Ik dacht precies hetzelfde
Hahah ik ga echt stuk dat het niet gewerkt heeft, echt jammer
Omg die foto’s van Marshall op Sereen haar insta
Dit is de smaak die je kan kiezen toch, hoop ik plz zeg dat het zo is
Nee hallo HERFST, Cynth is een HERFSTTYPE snapt dat dan. Wandelen met de zon op je gezicht en je sjaal om je nek geknoopt en een wijnglas in de hand naar buiten rennend, struikelend over je dekentje dat nog in je broek gepropt zat als een jurk in je panty na het kakken
zo aardig wat stories zeg die heeft vast een hoop te vertellen
Waarom zou je een dekentje in je broek proppen
Cynthia had gister wel een mooie post op Insta. Over dat ze helemaal niet zo druk had en er lekker van haar vrije tijd aan het genieten was. Vind ik dan weer weer tof dat ze dat zegt en niet doet alsof ze zo ontzettend druk leven heeft.
Ze laat ook een weekoverzicht in haar planner zien waar vrij weinig in staat + 60 stories per dag over wandelen en sjaals. Als ze wel zou zeggen dat ze het druk had dan was dat heel ongeloofwaardig haha. En er is niks mis met het rustig hebben, druk hebben vind ik persoonlijk eerder overkomen alsof je niet goed kan plannen. En dat kan de cynth natuurlijk niet gebruiken haha.
Jemig die acne sjaal word ook driekwart jaar gedragen als het niet vaker is.
Mag ook wel toch, voor dat geld haha.
Jessie zegt in haar video dat ze vindt dat ze best goed in make up is
Huh wat is er met haar gezicht ? Aparte… foto
Ik vind het ook wel leuk om te zien dat ze plezier heeft van haar dure spullen en niet aan dat eeuwige nutteloze consumeren meedoet. Zou ook liever m’n geld aan wijn en sjaals uitgeven dan aan al die Amerikaanse troep zoals Mascha.
omg jullie zijn wel heeeel hard aan het gaan op die foto’s he haha
ik zie overigens op de foto hierboven niks raars? ze glimlacht gwn?
mogen ze tijdens BM trouwens geen foto’s posten? of hebben ze gewoon geen bereik? omdat alle foto’s ineens allemaal achter elkaar worden gepost. niet alleen door mascha overigens
of zijn ze daar nog? lol
Vind die Engelse zin daaronder ook niet heel lekker lopen