Pff ja mn vriend dacht nog ‘misschien bedoelt hij links voor die man (dus zijn rechterhand) dus hij wisselt, begint’ie nog harder te schreeuwen ‘left!!!’ daarnet had hij links en toen was het ook niet goed? Daarna was het mijn beurt, die man heeft geen 1 woord tegen me gezegd, enkel via gebaren linker en rechterhand gedaan. Elementaire beleefdheid is daar moeilijk hooorrrr
Wat maakt haar leeftijd uit? Ze is 31, maar dat maakt het tasje toch niet debieler?
Huh ik kan ook haar insta niet meer vinden? Van Vera?
Ligt dat aan mij(n (telefoon)) of hebben meer mensen daar last van?
Ik heb haar insta nog wel, Twitter niet.
Ja ik krijg hetzelfde te zien
Ik zag in de comments van een recente video dat Vera antwoordde dat ze haar twitter had verwijderd, stond verder geen reden bij ofzo…
Wel meteen een hele drastische manier om Sanneke te ontvolgen
Ugh waarom maakt cynthia een aparte insta aan over wijn als 50% van haar stories van haar gewone insta er toch over blijven gaan…
Inderdaad! Waarschijnlijk omdat haar wijn insta niet genoeg wordt bekeken en op deze manier ook wijn spon te fixen.
Pfff dat Mascha ook echt gaat vragen welke filter ze moet gebruiken of dat ze mini clips moet uploaden etc. LEKKER BOEEEIEEEEND
Ze zegt net op insta dat ze het te negatief vond
Cynthia op insta: dit gebied is ook als je niet van wijnen houdt echt te gek, het is hier heel erg mooi en ik loop hier nu langs een prachtig tennisveld, hier moet je echt geweest zijn.
Suuuuure
Ze voorspelt (jaja) dat het op sociale media allemaal wat rauwer/echter gaat worden en waarschuwt haar volgers om zichzelf niet te vergelijken met influencers, want ook al lijkt het echt, er zit toch een strategie achter. Dit herhaalt ze ongeveer 5x op verschillende manieren en vult zo de video. Als we meer van de video’s willen, laat het dan weten in de comments!!
Mascha is toch ook de laatste die hier advies over kan geven. Ze probeert iets met een app, ze kraamt vaak onzin uit op twitter en haar boodschap is altijd zo vaag en slecht onderbouwt. Ze heeft alleen veel volgers.
Alles met spon is ook zo echt. Kijk maar naar die UW promo. Oh een gat in mn gucci sjaal ooh geeft niet.
Dat zou je nou kunnen gebruiken om het retourbeleid oid uit te leggen. Maar in plaats daarvan moet alles driedubbelop nep toneelspel zijn over dat ze al haar hele leven fan is van UW/tweedehands/sneakers.
Denk eigenlijk dat Mas alleen maar de trend van “rauwe IG” wil starten omdat haar foto’s/feed toch altijd nét niet zijn. Nog minder moeite!
Nee bij Mascha zelf is het weer anders omdat je in haar vlogs kunt zien hoe het er echt-echt aan toe gaat. Of zo.
Hoezo heeft niemand het erover dat ze weer begon over hoe zij als eerste is begonnen met dagelijks vloggen, alsof ze de wereld heeft uitgevonden die meid.
Elke keer dat ze ‘rauw’ zei kotste ik een beetje in mn mond
Heeft iemand meegekregen wat er met Vera is gebeurd op twitter?
https://twitter.com/Sanneke89/status/1033429103356116997?s=19