Beutyblogtopic XL #2

Ja precies. Ik krijg van dat soort mensen altijd een beetje een treurig gevoel. Alsof ze alleen maar bezig zijn met perfecte foto’s maken en totaal niet genieten van wat er om hun heen aan de hand is. Wat dan weer helemaal mijn eigen invulling is hoor en net zo goed een oordeel. Maar ok.

2 likes

Ja behalve haar vreemde aangegroeide SO zou ik echt met haar willen feesten

2 likes

Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt hoeveel ze ermee bezig zijn. Elke dag een of twee instagram foto’s maken, maar verder zijn ze de hele dag zonder telefoon op een festival.

2 likes

Ik ken haar ook lol

Nah, heb ik ook wel een beetje. Ik ben Mascha niet gaan volgen om Gregor ook te zien, maar ik vond haar gewoon leuk om te volgen. Ik denk dat ik ook niet echt haar doelgroep ben (meer), en ik volg de vlogs niet meer. Maar inderdaad, ik vind de relatie van Mascha en Gregor wel echt heel leuk en geloof echt dat zij gek op elkaar zijn en bij elkaar passen. Had het al eerder gezegd, maar mag nog wel een keer gezegd worden ;p

3 likes

Ik heb erg gelachen om de burningman foto’s.
Massa please ontsla je stylist.

Ik vind Mascha er stralend en gelukkig uit zien op al haar foto’s en vind de outfits tof en leuk bedacht! Niet alles is even flatterend maar so what. Ze laat als de allerbeste zien hoe bodypositvity echt werkt zonder al dat geforceerde gedoe: gewoon schijt hebben aan je vetjes en al je outfits rocken. En dat doet ze. Dus go Mascha!

64 likes

Hoe ziet Jessie eruit in haar nieuwe shoplog??? wtf ze zag er zo mooi uit tijdje geleden en nu zijn haar lippen heel scheef en haar gezicht ziet er zo breed uit…

1 like

Whaha hij heeft vast een minion account om zich zelf op te hemelen :joy:

1 like

Oh Jezus weer zo’n schijt ASMR video, hou er toch eens mee op joh.

6 likes

Hoe hypocriet kan je zijn. Mascha wijdt een hele instapost aan het fantastische effect dat bm op je relatie heeft. Telefoon uit en praten met elkaar zegt ze.
Maar dan wel iedere dag een uitgebreide fotoshoot houden waarbij alles draait om gezien te worden, en al die foto’s dan ooo nog eens delen op social media.
Het zou haar sieren om gewoon helemaal niks te plaatsen over bm, dan draagt ze uit waar ze zo voor staat.

Maar ben het wel met de rest eens, van Mascha geloof ik veel beter dat ze into bodypositivity is dan van Vera.

16 likes

In dat gifje van Cynthia en Anna valt me nu pas op dat Anna Cynthia gewoon overtreft in fake lachen.

9 likes

What do you do to recharge?

Nou hella dat doe ik door met een tuut chips in bed liggen

34 likes

Oh man tranen over mijn wangen van het lachen om jullie opmerkingen hier bij Mascha & Greg hun Burning Man foto’s.

6 likes

Hier ook, heb volgens mij zojuist m’n like-record verbroken. :’) En dan is het 6:55 uur ‘s morgens, kun je nagaan, normaal ben ik niet te genieten tot minimaal 12.00 uur ‘s middags.

7 likes

Pff Gregor is wel echt in mijn achting gedaald zeg. Ik vond hem vroeger altijd heel lief overkomen maar met dit hele flashline gebeuren vind ik hem nogal seksistisch.
Iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt maar het promoten van je lichaam als betaalmiddel gebruiken vind ik nogal naar.

Ik vind ze overigens ook geen couplegoals. Sinds hij vaker in de vlogs zit, zie je dat hij haar soms nogal denigrerend behandeld.
Maar goed, als zij maar gelukkig zijn natuurlijk.

33 likes

Gregor van Flirten

29 likes

niet eens “neem dan een movieworld all inclusive bandje zodat je samen de HÉ-LE dag door kunt snacken”

2 likes

Ik vind haar steeds ordinairder eruit zien. En hoppa, weer een tatoeage erbij. Geen gezicht. Ze ziet er zo ‘hard’ uit.

Ik heb hem helemaal gekeken, wel op 1,5x snelheid. Maargoed het is eigenlijk 45 minuten die man die gregor een vraag stelt en zodra gregor probeert te antwoorden opnieuw een vraag stelt, dan gregor 3 woorden laat spreken voordat hij hem weer onderbreekt met een ongevraagde anekdote uit zn eigen leven.

De laatste 5 minuten gaan wel over flirten. Hij vraagt Gregor hoe je vrouwen in IJsland versiert. Antwoord: In een bar, want ze drinken veel en zijn normaal afstandelijk, IJslandse vrouwen hebben best interesse in een Nederlandse man.
En hoe versier je vrouwen in HongKong? Antwoord: Overdag op straat, want dat is onverwacht en uniek en dan zijn ze op een aangename wijze verrast.

Dat was t.

13 likes