Alpacas zijn big business dus zou me niet verbazen…
video + artikel = spon
Ja snap ik, als het niet in je interesses ligt is het jammer, net als 2wmn nu 2moms is. Het gaat me meer omdat mensen niet geloven dat ze oprecht haar lichaam accepteert/wilt leren het te accepteren omdat ze het er veel over heeft terwijl dit dus gewoon haar nieuwe focus is. Tegenovergestelde dus eigenlijk van 2wmn die zeggen geen mommy bloggers te zijn terwijl wij hier het tegenovergestelde vinden omdat dat het enige is waar ze over posten.
Prima dat Vera haar lichaam accepteert en het boeit me werkelijk niet hoe dik of dun of gemiddeld of normaal ze is, maar ze lijkt niet te accepteren dat ze niet (meer) in een maatje 36 past en dat vind ik irritant icm die “bodypositivity” van dr.
Als je laatste video ‘shoppen met een stylist #2 | Maat 42 t/m 48’ heet, heb je denk ik wel geaccepteerd dat je niet in maat 36 past.
Ik merk dat Vera de voorkeur heeft voor nauwsluitende kleding. Ik krijg de indruk dat zij denkt dat haar figuur daarin beter tot z’n recht komt. Dat is denk ik gewoon een kwestie van smaak en misschien wat onwetendheid.
Ik kijk haar video’s niet, maar zag die inderdaad voorbij komen en wist dat die als tegenreactie genoemd werd. Ze heeft het nu dan wel geaccepteerd, maar ze roept toch al jaren dat ze zo blij is met haar lichaam en het volledig geaccepteerd heeft, dan heeft die maat wl lang geduurd.
Hahaha wat KUT is dit bedankt.
Ik vind Vera’s videos met die Edith altijd zo leuk! Edith lijkt me echt heel gezellig.
Wist je dat op burning man mensen naakt lopen?!?!??!? Omg!?!?!
IEEEEEEELLLLL???
Ik kan je vertellen. Die werken ook echt als Duracel batterijen
Vera post 3 instastories en een post over een mascara. Geen sponvermelding maar je gaat mij niet vertellen dat ze dit doet zonder centen te vangen
Edit: had een comment geplaatst en nu staat t er wel boven, beter. Ben (nog) niet geblokt
Zag dit inderdaad ook net en wilde er op commenten, maar toen aangepast. In Nederland hebben we nog geen wetgeving hierover, zoals in Engeland, toch? Alleen dat voornemens van een aantal YT’'ers, geloof ik.
Is Hella eigenlijk nog samen met die oude vent? Zie helemaal geen foto’s meer van hun samen op haar insta.
Zou kunnen! Hun laatste foto is van augustus 2017 (stalker, I know)
Goed dat Cynthia reageert op de kritiek dat het zoveel over wijn gaat, en ze mag schrijven waarover ze wil, maar ik snap niet dat ze vol blijft houden dat ze maar 1x per week over wijn schrijft? Ze heeft misschien 1x per week een poat waar in de titel “wijn” staat, maar haar boekenpost staan vol met boeken over wijn, haar stuk over nieuwe dingen leren gaat grotendeels over wijn, in haar favorietenposts gaat het over wijn, als ze schrijft over geluksmomentjes gaat het over wijn, als ze schrijft over hobby’s gaat het over wijn en haar diaryposts staan vol met wijn… en dat is allemaal best logisch als dat haar nieuwe hobby nu eenmaal is en haar hele blog om.haarzelf draait, maar met 5 a 6 blogposts per week gaat het gewoon inderdaad heel vaak over wijn
Waarom de drang om dan toch “nee het is een keer per week!” te zeggen?
En in het najaar gaat ze dus iets nieuws rond wijn starten? Benieuwd wat het is, ze heeft er duidelijk heel veel plezier in maar van de week reageerde er ook een sommelier met dat er wat haar betreft nog te vaak technische fouten in haar artikelen zitten om het echt serieus te nemen… heb zelf geen idee, heb er echt totaal geen verstand van.
Heerlijk dit om te lezen!
Een cursus bij de AA misschien?
Ik denk wijnproeverijen. Aangezien ze er nu zelf één/twee keer een georganiseerd heeft en dat helemaal fantastisch vond. Denk ook in combinatie met een soort basiscursus over wijn/wijnproeven oid
Je kan toch gewoon alles opzij schuiven? Je hoeft echt niet alles uit te doen. Doe ik ook altijd met jumpsuits (tip: jumpsuits kopen met hele wijde pijpjes)