Wil ff kwijt dat ik dit topic op het moment echt genieten vind. Geen onderling gedoe, lekker actief en goede humor. Laf it. Dat was het k bye
Ik precies hetzelfde. Zo fijn om in de trein te genieten over de BM verhalen haha, ultieme ontspanning dit
Los van dat dit misschien niet bijzonder is, of misschien nog 100.000 anderen burny bunnyâs een foto als deze hebben, vind ik het trouwens wel echt een hele mooie foto
Zo ik heb Cynthia ontvolgd op insta. Elke ochtend voelde ik me zo slecht als zij weer een of andere productieve ochtend story upload terwijl ik nog doodmoe in mijn bed lig
Ik heb na een halfjaar instagramloos te zijn geweest mijn account gedeactiveerd. Eerste wat ik heb gedaan is al die âinfluencersâ ontvolgd. Alhoewel ik het nog steeds leuk vind om hier mee te lezen
Je mist echt niks hoor. elke dag hetzelfde geneuzel.
Hahahahaha die zwoele blik
Bijna mas, bijna
Mascha
Bijna. But net niet, but bijna.
Volgens mij is er een vlieg in haar oog gevlogen
Het is een sticker op de deur en daar schrikt ze blijkbaar vanâŠ
Waarom zegt ze niet gewoon âstomâ.
âEigen ontwikkelingâ
Ik noem het gewoon betalen door je tieten te laten zien. Maar misschien ben ik onderontwikkeld.
wow mas maak het nou gewoon niet erger dan het is met dit bs verhaal
âik laat mijn tieten zien voor een ijsje kijk eens hoe ontwikkeld ik ben !!1!!!1â
nu ben ik helemaal benieuwd naar de inzichten die Peter hier heeft verkregenâŠje piemel laten zien voor een gratis hotdog heeft ervoor gezorgd dat ik mijzelf heb leren kennen?
Zou hij dat nu ook doen als hij een hema hotdog wil?
â1 hotdog met saus graagâ
âDat is dan 2 euroâ
- laat zijn broek zakken *
Ik ben niet preuts, ga gewoon naar de sauna etc. en heb geen moeite met bloot. Maar dat hi hi ha ho ik krijg een ijsje door mn tieten te laten zien vind ik dan weer smakeloos ofzo. Denk voornamelijk omdat het absoluut vermeld moet worden nu.
Misschien zijn haar borsten wel gegroeid en is dat de eigen ontwikkeling
âOh, ik zie dat u er al een hebt. Volgende klant.â
Ik zou echt Fucking beledigd zijn als al Mn vrienden dan een Fucking Magnum kregen en ik zon goedkoop perenijsje.
Haha wat een gelul weer. Alsof ze nu ineens ook haar tieten hier in NL zou laten zien voor een ijsje.
Leuk dat je jezelf over een grens hebt heengezet hoor, maar wat heb je er aan? Echt, wat?!