Ik zei t een tijdje geleden ook al maar wat staat cynthia toch raar op de foto de laatste tijd??
ah ja thanks
goeie spon content wel
nu al een hekel aan die campagne. Vandaag maar liefst 4 influencers voorbij zien komen met een of ander lulverhaal over lege batterijen. t verdiende vast lekker!
Huh wat is dit voor vreemds? Ze lijkt wel scheel te kijken?
En waarom batterijen naast je hoofd houden? En wie heeft de combinatie Cynthia en Awakenings bedacht?
Alles eraan is raar
Nee met een oplader hahaha
- Met Anna naar Burning Man
- Met Cynthia naar Awakenings
0 stemmers
Awakenings is maar 1 dag toch? Nouja dan is het simpel
Dat dacht ik ook. Awakenings is sneller afgelopen, heeft normale festivalvoorzieningen en je hebt geen last van jetlag.
Heb ik daarna iig wel 2 maanden aan foto’s om te delen op Insta.
Ik weet niet waarom maar elke keer als Mascha een poging tot een serieus pleidooi doet denk ik alleen maar:
Kan iemand Mascha ophalen uit de ballenbak?
DING DONG “Mascha van 30 wil opgehaald worden uit de playa dust ballpit”
‘een stel dat in tranen is uitgebarst omdat ze keihard janken’
Omdat een stel omdat jankt omdat kind, omdat omdat omdat
Ze lijkt ook niet te snappen dat het echt niet gaat om de foto’s. Het gaat om honderden euro’s uitgeven om er artsy en kunstzinnig uit te zien op een festival dat juist het tegenovergestelde van dat zegt te zijn. Tuurlijk maak je foto’s, net als op vakantie, maar voor een vakantie ga ik niet allemaal bijzondere outfits kopen zodat ik er vervolgens fotoshoots kan houden.
Ik vind het wel een goed statement van Mascha eigenlijk. Kan me er wel in vinden.
Nou dat klimmen op kunst zien we wel op die duizend foto’s.
Ja same. Ik denk dat hier serieus overschat wordt hoe lang de gemiddelde Burning Man-bezoeker aan zijn foto’s spendeert.
En op Mascha’s toch wel onschuldige kiekjes wordt ook wel héél kritisch gereageerd.
They said: “We actually had someone from the Burning Man organisation tell us ‘It makes sense that you have been sabotaged as you are a closed camp and not welcoming’.”
Interessante burny man read