heb ik ook, denk dat dat ook de reden is dat zij niet mee is gekomen met de youtube hype. Naast dat ze zelf mss ook liever blogt.
Ben heel benieuwd naar aaaaalle inzichten van Massa die tot haar zijn gekomen via het blootstellen van haar tepels.
Dit is gewoon de definitie van net niet in beeld gebracht
Yep, ik ook. Daarom zou ze het niet goed doen op tv denk ik. Haar filmpjes worden ook nauwelijks bekeken ( op enkele uitzonderingen na). Komt door stem, manier van praten en een bepaalde uitstraling.
Ik vind Greg zijn outfits wel cool.
Dit staat helemaal los van de eetstoornis, maar die Rachel is toch gewoon te dom om te poepen?
Misschien opgelost in de dust
Oooh heeft iemand dat awkward gifje nog waarin het lijkt alsof Cynthia Anna lachend van een klif duwt?
The GIF that keeps on giving
Laat die niet verdwenen zijn met EGF
Ja in dat artikel van vandaag over Duitsland ofzo schrok ik ook van de kleur.
Die kleding die Jessie heeft gekocht is ook echt afgrijselijk. Zij mag ook wel eens met een styliste gaan winkelen.
Hier was toch ook een Mascha versie van gemaakt?
En dr blush doet me weer denken aan een andere meme van Cynthia, iets met clown bassie ofzo.
Heb de Cynthia stories geluisterd. Mijn samenvatting. Zij houdt van wijn en wil bloggen over de dingen die ze leuk vindt. Statistieken wijzen uit dat lezers wijn niet waarderen. Vanaf het najaar gaat het minder over wijn en meer over een ander onderwerp. We kunnen misschien wel raden wat geeft ze aan. Op Instagram deelt ze heel soms wijn op haar Hoofdaccount, maar meestal is dit op Cynthia en wijn.
Denk dat ie bedoelt dat iedereen ‘badasses’ zijn omdat ze voor de flashline kiezen.
zucht vermoeiend
Ik vind die veren echt afschuwelijk. En die ordinaire body ook Dan serieus liever de outfits van Mas met glitter en pastel.
Ik ken haar ook hahaha
Oké moraalridder maar misschien wil ze er helemaal niet op haar mooist uit zien maar juist op haar leukst? Vind dat pakje van je vrienden mooi maar denk nou niet goh wat ben jij gezellig en bij Mascha denk ik dat weer wel. Volgens mij is sexy helemaal niet haar doel.
Outfits van Gregor vind ik dan weer een ander verhaal.
Ik merk wel wat tegenstrijdigheid over de kleding van Mascha. Toen die outfitvideo net online stond vond iedereen het onzin dat ze een hele berg aan nieuwe kleding kocht om zichzelf te kunnen zijn in de woestijn. Maar nu wordt er gereageerd dat ze dan ook wel bijpassende schoenen had kunnen kopen ipv op gympen lopen. Huh?
Ze kleedt zich wel echt hoe zij het leuk vindt en niet wat nu per se hip is. Al die unicorn dingen vindt Mascha al jaren tof, maar is inmiddels ook al weer een tijdje uit.
Misschien zijn het niet dezelfde mensen die deze reacties achterlaten, dat kan natuurlijk ook.
Ja ik vind haar er echt veel leuker uit zien dan een Hella of ander modemeisje. Wat dan weer lullig is voor de modemeisjes maar vind ze inderdaad weinig benaderbaar overkomen. En ik vind vrolijkheid en gezelligheid veel sexier.