Beutyblogtopic XL #2

Oh ja dan ben je idd te oud voor Mascha ja, snap het wel hoor

3 likes

Vind dat rectum een beetje beangstigend

14 likes

Ik zag afgelopen week een vrouw van een jaar of 60 - 70 met een duur heuptassie over haar borst (ze had haar dure jas open). Wel lekker veilig onder kleding. Misschien waren de oudjes wel eerder met die trend.

Ik was laatst naar Artis en kinderen die een museumjaarkaart hebben kregen schijnbaar een microben-knuffel (das natuurlijk niet zoals dat op het plaatje maar toch). Ik vond het wel tof dat die kinderen daar heel blij mee waren en helemaaal into the science waren. :sunglasses:

4 likes

Dat tasje lijkt bijna op horizontale schaamlippen. Achja dan hangt het op een toepasselijke plaats.

8 likes

Reuze leuk! Je hebt ook giant microbes, die vind ik ook zo leuk. Ik heb een vriend van mij een keer een chlamydia trachomatis knuffel gegeven omdat hij het nooit veilig deed en diverse keren chlamydia had gehad. Niet dat het verder iets uit heeft gehaald, hij is nog steeds achterlijk, maar nu heeft ie tenminste een leuke bijpassende knuffel.

36 likes

En het lijkt me ook wel leuk om iemand een keer een rectum of een prostaat of testikel cadeau te doen. Uiteraard als subtiele hint.

1 like

:scream::scream: die wil ik ook voor in de apotheek

3 likes

Ze zijn zo schattig :heart_eyes:

2 likes

“Hier heb je 2 tabletten azitromycine
en een knuffel”

6 likes

aww kijk die knuffeltjes nou. “sorry dat ik een ziekte ben maar ik heb wel schattige oogjes”

12 likes

Die is super leuk. Hebben ze die ook met roze strikjes?

oehh mas heeft dr boobies laten zien! bad girl!!

15 likes

Vind het wel netjes dat ze de gezichten van de mensen achter haar geblurd heeft!

13 likes

Pffffffff
Wat is zij aandachtsgeil zeg, op een kinderachtige manier

16 likes

Maar hoe is ze eraan gekomen?

Dat staat letterlijk boven deze foto geschreven haha!

1 like

Dat is waar. Wat zou gregor voor dat ijsje hebben gedaan? :thinking:

2 likes

Hier wil ik niet aan denken :sob:. Vind het ook raar om je tieten te laten zien voor een ijsje. En eigenlijk ben ik niet eens preuts, dacht ik dan toch. Vind het gewoon raar dat je daarmee je ijsje “betaald”.

17 likes

Oh serieus? Is dĂĄt het? Woh

Edit: ben een beetje dronken maar wel geĂŻnteresseerd gr

8 likes

Vind ik ook. Niet omdat ik het allemaal zo spannend vind inderdaad
maar gewoon een beetje vreemd en kinderachtig ook wel. Maar ik zal daar wel niet burny genoeg voor zijn :grin:

2 likes