Wat dacht ze van nooit?
Waarom.
Praktisch outfitje voor schaafijs.
Nee vind het ook meevallen!
Ik vind deze reacties best lullig? Vera wordt geprezen om haar bodypositivty en toen Cynthia een bikinifoto online gooide waren reacties ook positief. Meer bodypositivty dan dit wordt het niet hoor. Een mooie foto zonder een volgeschreven A4 aan tekst eronder. Iemand die haar lichaam laat zien in een mooie foto zonder bullshit.
Nee dat niet specifiek maar dit is gewoon likes scoren met opmerkingen omdat mascha het is.
Ik vind t best een mooie foto, volgens mij heeft ze echt goeie boobs
Ja vond persoonlijk al dat sommigen (geen namen, geen idee wie ook) elkaar aan het ophitsen waren in burning man bashen. Terwijl ze geloof ik nog nooit zo goed in haar vel heeft gezeten? Als iemand van glitter en unicorn houd is zij het wel dus alleen maar leuk dat ze nu zoveel van die outfits heeft. En inderdaad afsluiten met zo’n foto alleen maar respect voor. Vind het dan zelf onnodig om dan weer door te gaan om 100 dingen te zoeken om grapjes over te maken. Dat wilde ik even vermelden.
Ik zeg nergens dat het een lelijke foto is /dat ze geen goed lichaam heeft of whatever. Want dat vind ik ook absoluut niet. Vind het alleen gewoon iets raars dat je eerst gaat vragen aan je volgers of je je semi-nude nu of morgen op insta moet zetten? Waarom zou je dat in godsnaam doen. Dat vind ik echt niks met bodypositive etc. te maken hebben.
@FrozenFlame Ik heb je ook geen opmerkingen over de foto zelf zien maken. Je had ‘m alleen hier gedeeld toch?
@Dombo ja die achterliggende discussie snap ik ook hoor!
Over de nude foto van Mascha: los van het feit of ik de foto nu wel of niet mooi vind; vind het wel stoer van haar dat ze dit gewoon doet en plaatst!
Nee heb ik ook niet gedaan inderdaad. Misschien voelde ik mij te snel aangesproken dan, sorry. Ik wil alleen niet de indruk wekken dat ik iets negatiefs van haar lichaam vind of iets, want ik vind het echt erg om iemand af te kraken op zijn of haar lichaam. Vandaar
Ahh ik vind het een leuke foto! Liever een momentopname als dit dan nog maar eens een gestyleerd beeld van Anna’s billen!
Mooie foto! Ze ziet er goed uit!
Ik denk dat ze wel naakt is, maar dat ze op bm zelf op zn minst nog een broekje draagt
Zijn aan de rechterkant dit Greg en Mascha over 20 jaar
Anna heeft eronder gereageerd met
Omgg ik leef voor dit!!!
Ja dat wisten we Anna.