Beutyblogtopic XL #2

wow mas maak het nou gewoon niet erger dan het is met dit bs verhaal

“ik laat mijn tieten zien voor een ijsje kijk eens hoe ontwikkeld ik ben !!1!!!1”

nu ben ik helemaal benieuwd naar de inzichten die Peter hier heeft verkregen…je piemel laten zien voor een gratis hotdog heeft ervoor gezorgd dat ik mijzelf heb leren kennen?

18 likes

Zou hij dat nu ook doen als hij een hema hotdog wil?
“1 hotdog met saus graag”
“Dat is dan 2 euro”

• laat zijn broek zakken *
37 likes

Ik ben niet preuts, ga gewoon naar de sauna etc. en heb geen moeite met bloot. Maar dat hi hi ha ho ik krijg een ijsje door mn tieten te laten zien vind ik dan weer smakeloos ofzo. Denk voornamelijk omdat het absoluut vermeld moet worden nu.

24 likes

Misschien zijn haar borsten wel gegroeid en is dat de eigen ontwikkeling

43 likes

‘Oh, ik zie dat u er al een hebt. Volgende klant.’

27 likes

Ik zou echt Fucking beledigd zijn als al Mn vrienden dan een Fucking Magnum kregen en ik zon goedkoop perenijsje.

13 likes

Haha wat een gelul weer. Alsof ze nu ineens ook haar tieten hier in NL zou laten zien voor een ijsje.

Leuk dat je jezelf over een grens hebt heengezet hoor, maar wat heb je er aan? Echt, wat?!

Nou dat ze het doet is niet eens het probleem - moet ze lekker zelf weten, meer dat ze het zo verkondigt op instagram is gewoon onhandig.

Ik geloof zeker wel dat je op festival als BM veel nieuwe dingen over jezelf leert. En dat je weer groeit als persoon en weer respect krijgt voor andere mensen, natuur en leven. Lekker WOKE worden zoals dat tegenwoordig genoemd word. Mas was altijd heel erg anti drugs maar het zal me echt niks verbazen als ze lekker is wezen trippen op LSD of DMT daar. En dat is haar goed recht, doe lekker je ding gurl. Ieder zijn eigen.

Ik snap alleen écht niet waarom Mas en Greg het op de meest kansloze manier door de strot van hun volgers proberen te drukken. Het is zo fucking jammer, hou het gewoon lekker bij jezelf. Je hoeft het niet te showen al heb je zoveel volgers. Uuuugh. /rant

22 likes

Ik zou liever een perenijsje willen dan een Magnum haha. Maar gezien de staat en grootte van mijn borsten zou ik waarschijnlijk een ijsklontje krijgen.

25 likes

Maar het is denk ik ook wel iets van waar ligt je grens? De een is er comfortabel bij om haar tieten te showen, de ander niet. Is allemaal prima. Maar ‘stoer’ lopen doen dat jij je tieten hebt lopen showen laat in mijn ogen zien dat je er juist niet comfortabel mee bent en het alleen maar doet om te laten zien ‘kijk mij eens’.

9 likes

Mischien omdat sauna anders is. Daar is je lichaam gewoon een lichaam. Laten zien voor een ijsje is meer het gerbuiken als object

8 likes

Ben serieus naar instagram gegaan om die reactie te liken :’)

3 likes

Vind het eerder overkomen alsof ze heel onzeker is. Dat ze dit durft is voor haar zoiets groots dat ze het moet delen. Als puber had ik dit misschien gedaan, kan je nooit met zekerheid zeggen. Maar ik had het dan gedaan als ik me er op dat moment ok over voelde en dan zou het als iets onbelangrijks voelen.

4 likes

Ik heb in een dronken bui een keer na het stappen mijn boobies geflashed aan een taxichauffeur. In de hoop dat we een beetje korting kregen op de rit. (heeft overigens niet gewerkt)

Maar mijn punt is: Ik was toen 16…

23 likes

Ja zoiets! Goed uitgelegd.

1 like

Zie nu pas dat gregor zijn schoenmaat in zijn insta profiel heeft staan. Ik kan geen andere reden bedenken dan dat je wilt schooien :woman_shrugging:t3:

41 likes

Ja je moet op een manier aan al die bakstenen komen

3 likes

Ik denk oprecht dat Gregor kleine Greg heeft geflasht in die flashline… ze staan op die foto bij een bordje waar naughty op staat met 2 kersjes en een banaan getekend. Zegt genoeg dacht ik zo

9 likes

Super random tussendoor, maar heb een Kruidvatpakket gewonnen en daar zat die shampoo van Mascha ook in;p

9 likes