dit dacht ik ook precies! Ik zag de fotos en dacht wow volgens mij voelt ze zich echt goed. leuk!!
Idd! Niet dat hele bodypositivity verhaal de hele tijd benoemen, maar het gewoon uitstralen!
Exact dit ja.
Oei sorry I didn’t mean to nak me girl
Doet me herinneren aan de lancering van de BG jurk waarbij Mascha Josh steeds een vriendin noemde en Josh het professioneel een samenwerking noemde.
Hij was in iedergevsl niet op haar bruiloft
Doet hij nou een peaceteken om de foto extra af te maken? gangstah
Peter was volgensmij juist niet te gast op de bruiloft van mascha. Wist nog toen destijds dat ik dat mij echt afvroeg omdat Kelvin en Nina daar wel waren, en even FBI had gespeeld. (Of misschien hele slechte FBI als het klopt wat je zegt hahaha)
Dat gekke tasje? PUSHEEN BEDOEL JE
Ohnee hij heet anders. Ja sorry ik kijk de vlogs en ze kocht dat ding in Japan ofzo en ze was helemaal lyrisch
Ditto!
Neuh
Neeee gelijk heb je hoor!
Hoe oud ben jij
Oh ja dan ben je idd te oud voor Mascha ja, snap het wel hoor
Vind dat rectum een beetje beangstigend
Ik zag afgelopen week een vrouw van een jaar of 60 - 70 met een duur heuptassie over haar borst (ze had haar dure jas open). Wel lekker veilig onder kleding. Misschien waren de oudjes wel eerder met die trend.
Ik was laatst naar Artis en kinderen die een museumjaarkaart hebben kregen schijnbaar een microben-knuffel (das natuurlijk niet zoals dat op het plaatje maar toch). Ik vond het wel tof dat die kinderen daar heel blij mee waren en helemaaal into the science waren.
Dat tasje lijkt bijna op horizontale schaamlippen. Achja dan hangt het op een toepasselijke plaats.
Reuze leuk! Je hebt ook giant microbes, die vind ik ook zo leuk. Ik heb een vriend van mij een keer een chlamydia trachomatis knuffel gegeven omdat hij het nooit veilig deed en diverse keren chlamydia had gehad. Niet dat het verder iets uit heeft gehaald, hij is nog steeds achterlijk, maar nu heeft ie tenminste een leuke bijpassende knuffel.
En het lijkt me ook wel leuk om iemand een keer een rectum of een prostaat of testikel cadeau te doen. Uiteraard als subtiele hint.