem aan loop om verder te klote dan krijg ik soms een corrigerende tik :joy::joy:

5 likes

dat moment dat dit topic 59 nieuwe berichten heeft en je weet dat de burny foto’s er eindelijk zijn. kom maar op met de flashline verhalen en orgy dome ervaringen

5 likes

Ik wil nu ook een pailletten badjas

2 likes

Hij heeft een haartransplantatie gedaan. Waarschijnlijk leek zijn haar eerst lichter omdat het dunner was

Dat snap ik, zo bedoel ik het ook niet. Voor mensen die voor het eerst gaan, valt helaas niet meer te verwachten dat zo’n cultuur er nog heerst. Voor de OG’s is het inderdaad mega jammer dat zoiets verdwijnt, omdat het hip wordt.

1 like

Ik vind die bikini juist niet zo’n succes, zuke tops vind ik zelf mooier op een ronder figuur omdat hier de kleine meisjesvibe wel heel dichtbij is haha.

3 likes

Vind die tekst eronder wel weer zo typisch. Heb Mascha (naast die ene date video waar ze het over heeft) het nog nooit over die peter horen hebben of iets samen met hem zien doen. Nu is het ineens een broertje en kent ze hem al tig jaar (net als dat ze al zo enorm lang menstruatiecups gebruikt). Ik snap dat er een hechte band kan ontstaan na een week samen in bumfuck nowhere playa te hebben doorgebracht maar geef dat dan gewoon toe. Maar bij Mas is iets altijd al jaaaaren zo

47 likes

Ze kent hem wel al lang hoor! Maar of ze ook daadwerkelijk zo goed bevriend zijn zou ik niet willen inderdaad zeggen hahaha.

1 like

Dat soort dingen blijf ik altijd wel lastig vinden. Mijn eerste reactie is bij mascha ook altijd van ‘jaaaaa hoor meid, tuurlijk’.

Maar aan de andere kant, hoeveel zien we nou van haar leven? Ze zou in theorie elke dag uren met mensen kunnen appen/bellen waar we niets van zien. Ze zou er zelfs met gemak een minnaar op na kunnen houden zonder dat we enig idee hebben.

17 likes

Wel typisch Mascha met dat ‘kleine broertje’

Want zij is natuurlijk de wijze volwassen vrouw die het jochie alles heeft laten zien

(Ja invulling maar zij doet altijd zooo wijs over precies niks)

22 likes

Hella lijkt in die bikini met cap net op een jaren '80 Barbie.

3 likes

Ja dat vind ik ook! Leuke look

1 like

Ze moet wel aan de playa dust denken.

Die minnaar lijkt mij lastig, met Gregor die aan haar geplakt zit.

7 likes

Jaaaa! Ik vind Mascha er daardoor altijd als een sloeber uit zien. Ook in het normale leven, trekt ze eindelijk iets van een mooie jurk aan, komt ze weer met van die lelleke witte gympen in dezelfde kleur als haar been. Verpest het helemaal
Dr Martens of desnoods teva’s waren een stuk leuker geweest

2 likes

Ik vind dit wel een leuke outfit van Mascha!

1 like

Ja, ik vind Hella zo knap en ze heeft een mooi figuur!

Ik vind dit net zo’n in Turkije met sgatje fotoshoot foto.

Voor de mensen die niet weten wat ik hiermee bedoel, speciaal voor jullie:

150 likes