Maar niet iedere vrouw die daar is, is ongesteld en/of gebruikt een diva cup toch? Haha, ik snap je vraag hoor vind hem alleen heel specifiek Lijkt me trouwens sowieso wel echt hel om op BM ongesteld te zijn:confounded:
JA dit zou zeker ook nog zo kunnen zijn!
Johnny de Mol is voor zijn programma een keer naar burning man geweest. Daar zag t er wel wat anders uit idd.
Hella heeft haar haren en make-up ook mooi gedaan en Mas lijkt er niks aan gedaan te hebben. Dat maakt ook een hoop verschil denk ik.
Jaaa dat heb ik dus volgens mij ook een keer gezien, ik kan echt niet rijmen dat dat hetzelfde burning man is als waar iedereen nu fotoâs van plaatst. Ik denk wel dat wat @crazyplantlady zegt helemaal klopt. Alles wat die waanzinnig hippe influencers laten zien van burning man, dat dat lang niet alles is wat daar is. Alsof je zeg maar aan de ene kant van het festival leeft en dat dat echt een hele andere wereld is dan aan de andere kant van het festival ofzo.
Dat heb ik trouwens al op lowlands, ik kan me nog herinneren de eerste paar keren dat ik ging, dat ik achteraf hoorde dat er mensen waren die alleen maar de 24uurs tent hadden gezien terwijl ik niet eens van het bestaan van een 24uurs tent af wist.
Jaaaa zo raar, dat dingen op fotoâs zoân vertekend beeld zijn vind ik niet heel gek, dat kan je allemaal in scene zoals je wil. Maar toch vind ik dat knap op bewegend beeld en al helemaal in een vlog. Is dat Amsterdam waar je op doelt? Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden
Mascha & Burning Man is een beetje hetzelfde als Mascha & Dubstep
Wil ff kwijt dat ik dit topic op het moment echt genieten vind. Geen onderling gedoe, lekker actief en goede humor. Laf it. Dat was het k bye
Ik precies hetzelfde. Zo fijn om in de trein te genieten over de BM verhalen haha, ultieme ontspanning dit
Los van dat dit misschien niet bijzonder is, of misschien nog 100.000 anderen burny bunnyâs een foto als deze hebben, vind ik het trouwens wel echt een hele mooie foto
Zo ik heb Cynthia ontvolgd op insta. Elke ochtend voelde ik me zo slecht als zij weer een of andere productieve ochtend story upload terwijl ik nog doodmoe in mijn bed lig
Ik heb na een halfjaar instagramloos te zijn geweest mijn account gedeactiveerd. Eerste wat ik heb gedaan is al die âinfluencersâ ontvolgd. Alhoewel ik het nog steeds leuk vind om hier mee te lezen
Je mist echt niks hoor. elke dag hetzelfde geneuzel.
Hahahahaha die zwoele blik
Bijna mas, bijna
Mascha
Bijna. But net niet, but bijna.
Volgens mij is er een vlieg in haar oog gevlogen
Het is een sticker op de deur en daar schrikt ze blijkbaar vanâŠ
Waarom zegt ze niet gewoon âstomâ.
âEigen ontwikkelingâ
Ik noem het gewoon betalen door je tieten te laten zien. Maar misschien ben ik onderontwikkeld.