Hella is die met die gele rok, Mascha de rechter net-niet vrouw en dan is Peter de linkse denk ik
Hahahahahahah ik ga stuk
Omg haha ga op insta foto’s zoeken op de tag “burning man” zo grappig al die biJzOndERE outfits. Ik zou daar alleen al naar toe willen puur om vermaak wie gaan er dan mee, poll is anoniem want het is nogal wat he
- Ja lekker lachen met zand in mijn bek
- Nee zelfs dan niet
- Ja omdat ik het stiekem ook leuk zal vinden
0 stemmers
Ik ga helemaal stuk vanwege hoertje ipv broertje.
Dit had zo een shot kunnen zijn uit een videoclip van Lady Gaga.
Zure Kantoortrutten festival <3
lijkt me echt vermoeiend om bepakt en bezakt met hilarische (insert willemijn) outfits af te reizen naar een bloedhete woestijn met dust, om maar het meeste perfecte insta plaatje te kunnen schieten. “je kan hier zo lekker jezelf zijn” maar ondertussen zien alle #burnergirls er hetzelfde uit want dat doet het zo lekker goed op insta.
gelukkig kun je wel je tieten flashen om zo minder kort in een rij voor een ijsje te staan = meer tijd voor een insta shoot op de playa
Wooow ik vind dit echt zo’n America’s Next Top Model foto! Echt te gek! (En tegelijkertijd heftig dat je naar een festival gaat en de hele tijd bezig moet zijn met het maken van mooie foto’s)
Ik vind t wel leuk om die foto’s te volgen etc maar een week met je doos in t zand zonder te douchen, nee danku. En hoe/waar spoel je daar in vredesnaam je divacup uit???
@Morganfreeman Maar puur om Mascha of zie je het verder ook? Want we zien hier natuurlijk de invalshoek van mensen die zich altijd al zo gedragen. Ik ken mensen die er geweest zijn maar helemaal niks gedeeld hebben of wat dan ook en ik denk dat die een heel ander festival hebben meegemaakt.
Ja… dit fenomeen zie je eigenlijk met alle originele plekken/evenementen. Eerst gaan de trendsetters (kunstenaars, jonge creatievelingen etc) erheen en dan volgt de massa (haha) + de commercie wat tegenwoordig ook gelijk is aan vloggers-youtubers. En dan is het niet meer leuk Zo gaat dat ook met hippe steden en wijken, zoals Berlijn. Maar de originals zijn creatief, die gaan vanzelf op zoek naar iets nieuws (en dan volgt de massa weer…)
I fixed it for you.
Nee het doet niks voor haar figuur. Wat een gekke pose trouwens. Het is het wederom allemaal net niet…
Ik heb voor de lol instagram gecheckt mbt Burning Man. NIks voor mij maar wel tof, vooral die mega beelden!
Hahahaha, ook een talent om een foto die anders best esthetisch zou zijn toch weer nét niet te maken.
Nee klopt zij is echt totaal saai. Wel knap, maar niet mooi of bijzonder.
Maar ik snap wel dat je naast haar op de foto dikker lijkt dat je eigenlijk bent.
Ik ben zoooooooo benieuwd naar alle storytime video’s die gaan komen van massa met burny thema
Ja dit idd en massa is niet eens dik ofzo, maar Hella is gewoon heel smal gebouwd, echt de bouw zelf en niet zo lang. Ik ben ook niet dik, maar ik ben al zoveel langer en breder gebouwd dat ik echt een huis zou zijn naast Hella en dat effect krijgt Mas nu ook. Daarbij vind ik Hella ook totaal niet boeiend en Mas ook niet dik, maar je steekt toch altijd lekker lomp af naast zon minuscuul iemand.
Ik vind het trouwens bijzonder dat de organisatie van Burning Man fotograferen niet verbied en minder snel toestemming geeft voor video’s. Mede door die foto’s en video’s is Burning Man geworden wat het nu is. Ik denk dat de organisatie toch niet zo puur en hippie is als het festival oorspronkelijk bedoeld is. Ze zullen wel gezwicht zijn voor de hoeveelheid geld die yuppen opleveren.
Dat wist ik niet! Er zal in ieder geval wel iets veranderd zijn binnen die organisatie dat ze het festival zo laten worden
Ik vraag me wel af in hoeverre burning man écht zo is geworden als dat de influencers doen lijken. Ik bedoel, je hebt op pinkpop ook van die modetrutjes lopen maar dat betekent niet dat je niet meer gewoon ouderwets bier kan zuipen bij je tent. Misschien zijn die influencers die de hele dag foto’s maken in badpakken maar gewoon een klein deel van wat burning man verder nog is?