Beutyblogtopic XL #2

Mascha lust ook heel veel ijzen.

49 likes

Ik vind deze outfit en foto dus wel geslaagd van Massa. Zo hoog staat haar mooi. Jammer van de lelijke stof van de broek

7 likes

Foefje, Foefje en Foefje.

58 likes

Die hoog uitgesneden badpakken van Mascha lijken mij zo oncomfortabel en ongemakkelijk

14 likes

Foefception

3 likes

Het ziet eruit als een spontane gezellige foto, maar een beetje ongemakkelijk. Alsof de foto iets te vroeg is genomen

1 like

ik zat even wat oude filmpjes terug te kijken en Lip is zo knap hier! Haar haar vast vind ik ook echt leuk staan.

11 likes

hahaha het lijkt echt op een dolfijnensnuit #sorrynotsorry

14 likes

Godver bijna m’n kind wakker gemaakt met m’n gelach

4 likes

image

27 likes

Het ‘net niet’ kunnen we inmiddels wel vervangen door ‘echt helemaal niet je komt niet eens in de buurt’

21 likes

Ik vind Cynthia nog best leuk en lekker stabiel, en ik volg haar blog ook. Maar ik kan al sinds ik haar ‘ken’ niet naar een video van haar kijken. Ik vind haar zo irritant om naar te luisteren. Weet ook niet of het nou haar stem is, of haar manier van praten, of iets anders, maar ik kan er niet goed tegen. Terwijl ik haar schrijfstijl dus echt best prima vind.

2 likes

Ik vind dit pakje niet eens oncharmant staan. High waisted kan ze goed hebben, vind ik. Maar op deze foto heb je zo’n megatengere Hella ernaast, die bovendien op zijaanzicht gaat staan. Door dat been en dat zijaanzicht oogt ze nog weer slanker, waardoor Mascha groter lijkt dan ze is - denk ik.

9 likes

oke moest lachen :sweat_smile:

164 likes

Och ik vind die foto’s van Mascha en Gregor aandoenlijk!
Volgens mij kunnen ze daar echt helemaal hun vrolijke blije ietwat kinderachtige zelf zijn. Ze zien er heel gelukkig uit zo.

Neemt niet weg dat Mascha er veeeeel beter uit kan zien dan dit. Die outfits zijn geen porum. Maar misschien boeit het haar niet meer zoveel?

13 likes

38b

10 likes

De kritische reactie op de flashline-foto van Krek is verwijderd
 Het aantal likes erop misschien toch iets te confronterend? (Vanmiddag waren het er al twintig)

3 likes

Sgatjuh in Turkije soloshoot

30 likes
  • Stoned
  • High
  • Beide

0 stemmers

2 likes

2 dingen over de Burny foto’s

1. dat hoog uitgesneden badpak vind ik echt niet staan bij Mascha
  2. Ik vind haar op zich best knap maar samen met Hella op de foto gaan flatteert haar ook zelden

Oh ja en 3) Ik vind Gregor echt een van de meest smakeloze mannen ooit, maar dat staat los van BM.

Tot zover mijn eerste uitspatting in dit topic
 (vroeger heel lang gelezen op EGF maar nu dus ook ‘actief’)

29 likes