Geloof dat ze een aantal foto’s eerder had uitgelegd dat dat verplicht was?
Ja maar dat dacht ik ook! Daarom ben ik zo verbaasd dat dit alles is haha
Ze heeft toen eens in een 18+ story time verteld dat je je tieten moest laten zien voor een ijsje. En daar doelt ze nu op in haar post.
Ik word zo onrustig van al het gebeuren achter haar tasje. Je schaamlip zou maar ernaast schieten.
- Pusheen
- Rectum plushie
0 stemmers
Ja maar dit dacht ik dus ook? Hangt dat tasje er alleen maar voor het geval er een flap ontsnapt? Of is dat tasje echt onderdeel van de outfit? Zoveel vragen.
Dat snap ik ook wel alleen blijkbaar is het dus wel de bedoeling.
Ja, vind ik ook.
Op down the rabbit hole was blijkbaar ook een stand waar je gratis bier kon krijgen als je je tieten liet zien. Ik vind het echt een beetje naar eigenlijk, maar mijn zusje heeft het wel gedaan (toen ik er niet bij was). Ze was veel afgevallen en dacht: nah er is toch weinig te zien. En ze was al dronken, dat kan mee hebben gespeeld.
Maar ik vond haar verhaal wel grappig. Ze zei dat die man achter de bar echt superongeinteresseerd was en gewoon zes bier daar neerflikkerde toen ze haar tieten geflashed had. En toen vroeg ze aan hem of hij al veel tieten had gezien. Blijkbaar antwoordde hij toen heel verveeld en vermoeid: zoooo veel tieten. Dat vond ik wel soort van grappig. En dat ze veel te veel bier had en toen een docente van opleiding tegenkwam en die toen maar een biertje aanbood en die docente zei: JE HEBT JE TIETEN LATEN ZIEN OF NIET? Haha en dat ze heel ongemakkelijk ‘ misschien’ zei omdat ze niks beters kon bedenken. Maar ze zei dat de docente geen moeite had om het hoerenbiertje (haar woorden) aan te nemen dus dat ze dan sowieso medeplichtig was.
Vettigheid
Net als bij die ene foto op sziget vorig jaar. Maar dat was toen gewoon haar bil zei ze.
Hahaha hoerenbiertje
Ja maar Mascha is rauw tegenwoordig dus haar foto’s hoeven niet perfect te zijn
Dat dacht ik net ook toen ik die foto zag! Dat ding ligt al een week in de playa dust en iedereen zit daar in zn nakie op met alle lichaamssappen.
Ja, ik denk sowieso dat ik gék zou worden van al dat zand overal.
Hoeveel baby’s zouden daar verwekt worden van alleen al in je blote vagijn ergens op zitten
Burny baby’s
(die ik al tig jaar ken)
Whyyyy die bewijsdrang Massa whyyy?
Nou de gilet past wel bij de schoenen want er zit een witte streep op dus die man is echt Krekor
Ja inderdaad ja! Ben er alleen nog niet aan uit welke Peter gaat worden.