Gaan nu al haar 15 jarige volgertjes ook zulke foto’s maken?
Onee want ze heeft heeeeel veel volwassen volgers natuurlijk.
Die outfits zijn zo einde-van-een-Mamma Mia-film
Ik vind het leuk voor haar dat ze zo goed in haar vel zit dat ze dit deelt, maar ik vind het geen (semi) nude.
*oh ze noemt het ook een soort semi nude
Ik bedenk me net. Als je daar naakt gaat rondlopen, dan schuurt dat zand toch letterlijk OVERAL?
Deel gewoon die foto en own die shit. Niet van “oehhh, zou ik het doen of niet??? Hihihihi!” Zo infantiel, dit. Attention-whorey gedrag kan ik niet zoveel mee.
Sorry, moet ongesteld worden haha.
mijn belgische vriendin was aardig in de war ook “deze vrouw heeft een leuke tijd gehad op een festival met haar geslachtsdeel? en dit is nieuws?”
maar hey je ziet echt dat ze lekker in dr vel zit, en dat gun je toch een ieder!
Ik vind t echt een leuke foto, tenminste niet plat geshopt. Hoewel het hele BM niks voor mij is vind ik het tof voor haar dat ze dit zo doet.
Vind dit niet ongesteldheidswaanzin. Dit is precies wat ik dacht. Ik vind het helemaal prima, goed zelfs om een echte foto met een echt lichaam te laten zien op ig. Go Mas! Net zoals Vera met haar striae of Cynthia in bikini, maar ik ben sowieso pro bodypositivity Maar dat ooeh kijk ons in de flashline, we hebben heus wel sekshihahoee en er komt een foto met blote borst aan oehlala gedrag stoort me eraan. Sorry hoor, maar de foto van Noor hierboven bevat meer ‘semi nudity’ en daar zegt niemand iets over?*
*dat is natuurlijk #spon en geen body positivity want volgens mij is het kapot geshopt haha, maar toch.
Ja eens, plaats het en own het, hoppa.
Heeft de tijd van haar leven met haar naakte foefje
Ja ik weet dat heel veel meiden hier het vast niet expres zo bedoelen maar het hele BM afzeik gebeuren klinkt soms een beetje als:
Mascha mag niet van BM genieten en zichzelf zo kleden omdat ze er niet perfect uitziet. Ze is ‘net niet’ en stelt zich aan. Terwijl ik denk dat zij een oprechte ‘burnergirl’ is. (Waar zij blijkbaar heel veel ‘proud’ uit haalt.)
(Hiermee doel ik niet op de milieu discussie want daar ben ik het mee eens.)
Nikkie zegt op Snapchat/instagram dat ze in een Nederlandse commercial zit, heeft iemand die al gezien?
Moet zij hier nu haar geld halen sinds iedereen weet dat ze betaald krijgt voor negatieve reviews?
Oké ik wil helemaal niks ontketenen hier, maar deze foto van mascha is net zo goed zwaar geposeerd en ‘gestaged’. Vind het raar dat dan dan wel als echt lichaam word gezien. Wat is de definitie van een echt lichaam volgens jou? Totaal niet aanvallend bedoeld haha, maar het lijkt net alsof masha een echt lichaam laat zien puur omdat ze wat rolletjes heeft en hella die precies dezelfde schroef foto’s post dan geen echt lichaam zou hebben.
Ik vind trouwens wel dat er meer diversiteit in lichamen als normaal moet worden gezien! Alleen het dan de benaming ‘echt lichaam’ geven vind ik tegenstrijdig met die boodschap.
Dit heb ik denk ik gemist, wat is er dan gebeurd?
In dat opzicht vind ik ieder lichaam een ‘‘echt’’ lichaam, zolang er geen photoshop aan te pas komt. Tuurlijk kun je in een goede pose staan, met een mooie omgeving, maar dan blijft het lichaam nog wel waarheidsgetrouw. Een Noor die vaak haar foto’s bewerkt zodat ze slanker lijkt vind ik in dat opzicht ‘‘nep’’. Maar zo’n geposeerde foto van Mascha bij een BM kunstwerk bestempel ik dan wel als echt.
Ja dit vind ik dus ook! Helemaal eens. Maar dat geldt dan net zo goed voor bijvoorbeeld hella haar foto’s toch? Dat zij dan wel een echt lichaam laat zien
Ik vind savagexfenty echt tof! En haal er ook veel inspiratie uit hoe bepaalde lingerie bij mijn type lichaam zou kunnen staan
Er is een “prijslijst” gelekt van een grote influencer en het gerucht gaat dat ie van Nikkie is. Er stond op dat deze persoon o.a. 60.000$ vraagt voor een goeie review en 80.000$ voor een negatieve review over een product van een concurrerend merk.
Alle faves (o.a. Manny, Laura, Jaclyn Hill…) blijken problematisch te zijn en de beutywereld staat op z’n kop haha.
Jaclyn had laatst ook een video waarin ze benoemde dat er influencers zijn (en het haar ook geboden is) die $60.000 krijgen om een product 30 sec in een video te laten zien, niet eens positief/negatief, maar alleen laten ZIEN. Denk dat de bedragen bij Nikkie misschien nog wel hoger liggen, zij heeft veel meer abonnees.