Beutyblogtopic XL #2

Begint ze niet gewoon een blog over wijn? Aangezien ze zei dat er dan niet meer zoveel artikelen over wijn online zullen komen.

4 likes

Zoiets dacht ik ook ja!

Ik vind Cynthia’s wijnartikelen echt heel leuk. :slightly_frowning_face:
Maar ja, misschien kan ze beter een gastblog schrijven voor culy ofzo.

*Hoewel, ze is dus nog meer een beginner dan een kenner. Ik heb er zelf ook weinig verstand van dus ik pik dat er niet uit.

1 like

Bij Cynthia is voor mij het probleem dat ik dus nooit een cursus bij haar zou volgen. Er zitten namelijk mensen in het vak die al jarenlang ervaring hebben, wat ik persoonlijk veel interessanter vind als wijnliefhebber dan een blogger die een paar cursussen volgt en nu al meteen wijnkenner is. Dat is voor mij hetzelfde als dat ik een docent had die hetzelfde jaar was afgestudeerd voor dezelfde opleiding als waar ze les gaf. Dan vind ik het toch essentieel om eerst wat ervaring in het werkveld op te doen dan de opgedane kennis uit opleiding direct weer over te brengen.
Geldt ook voor dat plannen, maar gelukkig voor Cynthia zijn er genoeg mensen uit haar fanbase die blijkbaar wel interesse in hebben. Groetjes van een zure kantoortrut die zo te horen hard toe is aan een glas wijn met gemiddelde body, korte afdronk, een licht zuurtje met een hint van banaan, gebakken abrikoos en kokos

29 likes

Ja dit zag ik ook! Was benieuwd naar wat er wel
gestaan zou hebben. En typisch dat de Linda die quote dan weg heeft gehaald.

1 like

100% #youdidnoteatthat noor

1 like

Leuk dat ze die artikelen schrijft en ze zijn ook wel interessant, maar het probleem (of mijn probleem) met Cynthia is dat ze altijd nog maar over 1 ding kan praten als ze ergens enthousiast over is. Álles draait om die wijn, niet alleen in die ene wijn blogpost in de week, maar ook dr hele social media en in alle andere artikelen linkt ze wel weer naar een wijn. Ja sorry hoor, daar word je toch moe van.

9 likes

Maar ze heeft niet gezegd dat het nieuwe over wijn gaat toch? Ik kreeg juist de indruk dat ze daar minder over gaat delen. Ze gaf toen in de stories aan dat mensen haar blog daarom helemaal niet meer lezen en dat vindt ze vreemd. Want je kan ook alleen de blogs lezen die je wel leuk vindt. Ik denk dat het vanaf het najaar over plannen gaat.

Vind het wel echt goed van Vera dat ze sit benoemd in haar instastorie #gogirl

1 like

Ah zo had ik het nog niet bekeken. Zou ook kunnen ja!
Ik dacht dat ze bedoelde dat er een nieuw platform oid zou komen waarop ze over wijn gaat bloggen, waardoor haar normale blog niet meer zo overspoeld zal worden daarmee.

2 likes

Dat zou ook kunnen natuurlijk! Voordeel voor haar van Cynthia.NL is dat er al veel lezers zijn, nieuw platform opbouwen kost veel tijd. En denk dat ze dan toch nog wat verdieping nodig heeft van haar wijnkennis? Zodat het echt een betrouwbaar platform wordt over wijn.

1 like

Jaja Massa, nu weten we wel dat haar burning man maatjes als familie aanvoelen. (Bron: Instagram)

1 like

Ja volgens mij gaf ze een hint dat er inderdaad een nieuwe website / blog zou komen over wijn.

1 like

Ik vind de kleding van de foefjes ronduit verschrikkelijk… echt heel erg lelijk.
Snap echt niet dat ze zich daar comfy in vullen…

Moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten maar ik snap het gewoon echt niet?

Waarom zou je dat dragen?

1 like

Gaat om burning man btw

omdat ze het zelf wel leuk vinden?

8 likes

Ja blijkbaar… maar ik snap t niet.
Dat zeg ik net al… ze moeten t zelf weten als hun het mooi vinden.

Maar ik vind het echt niet mooi

Ik ben wel benieuwd naar de Murica vlogs, wanneer zouden die online komen?

Ze is vandaag terug gekomen en zegt op instagram dat ze ermee aan de slag gaat. Ergens deze dagen dus. Zoveel editwerk stopt ze er ook niet in, natuurlijk.

1 like

Mas vraagt via de instagram poll of ze haar semi-nude foto nu of morgen op instagram moet plaatsen…:woman_facepalming:t5: