Beutyblogtopic XL #2

Moet je meteen wel een bak geld meenemen als je de vrouwen in IJsland een avondje wil trakteren, niet te betalen het alcohol daar. Maargoed, Bitches love money is vast ook Gregor’s motto

6 likes

HAHAHHAA ik lees t in zijn stem. Zo mooi ook die “omdat ik denk te begrijpen wat jij zegt” terwijl dat hele Fucking verhaal als een tang op een varken slaat en totaal niet aansluit bij wat Krek ervoor aan het mompelen was.

9 likes

fantastische website ook, tomgorny.nl.

Welkom op mijn persoonlijk pagina. Zoals de url doet vermoeden is mij naam Tom Gorny. Het doel van deze pagina is om jou te helpen een beeld te vormen van wie ik ben en wat ik doe.

zoals de url doet vermoeden… ROFL.

15 likes

Haha ik heb de eerste 2,5 minuut gekeken en daarin beledigd hij Gregor zo’n 10x

14 likes

Goeie foto ook, ze kijkt echt alsof ze een batterij in dr reet heeft zitten.

45 likes

damn you en mijn nieuwsgierigheid, toch het begin gezien.
wat de FUCK is dit voor manier om een gast te introduceren? bijna drie minuten zelf volpraten en openen met ‘oh haha ik weet niet meer hoe je heet. best kut trouwens he, dat niemand je naam kent?’
hoop maar dat ie het zich niet te veel aantrekt. niemand verdient dit.

12 likes

HOE kunnen ze Cynthia vragen voor een samenwerking voor ADE / Awakenings?!

HOE HOE HOE DAN

29 likes

Waarschijnlijk is hij zo doorgedraaid in zijn ‘trucjes’ om vrouwen te versieren door ze naar beneden te halen dat ie dat nu bij elk sociaal contact doet wat hij heeft

(weet niet of dit werkelijk zijn tips zijn, maar dit zijn echt precies de methodes die van die nare datingguru’s aanraden)

3 likes

Ik denk dat die enooooorm gegroeid zijn door al het sporten, net als dr ass

2 likes

Oh ja natuurlijk!!!

1 like

Het kijken waard?

Oh nou dan snap ik de samenwerking wel!!

1 like

Awijnkenings

6 likes

Een broek over je jeans passen waarom niet. Best vermakelijke video weer.

1 like

Ik heb hem ook even naar mijn aanhang doorgestuurd in de hoop dat hij de hint snapt

1 like

Hoezo, wat vond je er van?

Die Edith is echt mega lief. Vaak vind ik dingen die ze zegt wel echt common sense en verbaas ik me dat zo’n Vera dat dan nog niet wist of zelf kon bedenken, maar blijkbaar hebben echt wel heel veel mensen moeite met fashion en pasvormen en etc

11 likes

Zulke broeken pas ik trouwens ook over mijn eigen broek heen.
Aint nobody got time for that

3 likes

Ben alleen niet weg van de meeste items die ze heeft gekocht. Vond die broeken van de Primark niet mooi staan. Slangenprintbloesje vond ik wel heel leuk!

1 like

is dit een nieuwe? Pas had ze ook al exacte dezelfde post?

Laatst had ze deze

Wordt dit nu net als met Dove, dat zender batterijen door je strot gaat duwen

11 likes