Border security bedoel je? sorry vond m grappig
Hahahahaha ik zie het nu pas
Woon wel in Nederland maar had geen directe vlucht dus de vliegtijd was langer en had overstap tijd .
Haha ja ik was ook echt zenuwachtig met die verschillende rijen waar je in moet nadat ze op je papiertje hebben gekeken en dat je dan opeens in de rij zou moeten die leidt naar het openen van je koffer. Maaar viel me inderdaad mee!
Haha ik was he-le-maak voorbereid op border security praktijken: ondervragingen, modder checks, bankrekeningen weet ik het. Opeens stonden we al in de aankomsthal. Echt een deceptie en de snelste en meeste vriendelijke douaniers ooit. Terwijl wij geen retourticket (en stiekem niet genoeg geld voor een working holiday visaâ:woman_shrugging:) hadden, dus niet per se de ideale situatie. No worriesâ:+1:
Maar hoezo zijn noten zoân issue? Zag ik ook al in eerdere berichten dat noten(repen) tot nogal wat ophef leidden. Het zijn toch niet zulke gevaarlijke dingen?
Ze kunnen ontkiemen en de flora en fauna beschadigen. Of beestjes in zich hebben ofzoc
Hahaha, ja ik durf ook niks mee te nemen en zal mân schoenen heeeeeeeel goed schoonmaken voor vertrek!
Ik vloog eens van Australie naar Nieuw Zeeland. Toen werd mijn tent en alle kampeerspullen en schoenen in beslag genomen. Ik dacht dat ik het kwijt was maar na een half uur werd ik geroepen en kreeg ik alles helemaal gereinigd en netjes ingepakt weer terug.
Hij doet me denken aan die jongen in Glee met een hanekam
Toen ik naar New York ging was ik ook vrij bang door alle horror verhalen. Maar niks was minder waar; de rij was kort, ze vroegen eigelijk niks en ik stond met 5 minuten al buiten denk ik haha.
Tot nu toe vind ik de Nederlandse douane onvriendelijker
Zeg nou niet te hard, zometeen vliegt Massa terug vanaf bm via Australie voor die reiniging, scheelt toch weer veertien babydoekjes.
Niet
voor 20 eu maak ik een bullet journal voor je xx
Moleskine.
Als ik zou moeten kiezen tussen deze twee zou ik de Structuurjunkie planner doen, maar doe mij mân Passion Planner maar.
Vond douane in de VS allesbehalve vriendelijk. De man die onze paspoorten controleerde en vingerafdrukken nam vond ons niet waard om aan te kijken terwijl wij zelf heel vriendelijk waren, mn vriend moest zn vingers van linkerhand scannen, dat doetâie, begint die man inneens âLEFT HAND!!!â te schreeuwen. Oke dit was zn linkerhand al⊠idd veel onnodig machtsvertoon. Mensen die werkten en de rijen moesten indelen stonden ook niet vooraan toen het IQ uitgedeeld werd
Massa is drie seconden in the USA en staat nu alweer haar behoefte aan materialisme te voeden. Some things will never change.
Ik wilde even op Vera haar twitter kijken, dat is/was toch gewoon VeraCamilla? want ik krijg een foutmelding als ik dat intoets?
Wat is dat nou weer voor trend dat al die twintigers met een heuptas om hun nek lopen te zeulen? En Mas hobbelt weer als dertiger achter de trend aan.